Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij nog wat leuks meegemaakt? En beter blijf je lekker online.. hehe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zoveel propaganda van het Witte leger had je niet, toch? Dus dat wordt nog lastig, om dat te vinden. Of zou het gewoon minder bekend zijn vanwege 't een of 't ander? Het zou best interessant zijn om dat eens te onderzoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm, ik heb vrijdag een hele leuke avond gehad in Zwolle, predrinkavondje voor onze vakantie deze zomer ('training') ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, dit was een topweekend. Heel erg gaaf. Was ook echt tof weer die mensen allemaal weer eens te spreken en zo. En het lijkt wel of een bepaald meiske steeds snoeziger wordt naarmate ik haar vaker zie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee ik ben niet lesbisch! ![]() Oeh! Ik vang "Liefde" op! Vertel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah het is geen liefde. Maar wel een soort van rare "what if" of zo. Als je begrijpt wat ik bedoel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben eigenlijk meer op zoek naar een beginpunt voor zo'n onderzoek. Ik wil het denk ik vooral op de orthodox-christelijke kerk betrekken. Die hadden al niet echt een gelukkige staat van dienst wat betreft antisemitisme en hun strijd met de bolsjewieken is vrij interessant. Wat betreft de propaganda van het Witte leger: het is waar dat daar minder van is. De bolsjewieken staken veel meer tijd en moeite in hun propagandawerk. Verdere verklaring heb ik ergens opgeschreven, maar dat kan ik nu niet zo snel vinden. Laatst gewijzigd op 15-06-2010 om 02:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Liefdeeee dus <3. Hahah nee, ik begrijp wat je bedoeld! Maar dat is toch ook leuk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nah het is niet echt liefde, maar mja. Leuk? Ja, zeker. Alleen heeft ze al 'n vriend dus moet ik gewoon m'n bek houden en de focus verleggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm ik moet naar bed denk ik want ik ga weer slechte teksten spuien ![]() Oh dat is wel stom ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is niet stom. Ze is leuk en zal ook een navenant leuke, intelligente, aardige, knappe vriend hebben. Althans, ik troost mezelf maar met die gedachte, hurr. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goeie gedachte ![]() ![]() Maar nu moet ik wel naar bed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neem jij maar pizza, ik eet de roti die over is van gister. Wou al tegen je zeggen dat we eten wat je wil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmm dilemma. ik woon hier nu het langst dan waar ik ooit heb gewoond sinds ik opmezelf woon, en kan je vertellen dat na 3,5 jaar binnen roken de muren er echt niet meer uitzien. Wist niet dat het zo erg was. Maar nu moet ik dus of de muren verven of het ziet er niet uit als ik iets weghaal dat aan de muur heeft gehangen.
maar ja, de moeite die ik dan moet doen ;x |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Goeiemorgen schatjes, ik heb veel te weinig geslapen. En jullie? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn maar 2 muren (de rest is groen) maar het is meer de spullen afdekken/weghalen waar ik tegenop zie ![]() maar 1 laagje klinkt aannemelijk en maakt het aantrekkelijker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja met verven wel ja, maar de bank, computer, tafel, kleed en andere spullen weghalen/weer aansluiten ben ik wel iets langer mee bezig
![]() ![]() ik kijk nu smaken verschillen met een een of ander bekakt 'kijk mij eens rijk zijn en kijk eens naar mijn chinese servies uit 1670' hockeysletje. Ik wil haar slaan ![]() |
![]() |
|
Nee de oude, ik dacht dat ik misschien een beginnende schimmelinfectie had en ik ben hier voor een crematie dus ik dacht: nu ik hier toch ben... Alleen ik moest echt meer dan een uur wachten voordat ik aan de beurt was. ;x
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|