Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe gaaf zou het zijn als ik gelijk had en het echt een moz huis was ![]() ik woonde ook in assendorp. Ik mis assendorp ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik mis het ook niet zo erg dat ik terug wil. Maar ik word wel altijd een beetje sentimenteel als ik langs mijn oude huis loop <3. Mooiste & fijnste huis waar ik ooit gewoond heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nog aan het nadenken wat mijn fiets vs. auto regels gaan zijn als ik werk.
Het is 12 km van huis, dus op zich goed te fietsen, maar niet om twaalf uur 's nachts, dus regel 1 is: voor avond- en nachtdiensten neem ik de auto. Maar ik twijfel nog of ik ook met de auto mag als het glad is, maar als dat mag, mag het dan ook als het hard regent, en hoe bepaal ik wat hard regenen is, en mag het dan ook als het misschien hard zou kunnen gaan regenen, en mag het dan ook als het te heet is om hard te fietsen, en mag het dan ook als het aan het eind van de middag te heet zou kunnen zijn om hard te fietsen, etc. Want ik wil dus wel een beetje streng zijn voor mezelf, anders ga ik straks nog elke dag met de auto en dat vind ik nou ook weer niet nodig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik: 'ik weet niet of ik dit ga redden, school vereist ook dat ik met mijn scriptie begin, daarbij moet ik ook nodig een bijbaan' baas: 'oke, ja, mmm, oke' ik: 'ja, mm, lastig' baas: 'zullen we de deadline vervroegen dan, over twee weken af!' ik: 'oh oke' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|