![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor alle duidelijkheid ik ben ook autist en ben juist ruimontwikkeld in volledige breedte te aan zin van de massa van mijn leeftijdscategorie. En on topic is 18 jaar oud nog geen echte volgroeide van het lichaam en zeker niet mentaal ! (of ben je...Al Dood.). Daggelijkse gedachten over seksualiteit hoeft zich niet te beperken aan de al benoemde mogelijkheden. P.S. De wetenschap en de Mensheid is nog veel te ver weg om nog volwassen te mogen schijnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*SARCASME* ![]() mij lijkt dat dat pas na je 40ste heel wat minder word... ik weet niet hoe oud jij bent maar als je wel rond die leeftijd bent ben je toch echt een uitzondering |
![]() |
|
neem een hobby waarbij je alert moet zijn zodat je afgeleid bent en dus minder tijd hebt om aan seks te denken. En hoe harder je bewust probeert niet aan seks te denken, hoe erger het wordt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik sluit niet uit dat het daar mee te maken heeft. Niet alleen daardoor, wowwow, vertel mij wat over pubers en hormonen.
Maar joh, het lijkt wel of ál je topics uitkomen op Probleem -> eigenlijk wil je een vriendin -> eigenlijk ben je onzeker. En sommigen beginnen al bij vriendin of onzekerheid, maar tóch. En ook als het over autisme gaat, dan kun je het eigenlijk niet accepteren, ben je eigenlijk bang wat mensen van je vinden en je durft niet op meisjes af te stappen en tadá, daar zijn we weer. Misschien is het een idee om dat nou eens actief aan te pakken en zo. |
![]() |
|
Trouwens, naar een hoer gaan kan wél helpen. Misschien dat jij het niets vindt, maar dat maakt het nog geen slecht advies. En het is ook niet zo dat als er staat 'koop een opblaaspop' dat het dan serieus is dat jij een opblaaspop moet kopen, maar meer om te illustreren dat het hebben van seks (op welke manier dan ook) kan helpen. Dingen die je niet hebt zijn meestal interessanter dan dingen die je al kent.
En met de vorige post kan ik het ook wel eens zijn, denk ik. Masturbatie werkt in ieder geval op termijn om minder geil te worden en dus minder aan seks te denken. |
![]() |
|
![]() |
Het was ook meer grappig bedoeld die hoer hoor
![]() Maar mijn punt was inderdaad, dat die nieuwschierigheid je "geiler" maakt Neem aan nu je weer naar school moet, dat je wel wat afleiding hebt dat helpt? *Moet je uiteraard niet steeds naast de geilste meiden gaan zitten ![]() En masturberen helpt enorm hoor! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 |