Oud 08-07-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek! PM! Vanmiddag terras?
I'll do my very best, want ik heb het best druk vandaag.
Maar ik sms zo wel even.

Succes met het tentamen dat nu ongeveer begonnen is!
Advertentie
Oud 08-07-2010, 11:07
Verwijderd
Fizz, waar is je nieuwe kamer?
Oud 08-07-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
JAAAAAA ik heb mijn nieuwe kamer!!!!!
Als in: toch in andere, of als in: je hebt de sleutel? Anyway
Oud 08-07-2010, 11:09
Verwijderd
mijn kater is echt disproportioneel, ik snap er niks van
Oud 08-07-2010, 11:13
Verwijderd
ik moet ook een nieuwe kamer :ó
Oud 08-07-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
weinig geslapen? Ik kan ook gigantische katers hebben als ik niet kan slapen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizz, waar is je nieuwe kamer?
utrecht zuilen!
Citaat:
Als in: toch in andere, of als in: je hebt de sleutel? Anyway
De oorspronkelijke kamer, daar heb ik de sleutel van!
Verwijderd
Citaat:
Maar je zei gisteravond al dat je te veel gedronken had én je bent net ziek/niet lekker geweest dus het was wel een béétje te verwachten niet?
Oud 08-07-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
weinig geslapen? Ik kan ook gigantische katers hebben als ik niet kan slapen.
wellicht, ik heb 5 uurtjes geslapen, werd om 8 uur wakker. Ook bizar.
Oud 08-07-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Maar je zei gisteravond al dat je te veel gedronken had én je bent net ziek/niet lekker geweest dus het was wel een béétje te verwachten niet?
Oh ja ik sprak je nog op msn. Ja oke, ik was best wel dronken ik kon minkes verhaal in het wws niet eens lezen want de lettertjes dansten voor mijn ogen

Laten we het maar op ziekte houden, want stel je voor dat ik opeens niet meer tegen alcohol kan
Oud 08-07-2010, 11:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

*makes out with key*
Oud 08-07-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

*makes out with key*
tof! wanneer ga je verhuizen?

ik ga even kijken of ik in de buurt fotoalbumplakkertjes kan scoren tot straks.
Oud 08-07-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
wellicht, ik heb 5 uurtjes geslapen, werd om 8 uur wakker. Ook bizar.
ja, ik heb dat dus altijd na het uitgaan. Dan voel ik me onrustig door de alcohol, waardoor ik maximaal drie uurtjes slaap en daardoor gigantische gigantische katers heb
Oud 08-07-2010, 11:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja, ik heb dat dus altijd na het uitgaan. Dan voel ik me onrustig door de alcohol, waardoor ik maximaal drie uurtjes slaap en daardoor gigantische gigantische katers heb
story of my life.
Oud 08-07-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou helemaal niet iemand om een kater te hebben (En ja ik weet dat het geen karaktertrek is, maar toch) maar juist iemand die totaal onbewogen ontzettend veel kan drinken.
Oud 08-07-2010, 11:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
tof! wanneer ga je verhuizen?

ik ga even kijken of ik in de buurt fotoalbumplakkertjes kan scoren tot straks.
Ik wil vandaag en morgen alles schilderen!
Oud 08-07-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Eerste gedachte: "Heeft ie een grote kop en een kleine staart ofzo..." @ self
Oud 08-07-2010, 11:29
Verwijderd
Hoe ga je je kamer schilderen?

Ja huhu door verf op de muren aan te brengen, maar ik bedoel welke kleur
Oud 08-07-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou helemaal niet iemand om een kater te hebben (En ja ik weet dat het geen karaktertrek is, maar toch) maar juist iemand die totaal onbewogen ontzettend veel kan drinken.
Ha, dat kan ik ook wel want ik word nooit extreem dronken of dronken maar mijn katers zijn wel buiten proporties. Slechte slaper.
Oud 08-07-2010, 11:30
Verwijderd
Dat is maar goed ook, van die katers, anders was ik echt een gigantische alcohol snoeper.
Oud 08-07-2010, 11:31
Sherlock
Sherlock is offline
Ik slaap altijd zeer lang na een avond drinken

En ik heb nooit hoofdpijn Wel altijd een droge muil en soms misselijk
Oud 08-07-2010, 11:31
Verwijderd
De enige manier waarop ik te veel kan drinken is met shotjes ofzo, want met wijn en cocktails ben ik echt te sloom dinsdag kreeg ik van iemand een limonadeglas rosé rond 19:00, aan het eind van de wedstrijd was hij nog niet leeg!
Oud 08-07-2010, 11:32
Verwijderd
Weinig slaap heeft toch geen invloed op je kater? Tis niet alsof je tijdens je slaap vocht binnenkrijgt.
Oud 08-07-2010, 11:32
Verwijderd
Maar je voelt je wel extra beroerd door weinig slaap.

