Advertentie | |
|
![]() |
|
wijn is ook erg belangrijk.
![]() ik heb in de bestelling: ebay: - tie dye bikinibroekje - komt bij mn vriend in schotland aan ivm verzendkosten ![]() New look: - tie dye maxijurk (als ie lang niet leuk is, maar ik m kort. ![]() - en bij H&M: - festival-riem met zakjes - korte jeansshort - vlinderspeld - witte short
|
Van Lush:
- 'Charlotte Island' body tint. Afwasbare zelfbruiner die ruikt naar chocomel. - 'Hard' shampoo blok met conditioner. Speciaal voor hard water. - 'Honey Trap' lip balm. Met witte chocola en honing. - 'Sweetie Pie' showerjelly. Mini-testerje met bosbessen/bubblegum douchegel in drilpudding vorm. (De laatste 2 heb ik vroegah al eens gekocht en zijn echt super lekker) Nog meer crap van de Kruidvat: - 'surfer babe' oogschaduw setje - uber-curl mascara - neusreinigings-strips - Eelt-removal pen - Oral-B Pulsar tandenborstel Van ebay: ![]() Net besteld. Ik hoop dat 'ie past en niet debiel staat.
Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 12:17. Reden: tai-poh |
![]() |
|
stiekem ben je gewoon een lady trimm trabb. no denying about it.
ik was gisteren dus winkelen met de oma en ik ben nu in het bezit van 1. een roze chanel-ish jasje <3 2. een zwarte hermes (ish) tas <3 huhu in totaal 200 euro. Au. En het meest paradoxaal is dat het van de effing Albert Cuyp komt, both.
|
Concertkaartjes voor Owl City, 26 november in 013 Tilburg
![]() Een Esprit horloge besteld, komt als het goed is vrijdag (als ik thuis ben dan) ![]() En vandaag: - zwarte bikini met groen opgenaaid dingetje van Esprit - mooie, witte, lange broek
Laatst gewijzigd op 11-06-2010 om 15:33. |
![]() |
|
Ben maar eens naar de maandelijkse grote rommelmarkt geweest die op het Pinkpop terrein wordt gehouden, dit zijn mijn aanwinsten.
Philips CD 160 prijs 2,50 euro (alles werkt perfect en is technisch in een zeer goede staat) ![]() Felrode fleecejas (maat XXL) heerlijk voor te dragen tijdens de wandeltochten. In een zeer nette tot zelfs nieuwstaat. prijs 1 euro ![]() CD tasje met luipaardprint, ja ik weet het, ben er gek op! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb nieuw kersen en andere boodschappen en n jurkje van h&m, maar ben van plan 't te ruilen zz.
||
Citaat:
![]()
|
Op marktplaats deze orginele rode PTT post fietstassen gekocht voor 10 euro. Ze waren best wel behoorlijk vuil toen ik ze kreeg en hebben gebruikssporen (flink schoongemaakt), maar zijn wel van een zware kwaliteit echt leer met metalen beschermstrips aan de onderkant.
![]() O,ja ze zijn ook nog felrood (een van mijn favo kleuren) |
![]() |
||
Citaat:
OT: Sneakers, paar wifebeaters en een blouse.
|
Gistermiddag heb ik 20 bollen felblauw breigaren gekocht van het merk Phildar kwaliteit ''partner 6'' garen voelt lekker zacht aan ( 5 bollen op de foto zichtbaar) om een wijd eenvoudig vest te breien met een zg ''houtje touwtje'' sluiting waar ik dan een groot XXL felgeel T shirt met wijde hals onder wil dragen met een rode strakke broek ( die ik ook nog ga naaien) daar draag ik dan blauwe linnen schoenen bij dan heb ik weer een zomeroutfit met mijn favoriete kleuren blauw, geel en rood.
Het garen. ![]() Vest in tweede fase met al een half voorpand, hoop ik deze week nog af te krijgen. ![]() Zomertijd is bij mij kleurtjestijd, ja toch! |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het echt gaaf, hoe je je eigen kleding maakt! Origineel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gaan winkelen met opa. Er was korting bij de Bristol. En hoewel mijn moeder mijn oma heeft gedrilld dat er geen schoenen gekocht mochten worden, trok opa zich daar niks van aan
![]() Dan een jeans die wat lang is, maar daar zoeken we een oplossing voor. Een zwarte baggy broek met zakken (in maat 46 ![]() Een zwart en een paars haltertopje. En een handtas met verschillende kleuren blauw/paars/roze. <3 Opa en oma. |
![]() |
||
Citaat:
Nee hoor, ik zag dat ze die aapjes ook los verkopen in die tassenwinkel voor 5,95 euro. Maar ik zag geen geel of felblauw, maar wel ecru kleur. Ik wil die ecru kleur wel kopen en met textielverf knalgeel verven of felblauw, maar weet niet of dat pluizig materiaal geschikt is voor textielverf, dan moet ik voor 5,95 euro de gok wagen of het aapje in mijn gewenste kleur geverft kan worden. Oja die tas past precies bij mijn de rest van mijn kleurige zomerkleding. ![]() |
![]() |
|
Die aapjes hebben ze in dezelfde kleuren als de tassen (en andere artikelen, kreeg er ook een bij m'n etui bijvoorbeeld). Moet je even zoeken of je in de collectie het felgeel kan vinden wat je zoekt, dan zullen ze er wel zijn.
||
Citaat:
http://www.amazon.co.uk/Kipling-Monk.../dp/B002ED2HDY ![]() |
![]() |
|
Heb via marktplaats deze 3 Kipling aapjes gevonden, er was iemand die 10 km verderop woonde. Daar ik toch met de racefiets onderweg was meteen maar langs gegaan en ze opgehaald. Het gele aapje is iets kleiner dan de andere twee en het blauwe aapje mist het kettingtje en ring. Maar ben er toch blij mee.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelarpt
![]() [nerd]Ekitch werd door de waterelementaal in slaap gecast, dus ik wilde hem gaan wakker schudden, maar toen trapte ik in een gat en ging door mijn enkel. Eerst kreunde ik, toen riep ik: 'Ekitch ik wil je graag helpen, maar ik ben door mijn enkel gegaan' en toen vroeg iemand 'oc door je enkel?' 'ja-aargh' en toen kwamen ze me helpen ^^ [/nerd] Niets gebroken, wel gescheurd en nu heb ik een week gips en mag ik er niet op lopen. Dinsdag de 6e gaan ze hem opnieuw bekijken. Ik hoop dat alles dan er beter uitziet, want de 10e is mijn feestje. Waarschijnlijk ga ik wel een weekje naar mijn ouders zodat ik alles gelijkvloers heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik hoop ook voor je dat het beter is voor de tiende, want dat is een goede dag om jarig te zijn en een feestje te geven ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nog meer nog meer nieuwe zooi Giles | 500 | 02-09-2012 09:38 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Midend PC kopen jinx | 91 | 24-03-2005 18:00 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 |