Advertentie | |
|
![]() |
|
Er was eens een man, die wilde naar het bos, wat leuks halen voor zn huiskamer. Hij zag een beer. Hij dacht HA leuk voor mn open haard! Hij schiet, de beer ligt. De man pakt zn mes, wil gaan villen, voelt hij opeens een hand op zn schouder. Het is die van de beer.
De beer zegt: 'jij gaat mij pijpen.’ Nou, de jager doet dat. Hij gaat naar de gewerenwinkel, koopt een tweeloopsgeweer, gaat weer naar het bos. Komt weer die beer tegen, met een gat in zn borst. Hij schiet poef poef, weer raak. De beer gaat liggen. De man denkt nou z'n hoofd kan mooi op mn muur. Hij wil gaan villen, voelt hij weer een hand op zn schouder: 'Jij gaat mij pijpen.' De jager weer pijpen, gaat weer naar de gewerenwinkel: - 'Ik wil iets wat mn beer HELEMAAL naar de #(#$* schiet.’ - 'Nou kijkt u eens meneer hier is een bazooka.' Dus de man sjouwt de bazooka op zn arm naar het bos. Verrek, komt weer die beer tegen. Drie gaten in zn borst, hij richt, schiet raak. De beer zn arm ligt dr af, stuk van zn been, bebloed, stuk van zn ogen, beer ligt op de grond. De man denkt: ‘Nou die oren kunnen nog wel op mn muts, die zijn nog wel mooi’. Dus hij gaat naar de beer, voelt hij WEER een hand op zn schouder, hij kijkt de beer aan, de beer kijkt terug, zn gezicht naar de tering, zegt ie: 'Jij komt hier helemaal niet om te jagen, he?' |
![]() |
|
Een meisje uit mijn klas heeft dit boek:
http://www.bol.com/nl/p/engelse-boek...082/index.html Do want.
||
Citaat:
![]() ot: MAGIC! Waar heeft 'ie de goeie kaart nou?
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ook.
M'n baas zei gisteren tegen me: "Jij bent wel een typisch soort vrouw. En dit bedoel ik zeker niet slecht hoor, maar je bent een échte nerd". Dus toen moest ik hem maar even uitleggen dat ik een geek ben en geen nerd, omdat ik wél social skillz heb. Nou ja, een soort van.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grapjes. Missy | 29 | 09-01-2009 16:29 | |
De Kantine |
Welke grap heb jij weleens uitgehaald die niet in de smaak viel? De Zwartkijker | 72 | 30-08-2005 21:14 | |
De Kantine |
vind jij jezelf grappig? Ingemar | 53 | 07-02-2003 19:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Niks, grapje. Just Johan | 7 | 09-01-2003 13:25 | |
De Kantine |
Niet grappig NERD | 3 | 15-11-2002 13:02 |