En een kater is behalve vochttekort ook restjes dronkenheid en een geïrriteerde maag enzo.
Oud 08-07-2010, 11:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb ontdekt dat ik van bier sneller misselijk word dan van wijn. Door de bubbels, denk ik.
Oud 08-07-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is maar goed ook, van die katers, anders was ik echt een gigantische alcohol snoeper.
Snoepen. <3 Ik ben ook wel blij dat ik af en toe bestraft wordt met een kater, want ik tik toch al aardig wat sneller glaasjes weg dan een paar jaar geleden (en nee sann; wt; archont, dat komt láng niet in de buurt van wat jullie drinken, ik weet het).
Verwijderd
Van bier word ik niet dronken, want ik spuug elke slok meteen uit omdat ik het zo vies vind
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De enige manier waarop ik te veel kan drinken is met shotjes ofzo, want met wijn en cocktails ben ik echt te sloom dinsdag kreeg ik van iemand een limonadeglas rosé rond 19:00, aan het eind van de wedstrijd was hij nog niet leeg!
Mijn probleem is juist dat ik niet rustig kan drinken Niet dat ik alles ad ofzo maar mijn biertje overleeft het nooit langer dan 10 minuten.
Oud 08-07-2010, 11:35
Verwijderd
ik kan juist maar heel weinig wijn drinken.. bier gaat er met liters in, maar van wijn ben ik meteen straalbezopen en krijg ik maagpijn en alles ;x
Oud 08-07-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
nou ik slaap normaal juist heerlijk met drank op, en ook zonder problemen 12 uur ofzo, maar vandaag lukte het even niet

Citaat:
Eerste gedachte: "Heeft ie een grote kop en een kleine staart ofzo..." @ self
Oud 08-07-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
ik kan juist maar heel weinig wijn drinken.. bier gaat er met liters in, maar van wijn ben ik meteen straalbezopen en krijg ik maagpijn en alles ;x
Sinds ik wijn drink met WT kan ik ook steeds beter tegen wijn. Maar bier ftw, sowieso.
Oud 08-07-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn probleem is juist dat ik niet rustig kan drinken Niet dat ik alles ad ofzo maar mijn biertje overleeft het nooit langer dan 10 minuten.
met gewoon drinken kan ik wel heel slecht rustig doen! Dan drink ik altijd minstens het halve glas in één teug.
Oud 08-07-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mezelf gierig, Als ik drink dan zijn het geen kleine slokjes en dan is het na 5 minuten leeg.
Het geld vliegt er door heen! bij mij.
Oud 08-07-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
met gewoon drinken kan ik wel heel slecht rustig doen! Dan drink ik altijd minstens het halve glas in één teug.
ik doe juist uren met een glas cola maar biertjes tik ik sneller dan het licht weg

ja @ self voor zulke slechte grappen.
Oud 08-07-2010, 11:38
Verwijderd
Hm toen ik wakker werd had ik besloten lekker de hele dag foto's in te gaan plakken & melancholisch terugdenken aan mooie avonden enzo, maar nu de foto's, plakkertjes en een leeg album klaarliggen heb ik geen zin meer
Oud 08-07-2010, 11:40
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind mezelf gierig, Als ik drink dan zijn het geen kleine slokjes en dan is het na 5 minuten leeg.
Het geld vliegt er door heen! bij mij.
Tijdens het uitgaan overleven ze bij mij de minuut meestal niet.
Oud 08-07-2010, 11:40
Verwijderd
Ohja ik moet ook eens een fotoalbum maken!

Dingen die ik dit weekend wil/moet doen lijstje:

- foto-album 2005/2006 afmaken en naar hema mailen
- sollicitatiebrief schrijven
- bij Theodoors moeder op bezoek gaan
- de badkamer schoonmaken
Oud 08-07-2010, 11:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat heb ik ook en met eten
Oud 08-07-2010, 11:42
Miekje*
Miekje* is offline
Het ligt er trouwens ook aan wat voor bier, want van HertogJan kan ik niet meer drinken dan één flesje, van Jupiler (wat ik overigens wel het lekkerst vind) gaat er niet meer in dan drie fluitjes, maar ik kan wel weer bijzonder goed tegen Amstel (gatver) en Bavaria (hmnom). Mijn maag is raar :'). Overigens kan ik wel goed tegen wijn. Ook al lust ik alleen zoete witte. En fruitige rode of rosé. En de rode wijn die fizzle had in de pizzaria bij de meet van april was echt de saaiste die ik ooit heb geproeft .
Verwijderd
Citaat:
Tijdens het uitgaan overleven ze bij mij de minuut meestal niet.
Dan wil ik met jou uitgaan haha!
Verwijderd
Citaat:
Pils moet je ook snel drinken, anders wordt het lauw. Wijn mag je langer over doen.
Oud 08-07-2010, 11:44
Verwijderd
Mijn rose werd ook lauw en bovendien is een slokje rose na een hap gegrilld vlees een stuk lekkerder dan na een hap citroenvlaai. Dus het ging steeds langzamer.
Oud 08-07-2010, 11:44
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het ligt er trouwens ook aan wat voor bier, want van HertogJan kan ik niet meer drinken dan één flesje, van Jupiler (wat ik overigens wel het lekkerst vind) gaat er niet meer in dan drie fluitjes, maar ik kan wel weer bijzonder goed tegen Amstel (gatver) en Bavaria (hmnom). Mijn maag is raar :'). Overigens kan ik wel goed tegen wijn. Ook al lust ik alleen zoete witte. En fruitige rode of rosé.
Heineken is voor mij kotsen na een stuk of 15. Verder heeft het soort bier vooral veel invloed op de kater. Van Dommelsch krijg ik bijvoorbeeld wel hoofdpijn. Gelukkig is het smerig dus drink ik het ook niet
Oud 08-07-2010, 11:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Pils moet je ook snel drinken, anders wordt het lauw. Wijn mag je langer over doen.
Ja dat denk ik dus constant

Maar vooral met HJ wil ik ze dan nog wel eens snel achter elkaar wegtikken
Oud 08-07-2010, 11:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heineken is voor mij kotsen na een stuk of 15. Verder heeft het soort bier vooral veel invloed op de kater. Van Dommelsch krijg ik bijvoorbeeld wel hoofdpijn. Gelukkig is het smerig dus drink ik het ook niet
Geen idee, ik heb geloof ik nog nooit Dommelsch op.
Oh, rosébier kan mijn maag ook wel goed hebben.
Oud 08-07-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ja dat denk ik dus constant

Maar vooral met HJ wil ik ze dan nog wel eens snel achter elkaar wegtikken
Ik drink het bier wat er is. 'Festifalbier' drink ik makkelijk weg, heineken ook. HJ nooit geprobeerd.
Appelcider drink ik ook heel makkelijk.
Verwijderd
Van pils word ik echt heel snel heel naar, maar witbier (Erdinger ftw) gaat er dan weer heel goed in, al zorgt het snel voor dronken taferelen omdat dat typisch iets is wat ik 's middags in de volle zon -iets te snel- drink. En eigenlijk drink ik bijna altijd port en dat is prima als je zit, maar als je danst en het word onhandig dan kiep ik het wel eens achterover en dat gaat niet altijd even goed.

Citaat:
Geen idee, ik heb geloof ik nog nooit Dommelsch op.
Oh, rosébier kan mijn maag ook wel goed hebben.
Mèn, als er iets vies is/slecht valt is het wel rosébier.
Sherlock
Sherlock is offline
Ik kan zeer slecht tegen 15% drankjes. Wijn heb ik nog nooit in dusvere hoeveelheden gedronken dat ik de effecten voelde
Oud 08-07-2010, 11:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik drink het bier wat er is. 'Festifalbier' drink ik makkelijk weg, heineken ook. HJ nooit geprobeerd.
Appelcider drink ik ook heel makkelijk.
Appelcider is ook gewoon appelsap
Oud 08-07-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Heineken is voor mij kotsen na een stuk of 15.
Bij mij ongeveer na 1.

Dommelsch vind ik nog best te drinken. Niet het lekkerste bier, maar beter drinkbaar dan Heineken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten