Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Boven overlijdensadvertenties staat heel vaak In plaats van kaarten. Ik dacht altijd dat dat een zin was uit het een of andere overgeclichéde gedicht (In plaats van kaarten/is hij gestorven/we zullen hem missen/maar hij ligt er mooi bij.) Dus dat ze, in plaats van te kaarten, dat lijk begroeven OF dat het lijk in plaats van dat hij aan het kaarten was mooi opgebaard lag.
Maar ze bedoelen dus 'in plaats van dat we kaarten sturen, moet je dit maar als uitnodiging zien'. Het was een desillusie voor me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kwam er laatst achter dat Roald Dahl best leuke boeken heeft geschreven. Ik weet het, cultuurbarbarisme... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat schattig zijn bedoel ik alleen qua uiterlijk van ze he ![]() Hoe ze zijn weet ik niet.. Ik vind het sowieso al vreemd als mensen konijnen eten.. Ze zijn daar toch veelste schattig voor ![]() Dat is natuurlijk hun eigen zaak wat ze doen maar toch blijf ik het heel erg vinden.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij heeft het die naam gekregen bij die New York dikke-bodempizza's, maar is het in het Italiaans gewoon pepers. Een speciaal soort pepers.
edit; oh wacht eens... http://en.wikipedia.org/wiki/Pepperoncini Maar het gekke is dat ik dus al wel eens vaker pizza met pepperoni ben tegengekomen, in Italiaanse pizzeria's, en dat dat die pepers waren |
![]() |
||
Citaat:
![]() De Pepperoncini!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #Veel+3 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 17:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #8 Verwijderd | 500 | 24-07-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |