|
|
|
goeeeeedemiddag!
|
|
|
|
Verwijderd
Hallllllllloooooo.
Nieuwe pagina, nieuwe posts. |
|
|
|
Verwijderd
goeeeeedemiddag!
|
|
|
|
Verwijderd
Lel, Word keurt het woord 'bordeelavonturen' goed.
|
|
|
|
Verwijderd
WOOEEEE, I'm so excited
![]() ![]() Moet wel alleen kijken, LL heeft een sollicitatiegesprek, dus hij kan het niet zien!
|
|
|
|
Verwijderd
Nouhou er ligt een heel goor muizenkadaver met miljard vliegen erop in de tuin. En twee meter verder de ingewanden in de vorm van een berg kots
do not want to clean
|
|
|
|
Verwijderd
Hoe gaat het trouwens met dat voetbal? Zijn we al bijna klaar?
|
|
|
|
Verwijderd
Hoe gaat het trouwens met dat voetbal? Zijn we al bijna klaar?
|
|
|
|
Verwijderd
stelletje homo's.
|
|
|
|
Verwijderd
Heu Uice, ik heb zin om dit plaatje bij m'n analyse over Belle de Jour te doen. Alleen dan ongecensureerd, natuurlijk. Kan ik dat maken, denk je? Ik heb er verder geen academische gronden voor, ik wil gewoon etteren omdat het allemaal zo stom psychoanalytisch moet. Als ik 'm erbij stop ga ik een verhaal lullen over dat adellijkheid/keurigheid en pervers verlangen best samen kunnen gaan ofzo, en dat er daarom geen sprake is van trauma omdat trauma altijd twee onverenigbare dingen als gevolg heeft.
|
|
|
|
Heu Uice, ik heb zin om dit plaatje bij m'n analyse over Belle de Jour te doen. Alleen dan ongecensureerd, natuurlijk. Kan ik dat maken, denk je? Ik heb er verder geen academische gronden voor, ik wil gewoon etteren omdat het allemaal zo stom psychoanalytisch moet. Als ik 'm erbij stop ga ik een verhaal lullen over dat adellijkheid/keurigheid en pervers verlangen best samen kunnen gaan ofzo, en dat er daarom geen sprake is van trauma omdat trauma altijd twee onverenigbare dingen als gevolg heeft.
|
|
Verwijderd
Okay. Ik noem hem 'fig. 1.'
|
|
|
|
Verwijderd
Het bespreken van je werk is toch geen plagiaat?
|
|
|
|
Verwijderd
Hé uhh, egon, ken jij Sean Hayes? Graaf jij wel denk ik.
|
|
|
|
Verwijderd
Oh zo.
|
|
|
|
Verwijderd
Hé uhh, egon, ken jij Sean Hayes? Graaf jij wel denk ik.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik smelt ook weg. Hmmmlbuehhh.
|
|
|
|
Verwijderd
Zo, de muisrestanten zijn weg. Dat was bijzonder smerig. Hopelijk vertrekken die lijkvliegen nou ook snel ;x
|
|
|
|
Ik faal met stochastiek ;(
|
|
Verwijderd
Zo, ik zit klaar met een oranje shirt aan. Ik heb geen broek aan, want dat is te warm.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb juist geen shirt aan! Rebels hè.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik wil eigenlijk alles uitdoen, maarja.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb een thuiszitjurkje aan met paars/roze/oranje ruitjes.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik wil eigenlijk alles uitdoen, maarja.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb geen oranje kleren. Ook geen kleren die een beetje oranje zijn.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb wel wortels in huis
|
|
|
|
Verwijderd
Er is een giraffe geboren in Artis. Je kan naamsuggesties mailen, en als je wint mag je backstage.
![]() Ik heb meegedaan. |
|
|
|
Verwijderd
Er is een giraffe geboren in Artis. Je kan naamsuggesties mailen, en als je wint mag je backstage.
![]() Ik heb meegedaan.
|
|
|
|
Verwijderd
Het moet wel een Afrikaanse naam zijn.
![]() Ik heb een heel goede bedacht al zeg ik het zelf. Ik denk dat ik ga winnen. |
|
|
|
Verwijderd
Bloemfontein ligt ook in Afrika
![]() Mbombela dan. |
|
|
|
Verwijderd
Klabaf de Giraf
|
|
|
|
Verwijderd
Een Afrikaanse naam? Dan moet 'ie gewoon "kameelperd" heten.
|
|
|
|
Verwijderd
Een Afrikaanse naam? Dan moet 'ie gewoon "kameelperd" heten.
![]() |