Oud 31-05-2010, 13:54
twizzle
twizzle is offline
nou ik zit nou ook een beetje met een probleem, naja een probleem is het niet echt.
maargoed ik zit er toch wel een beetje mee zeg maar het zit zo ik heb nu ong 3 maanden een vriendin en het gaat echt goed enzo. maar ik zit er op een of andere manier best mee dat zij al verder gegaan is met haar ex.
en ik heb het er al over gehad enzo en ze vindt het ook echt rot voor me maar ik blijf er maar aan denken omdat ik nu zoiets heb van ze heeft het al eens allemaal gedaan dus dalyk is het voor haar zonder betekenis ofzo snapie?

hebben jullie hier ook ervaring mee en hoe zijn jullie hier mee om gegaan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2010, 14:01
miekmuis
miekmuis is offline
Dus alles wat jij al met een ander hebt gedaan betekent niks meer met je huidige vriendin?
Oud 31-05-2010, 14:05
twizzle
twizzle is offline
nee, denk dat je het een beetje anders opvat haha hier ff wat makkelijker: zij heeft voor mij een ander vriendje gehad hiermee heeft zij al veel meer gedaan op sexueel gebied zeg maar, maar nu wij iets hebben zit ik daar toch best wel mee omdat ik denk dat het omdat het voor haar niet meer de eerste keer is minder betekend ofzo maar dit is puur wat ik denk omdat ik het niet snel achter me kan laten
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 16:35
Verwijderd
Denk er maar aan dat het niet voor niks uit is. Het is gebeurd, en dat was misschien toen voor haar leuk, maar ze heeft nu iets met jou.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 17:05
twizzle
twizzle is offline
ja oke, want weetje wat het is ik denk nu best vaak als ze bij mij is vna die heeft ze ook met iemand anders gedaan, terwijl ik zo helemaal niet moet denken eigelijk..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 17:11
Qimm
Qimm is offline
stel je niet zo aan
Oud 31-05-2010, 17:33
Thinus
Thinus is offline
Luxeprobleempje
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 18:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Niet aan denken. Ze heeft het met die ander uitgemaakt dus zo bijzonder zal het ook wel niet geweest zijn. Ze is nu nog bij jou ook zijn jullie niet zo ver gegaan dus moet er iets zijn dat haar tot jou aantrekt. Denk daar maar aan. Je moet nooit nadenken over exen van je vriendin als je daar onzeker van wordt. Accepteer dat ze een verleden heeft en bedenk vervolgens dat ze nog een heden en een toekomst met jou heeft.

Maak je niet druk, dus!
Oud 31-05-2010, 20:37
Verwijderd
weet je hoe makkelijk het is. Geen gezeik over maagdelijkheid en wachten en zeik. Nee gewoon lekker batsen. Ik zou zeggen: neem het ervan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 11:06
I C U
I C U is offline
Tja, ik snap je wel, maar je moet je er echt niets van aantrekken. Naarmate je ouder wordt, kun je ervan uit gaan dat je (toekomstige) lovers wel ervaringen hebben. Wen eraan en laat het los.
Oud 01-06-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
stel je niet zo aan
voordat er straks niets meer is om mee te zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten