Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou. Ik kan niet meer slapen jongens. Was ook ineens in slaap gevallen. Dat haat ik echt. Want dan ben ik wat gedesorienteerd en dan slaap ik in verkeerde houding. Bah. Nu heb ik een beetje stress. Hm, eens kijken wat de tv zo vroeg te bieden heeft.
Edit. De tv draait door is op. ![]() Laatst gewijzigd op 01-06-2010 om 04:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
ik kreeg een naamzoek
![]() Citaat:
![]() (maar wat weet ik nu van daten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als die het ook niet doet, eerst deze runnen: http://vil.nai.com/vil/stinger/ |
![]() |
|
En ja hoor... Het is weer eens zo ver. Sein- en overwegstoring (zal wel door de mist komen...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Slapen van halfzeven tot halftien (de klok rond en een beetje), dikke prima.
Overgeven op je werk, minder prima Stoned je vioolleraar opbellen, minder prima Stoned in de trein nog minder prima - MOET IK ER AL UIT?-paniek Stoned in de trein je ex smsen, dikke prima High op een vreemde fiets met iemand achterop: prima High met je beste vriendin Sweeney Todd kijken: dikke prima Spacecake bakken, eindcijfer: prima |
![]() |
|
Verwijderd
|
O jezus, mijn scriptie is echt één en al gelul. Ik moet echt lachen als ik naar m'n voorlopige versie kijk, vooral die met de feedback van m'n begeleider. Dan staat er een hoop gelul en in de kantlijnen staan dingen 'ok!' en 'goed!'
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier alles prima, straks lunchen met een vriendinnetje die ik al een tijdje niet meer heb gezien/gesproken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat van jou klinkt beter ![]() Zeg, heeft er iemand hier nog een grote hoeveelheid kranten in de papierbak ofzo, die ik donderdag kan komen ophalen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij de Ah liggen de zuidwest nieuws of iig een plaatselijk gratis krantje en de woonkrant, voor zover ik weet. Dan kun je ook aan je buren vragen of ze nog oud papier hebben of bij de oud papier bak kijken, staan vaak dozen naast enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik probeer nog wel wat dingetjes, dank voor jullie hulp! Buren is idd ook wel een goed idee. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|