Oud 16-06-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Jeetje sann
Het klinkt heftiger dan het was hoor Ik heb alleen geen foto's ervan op deze computer.

Maar het was behangen, met 4 strepen oranje. En die kwam dan tot ongeveer 1.30 hoog ofzo. Daarboven was het wit. En mijn plafond was 4,2 meter hoog. Dus er was heul veul wit nog steeds! En veel houtwerk en dat was ook allemaal gewoon wit/gebroken wit.

Maar ik vind het nu ook te heftig hoor. Maar toen hield ik nog van drukke kleurtjes Mijn eerste kamer in dit huis was lime groen en daarna paars
Advertentie
Verwijderd
Niet dat ik daar iets tegen heb! Maar toch!
Verwijderd
Citaat:
Ik ook! Samen gaan?
Hell yeah!
Oud 16-06-2010, 22:52
Verwijderd
Wat een tegenstelling met het grijs en wit dat ik nu heb trouwens
Oud 16-06-2010, 22:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hell yeah!
Oud 16-06-2010, 22:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik probeer op een dieet te zijn waarbij ik alleen citroensap met water drink en thee, en alleen pepermuntjes eet. Maar ik neem twee a drie keer per dag een pauze, anders krijg ik honger.
Oud 16-06-2010, 22:53
Verwijderd
Grapje he!

Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 23:07.
Oud 16-06-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer op een dieet te zijn waarbij ik alleen citroensap met water drink en thee, en alleen pepermuntjes eet. Maar ik neem twee a drie keer per dag een pauze, anders krijg ik honger.
Klinkt gezond
Verwijderd
Citaat:
Grapje he!
Ja lekker voor elkaar Archont, nu valt het hele topic stil!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gezond...
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Klinkt gezond
jawel he

gezondheid voor alles hoor!
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Oud 16-06-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:

Mijn kamer in zwolle was 4 verschillende tinten oranje Als dat hier zo was geweest waren we nu geen vriendinnetjes meer he?
pssst, zó erg anti ben ik nou ook weer niet, alleen nu even voor de vorm en zo.

Citaat:
oh! op de eerste verdieping? Zou heel goed kunnen dat jij de kamer boven me hebt gezien hoor
Werkelijk? Ik denk het niet hoor, onder was een winkel.
Oud 16-06-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:

Gelukkig, onze vriendschap is op meer gebaseerd dan de kleur van mijn kamer, yes!
Oud 16-06-2010, 22:59
Lorelei
Lorelei is offline
Sannelief, kom je naar bed?
Oud 16-06-2010, 22:59
Verwijderd
Nog 1 minuutje honnepon!
Oud 16-06-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig, onze vriendschap is op meer gebaseerd dan de kleur van mijn kamer, yes!
1-0.

Trouwens, voor dat jullie gaan slapen (jullie gaan écht niet om twaalf uur al, écht niet) nog even mijn triljoenste frustratie van deze week: favoriete collega mailt aan alle collega's met de vraag wie zaterdag zijn uren kan overnemen. ZO WERKT HET DUS NIET HE.
Sherlock
Sherlock is offline
HO is.
Verwijderd
Vergeet de camera niet!

En ik ben bliiiiiiiiij
Oud 16-06-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
1-0.

Trouwens, voor dat jullie gaan slapen (jullie gaan écht niet om twaalf uur al, écht niet) nog even mijn triljoenste frustratie van deze week: favoriete collega mailt aan alle collega's met de vraag wie zaterdag zijn uren kan overnemen. ZO WERKT HET DUS NIET HE.
Ja maar ik heb een afspraak met mezelf en als ik die niet nakom dan vind ik mezelf minderwaardig ofzoiets, zoiets heeft lorelei me een keer uitgelegd en ik wil een ondergoedparty met lorelei. Dus ik moet wel. Sorry!

Maar wat een prutser! GRRR.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
1-0.

Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga pitten mensen later!
Verwijderd
Citaat:
1-0.

Als je nu een signaal wil afgeven moet je eenzelfde soort mailtje sturen, "wegens onvoorziene omstandigheden stel ik ook mijn uren beschikbaar..."
Oud 16-06-2010, 23:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja maar ik heb een afspraak met mezelf en als ik die niet nakom dan vind ik mezelf minderwaardig ofzoiets, zoiets heeft lorelei me een keer uitgelegd en ik wil een ondergoedparty met lorelei. Dus ik moet wel. Sorry!

Inderdaad! Je hebt het nog onthouden ook

Slaap lekker schatjes
Oud 16-06-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Als je nu een signaal wil afgeven moet je eenzelfde soort mailtje sturen, "wegens onvoorziene omstandigheden stel ik ook mijn uren beschikbaar..."
Hahahaha eeeeeeens!
Oud 16-06-2010, 23:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom?
Omdat het kan. En citroen is lekker en pepermunt ook.
Citaat:

oh dat zal wel niet dan nee.
Ik ben bang dat ik ja ga zeggen tegen die kamer.
Verwijderd
Goedenacht
Verwijderd
Goed, lorelei ligt op me te wachten, dus ik ga naar bed! Trusten lievies
Oud 16-06-2010, 23:04
Verwijderd
Slaap zacht
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goed van jullie!
Ik ga ook maar, ik heb een dag kanoën en een dag efteling voor de boeg en ik moet goed uitgerust zijn, dat snappen jullie wel!

dus welterusten!
Verwijderd
Citaat:

Eigenlijk moet ik ook gewoon slapen want ik heb een steeds ernstiger tekort, dus dikke prima dat jullie gaan dan is het hier niet meer zo gezellig.
En JA HE. Beetje stom druk zijn mijn zijn optredens, pffff.

