Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op dit moment een heel stom zeikliedje wat ik op youtube heb gevonden. Ik weet niet eens van wie het is. Het is heel klef, gaat over een verloren liefde op wie de zangeres eeuwig zal wachten en... *luistert* aan wie ze elke nacht zal denken, zonder wie ze niet kan, die ze nooit zal vergeten, etc. Soms moet ik gewoon stomme liedjes luisteren en dat vind ik dan leuk.
Als iemand tegen jou zou zeggen, maak een bootje, wat voor bootje maak je dan? (Koop je een scheepswerf, vouw je een krant, maak je een notendopbootje, verzin wat) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe niet aan seizoenen, meer aan periodes. De periode-dat-ik-jarig-ben, de zomervakantie-periode, de periode-dat-de-kamille-bloeit, de periode-dat-het-stormt, de periode-dat-het-sneeuwt... Elk seizoen heeft verschillende periodes, en ik vind alle periodes leuk, juist omdat ze niet eeuwig duren.
Waar zijn je ouders oorspronkelijk voor opgeleid? |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik 4 was, moest ik naar de tandarts voor het eerst (we waren al eerder geweest, maar het hoefde pas vanaf 4 jaar) en toen zei de tandarts dat ik een gaatje had. Nou die beginnen met boren en ik krijsen als een gek, mijn vader werd er bang van. toen bleek ook dat die kies gewoon ontstoken was en dat dat blinde mens in een ontstoken kies had zitten boren. Het is ook meer een trauma geworden
![]() Met welk dier zou je wel eens een discotheek willen binnen lopen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Een vleermuis die braaf in mijn haar blijft zitten als fashion item ![]() Wat is het eerste wat je doet als je wakker wordt? Wekker uitzetten en dat soort dingen vind ik vanzelfsprekend, ik wil weten wat je doet als je daadwerkelijk uit bed bent ![]()
|
Oh, van alle snoep, als je die zure matdingen en gelatinebrokjes en blauwe smurfen etc. bedoelt.
Trek jij bepaalde mensen aan? Wat voor mensen?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |