Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat jullie er écht aan toe zijn. Ik denk dat als je zo'n belangrijke beslissing laat afhangen van wat mensen op internet ervan zeggen, dat je dan nog niet volwassen genoeg bent om die beslissing te nemen en dat je het dus beter niet kunt doen.
Daarbij geldt op jouw leeftijd dat je het alleen moet doen als je echt heel zeker van je zaak bent. En dat ben je niet, anders zou je het niet hier vragen!
Mochten jullie besluiten om toch seks te hebben, zorg dan wel dat je eerst de pil gebruikt! En gebruik ook altijd een condoom. Je wil echt echt echt niet op je dertiende een kind krijgen.
En doe rustig aan. Je hoeft niet in één keer van 'een beetje verder gaan' naar seks over te stappen. Neem je tijd om elkaar rustig te ontdekken, dat is juist leuk 
En bedenk ook: als je nu besluit dat je toch niet wil... of dat nu morgen is, of drie minuten voordat jullie seks gaan hebben, of zelfs nádat jullie al een keer seks hebben gehad... zeg dat dan tegen hem en doe niets wat je niet wil! Als hij om je geeft, dan accepteert hij dat!