Oud 19-06-2010, 21:21
Eend
Eend is offline
In twee maanden tijd heb ik meer dan 4x in het ziekenhuis gelegen (don't ask why), maar ik heb dus drie keer een buikoperatie gehad en één keer had een andere reden waarom ik dus een katheter kreeg. Sinds dien ben ik incontinent geworden. Ben pas 24 en draag dus al luiers Ze zeggen dat het met de tijd beter gaat. En het is al een beetje beter geworden. Ik ga voor het slapen naar de wc en dan nog even tv kijken en dan weer naar de wc. En het wordt steeds later dat ik wakker word om te plassen.

Maar toch vraag ik me af of die incontinentie voor altijd zal blijven of niet... Zijn hier mensen die er wat meer van weten?
Oud 20-06-2010, 13:16
Daanaap
Daanaap is offline
Ik zou de bijbehorende dokter van die operaties die vraag stellen .
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 19:21
Eend
Eend is offline
Ja, dat zijn drie verschillende geweest
Oud 20-06-2010, 20:50
Verwijderd
je bent opgenomen, er werken verpleegkundigen.. waarom hier je vraag stellen als je het aan hen kunt vragen?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 11:18
Kaa
Kaa is offline
Bekkenbodemspieren trainen!
Dag in, dag uit...
succes
Oud 21-06-2010, 13:20
Verwijderd
Bekkenbodemspieren trainen kan idd heel erg veel helpen, op internet kan je hier wel aanwijzingen voor vinden

Maar aangezien je echt luiers zegt te dragen, zou ik toch voor de zekerheid ook even naar de huisarts gaan, misschien heeft hij/zij nog andere tips of oplossingen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 15:38
Eend
Eend is offline
De huisarts weet ervan en zegt dat ie niks kan doen. De verpleging hier is B-vpk en geen A-vpk, dus die weten ook niet alles wat dit betreft.
Oud 21-06-2010, 21:38
Pluis
Pluis is offline
Ik weet niet precies wat de ingrepen waren, en of ze ook in het blaasgebied geweest zijn. Het kan zijn dat er ergens een zenuw geraakt is, waardoor je het niet helemaal goed meer aanvoelt, maar je blaas zelf kan ook geïrriteerd zijn geraakt door de katheter waardoor je het minder goed kunt ophouden.
Wat in ieder geval geen kwaad kan is genoeg water drinken (minstens 1.5 liter per dag), zodat je blaas gewend raakt aan wat voller zijn. Verder kan bekkenbodemfysiotherapie hoe dan ook geen kwaad, misschien dat je onbewust toch je bekkenbodem niet helemaal onder controle hebt.
Oud 26-06-2010, 18:44
Eend
Eend is offline
Ik wilde even zeggen, dat het nu beter gaat Al twee dagen een droog bed gehad

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten