![]() |
|
Je kunt natuurlijk ook eerst een "veilig" gebied met ruime marges harsen en vervolgens de resterende haartjes met een pincet verwijderen. Ik heb geen ervaring met het harsen van wenkbrauwen, maar één keer pijn met een harsstrip lijkt me fijner dan honderd keer pijn met een pincet.
||
![]() |
Citaat:
ik trek blijkbaar de haarzakjes niet mee ofzo, maar ik kan er ook niks van... maarja tenminste geen doorlopende wenkbrouw dus ![]() en ik ga ook niet aan mensen vragen van... hey! hoe moet ik mn wenkbrouwen epileren? niet echt... mannelijk he |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alsjeblieft zeg, uiterlijke verzorging is net zo belangrijk voor mannen als voor vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb één of twee keer een haar bij mijn wenkbrauwen weggehaald dus ervaring heb ik niet echt, het enige wat ik weet is dat je nooit haren van de bovenkant eruit moet trekken. Overigens lijkt het me wel een lang karweitje als je echt een eenbrauw hebt om te epileren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wenkbrauw geknipt. FrDave | 7 | 31-08-2014 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Epileer jij je wenkbrauwen? lso | 69 | 07-06-2004 13:41 | |
Lifestyle |
Gezichthaar -niels- | 45 | 03-01-2003 21:35 | |
De Kantine |
hot or not de | 346 | 26-05-2002 17:53 | |
De Kantine |
Donkere wenkbrauwen Sjied No Clue | 30 | 24-04-2002 17:28 |