![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...55-miljard.htm Die 2 miljard is de kostprijs van een kerncentrale met gelijk leververmogen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wij zijn Griekenland niet. Hoe ga ik de komende 20 jaar iets merken van de crisis? Hogere huren, duurdere boodschappen, minder opdrachten? Ik heb er echt geen enkele concrete voorstelling bij en de zogenaamde maatregelen die de partijen oplepelen scheppen niet echt een duidelijk beeld wat de beste aanpak is. Ik /deze generatie wil niet het slachtoffer worden van de crisis, maar toekomstige generaties ook niet, maar wat gaat er nu dan gebeuren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Iemand in mijn omgeving heeft al vijftien jaar 'iets aan de lever', gepaard met hevige duizeligheid, licht geheugenverlies, vlekken op de huid, periodieke haaruitval, en praktisch gezien het meest vervelende: bijna niets kunnen eten, ook geen heel klein hapje, zonder daar direct enorm misselijk van te worden. Er zijn al heel veel onderzoeken geweest en ze loopt nog steeds bij 'tig ziekenhuizen, maar er is nooit iets gevonden. Sinds een jaar gaat ze af en toe ook naar een alternatief arts die tevens ook gediplomeerd 'gewoon' arts is, en haar klachten zijn sindsdien stukken minder geworden. Het is nog steeds niet opgelost en ze blijft natuurlijk ook doorgaan met de eindeloze rits ziekenhuizen, maar dat ze nu weer meer kan eten dan crackers en af en toe een komkommer is al heel wat. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
De economische crisis raakt economieën die kwetsbaar zijn het eerst, zoals bijvoorbeeld dus de Griekse economie. Citaat:
De rijksbegroting komt op orde door: meer inkomsten of minder uitgaven. Duurdere boodschappen zal je niet direct zien, minder opdrachten waarschijnlijk wel. Nu ga ik watkiestnl kijken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) Er wordt ook niets gezegd over het leververmogen. 3) Dat komt doordat dit geen concreet plan is, van welke partij dan ook, maar gewoon de kosten van álle windmolens die er zijn en eventueel gebouwd worden in de komende decennia. 4) Het gaat dus niet om deze kabinetsperiode, maar om de komende decennia 5) "Dat zegt VVD-Tweede Kamerlid Halbe Zijlstra donderdag tegen dagblad De Telegraaf." Weinig objectieve of betrouwbare bron. Kortom, je praat poep, Luckyboiii. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|