Citaat:
Leuk idee. Helaas ben ik juist degene die al de uren van iemand anders overnam. Iets anders wat ik terug kan mailen zonder als ik al te obsessed over te komen?
Oud 16-06-2010, 23:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
1-0.

Mwah, het is toch niet zo vreemd als je vraagt of iemand je uren kan overnemen? In het ziekenhuis schrijft ook regelmatig iemand op het bord of ze een dienst kunnen overnemen.
Oud 16-06-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Mwah, het is toch niet zo vreemd als je vraagt of iemand je uren kan overnemen? In het ziekenhuis schrijft ook regelmatig iemand op het bord of ze een dienst kunnen overnemen.
Het gaat niet om die uren, het gaat erom dat ik met hem wil werken.
Oud 16-06-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk moet ik ook gewoon slapen want ik heb een steeds ernstiger tekort, dus dikke prima dat jullie gaan dan is het hier niet meer zo gezellig.
En ja he. Beetje stom druk zijn mijn zijn optredens, pffff.

Leuk idee. Helaas ben ik juist degene die al de uren van iemand anders overnam. Iets anders wat ik terug kan mailen zonder als ik al te obsessed over te komen?
"zo werkt het dus niet he "
Oud 16-06-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk moet ik ook gewoon slapen want ik heb een steeds ernstiger tekort, dus dikke prima dat jullie gaan dan is het hier niet meer zo gezellig.
En JA HE. Beetje stom druk zijn mijn zijn optredens, pffff.

"Jammer! Ik wilde je zaterdag namelijk uitnodigen voor mijn supergave ubervette feestje op 8 of 9 juli (ik ben het alweer vergeten, maar je staat in mijn agenda!) Dus doe maar of je dit niet gelezen hebt en kom gewoon werken"

Oud 16-06-2010, 23:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat niet om die uren, het gaat erom dat ik met hem wil werken.
Oh, je geilt op hem. Zeg dat dan.
Oud 16-06-2010, 23:08
Martiño
Martiño is offline
Sann, hoe is het met je surfer?
Oud 16-06-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
"zo werkt het dus niet he "
Ik moet echt lachen.

Citaat:
"Jammer! Ik wilde je zaterdag namelijk uitnodigen voor mijn supergave ubervette feestje op 8 of 9 juli (ik ben het alweer vergeten, maar je staat in mijn agenda!) Dus doe maar of je dit niet gelezen hebt en kom gewoon werken"

*moed verzamelt*

Citaat:
Oh, je geilt op hem. Zeg dat dan.
De insiders wisten dat al. Volgende keer zal ik het er boven zetten.
Oud 16-06-2010, 23:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De insiders wisten dat al. Volgende keer zal ik het er boven zetten.
we kunnen niet altijd alles bijhouden he!
Oud 16-06-2010, 23:10
Martiño
Martiño is offline
Nou, ik kijk nog even cold feet af en dan ga ik slapen. En ik vind dat daar een glas wijn bijhoort. /alcoholist
Oud 16-06-2010, 23:13
Verwijderd
Ik zap langs RTL5 en ik kom me daar toch iets verschrikkelijks tegen
Oud 16-06-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Sann, hoe is het met je surfer?
Morgenochtend ga ik 'm knuffelen voor de nederlaag van Australie!

Zo ik heb m'n pyjama aan, tandjes gepoetst, dus op naar bed! Trusten!
Oud 16-06-2010, 23:14
Verwijderd
Welterusten dames en heer!
Oud 16-06-2010, 23:17
Verwijderd
Goed liedje trouwens ''wavin flag''
Oud 16-06-2010, 23:19
Verwijderd

Ook wk-song
Oud 16-06-2010, 23:21
Verwijderd
Vrouw geslagen na ruzie over wedstrijd Oranje
Een 39-jarige Arnhemmer is maandagavond opgepakt omdat hij zijn 34-jarige vriendin had mishandeld nadat ze ruzie kregen tijdens de wedstrijd Nederland-Denemarken.

De vrouw wilde dat de Arnhemmer haar wegbracht tijdens het duel van Oranje. Toen de man dat weigerde, kregen ze ruzie. De vrouw ging vervolgens weg. Toen ze thuiskwam, laaide de ruzie weer op. Volgens de vrouw werd ze door haar vriend geschopt en gooide hij met een rolmaat naar haar hoofd.

De vrouw sloot zich op in de badkamer en belde de politie. Toen die arriveerde, was de Arnhemmer weg. Terwijl de agenten met de vrouw in gesprek waren, kwam hij terug en werd hij opgepakt.

vrouwen
Oud 16-06-2010, 23:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het schijnt dat tijdens dingen als het WK, huiselijk geweld veel meer voorkomt. Reden te meer om voetbal af te schaffen.
Oud 16-06-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat tijdens dingen als het WK, huiselijk geweld veel meer voorkomt. Reden te meer om voetbal af te schaffen.
Typische vrouwenreactie.

"Ik werd aangehouden op de snelweg nadat ik 150 reed. Reden te meer om de politie af te schaffen."
Oud 16-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Typische vrouwenreactie.

"Ik werd aangehouden op de snelweg nadat ik 150 reed. Reden te meer om de politie af te schaffen."
Oud 16-06-2010, 23:32
Verwijderd
Als dit 499 wordt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten