Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hou echt van die muziek, heb ook al duizent Balkan Beatz avonden meegemaakt. Mss komt het omdat ik half ben opgevoed door Bosnische mensen en als kleine Trimmie veel heb meegekregen van hun cultuur. Anyway, weet jij mss hoe dit nummer heet: Hier was ik bij en heb nog nooit zo hard gedanst in m'n leven (was ook de eerste keer dat ik bier dronk op LoLa en redelijk aangeschoten was. ![]()
|
Ramses <3
En tja, snap zelf ook niet hoe jamerson in de rest van mijn smaak past, maar het is een van de weinige whiskey's die ik lekker kan doordrinken, anders is het er vaak maar 1, of een proeverijtje ![]() En het is er eentje die ze in de meeste kroegen wel hebben, naast al die slootwater bourbons ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben weer even into Hooverphonic. (en krijg dan Idols-dejà-vu's ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als jij/jullie het trekken gaan dingen als tool, en typische dingen als led zeppelin en pink floyd ![]() En waarom staat ina time like now van gentleman nou niet op youtube ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar het is inmiddels wel goed gekomen hoor. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En led zeppelin en pink floyd, nee. Zoals bij iedere trip gaat hooverphonic aan, en the orb. Verder nog even kijken. Bepaalde nummers van massive attack kunnen er ook bij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind veel hooverphonic-muziek helemaal niet zo tripmuziek eigenlijk. Nou ja, Blue wonder power milk is als album wel iets pittiger dan bijvoorbeeld The magnificent tree (blijft toch mijn favoriete album). Maar die laatste vind ik in elk geval vrij poppy, en wat ze daarna nog gemaakt hebben al helemaal.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En trip muziek hoeft vaak niet eens muziek te zijn die mensen normaal luisteren, alleen is het vaak zo dat als het te heftig gaat worden(zoals bij bijvoorbeeld tool), mensen die muziek al moeten kennen omdat het anders te hard is ![]() (damn doet me weer effe terug denken aan hoe ik heb getript op Tool - No Quarter, god damn, de essentie van liefde gezien met tool hoofdjes^^ ![]() Maar triphop achtige zooi is er vaak wel geschikt voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Frosted flake wood <3 Ik moet daarbij altijd aan Peter en de wolf denken
![]() Maar ik ben gewoon weg van Mad about you (alleen een beetje jammer dat mijn ex het ineens tot 'ons nummer' bombardeerde, terwijl het allang gewoon 'mijn nummer' was ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|