Oud 06-09-2010, 09:35
Verwijderd
Goeiemorgen.
Advertentie
Oud 06-09-2010, 09:38
Verwijderd
Hoi Commendatore!
Oud 06-09-2010, 09:41
Rationeel
Rationeel is offline
hey LL, ben je ook fanatiek op zoek naar een leuk huis, nu je een baan hebt?
Oud 06-09-2010, 09:41
Sherlock
Sherlock is offline
Sup!
Oud 06-09-2010, 09:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
hey LL, ben je ook fanatiek op zoek naar een leuk huis, nu je een baan hebt?
Ik nog niet, is hier in Utrecht niet echt te doen, en nu kan ik nog even lekker geld aan de kant zetten .
Oud 06-09-2010, 09:44
Verwijderd
goedemorgen
Oud 06-09-2010, 09:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik nog niet, is hier in Utrecht niet echt te doen, en nu kan ik nog even lekker geld aan de kant zetten .
hoe woon jij nu dan?

ik flikker momenteel zoveel geld door de gootsteen aan huur dat ik ook niet aan sparen toe kom
Oud 06-09-2010, 09:46
Verwijderd
Vandaag ga ik mijn scriptie laten drukken
of nouja, ik ga hem uitprinten in de copyshop. 15 keer. En inbinden.
Oud 06-09-2010, 09:46
Carn
Carn is offline
ongeveer 21m2; deel keuken/sanitair met een andere gast, tuintje van 10m2 er bij. Het is wat 'klein', maar het is 320,- in de maand en ik zit er voorlopig (als in, een jaartje of 1 of 2) nog wel prima
Oud 06-09-2010, 09:47
Rationeel
Rationeel is offline
gefeliciteerd, de laatste loodjes!

15 keer? wtf, ik had 4 begeleiders en zelf hoefde ik hem niet
Oud 06-09-2010, 09:47
Verwijderd
Citaat:
ongeveer 21m2; deel keuken/sanitair met een andere gast, tuintje van 10m2 er bij. Het is wat 'klein', maar het is 320,- in de maand en ik zit er voorlopig (als in, een jaartje of 1 of 2) nog wel prima
voor een kamer in Utrecht is dat ook een mooie prijs lijkt me
Oud 06-09-2010, 09:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
dán kun je lekker sparen inderdaad
Oud 06-09-2010, 09:49
Carn
Carn is offline
Het is wel in Overvecht-Noord, maar een beetje vent zoals ik fietst in 10 a 15 minuten naar het centrum of naar Utrecht CS .
Oud 06-09-2010, 09:50
Rationeel
Rationeel is offline
oei, ik dacht dat je dichter bij sann in de buurt woonde en wilde al aanbieden wél een keer een kurkentrekker langs te komen brengen, maar ik waag mij niet veel noordelijker dan het spoor
Oud 06-09-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd, de laatste loodjes!

15 keer? wtf, ik had 4 begeleiders en zelf hoefde ik hem niet
1 voor de officiele begeleider, 1 voor de dagelijkse begeleidster, 1 voor de beoordelingscomissie, 1 voor het archief van de RuG medische faculteit, 1 voor het archief van de neurotechnologie-vakgroep aan de UT, 1 voor het archief van de neurofysiologie-afdeling in het MST, 1 voor mijn ouders, 1 voor mijn zus, 1 voor mijn oma en 1 voor mezelf. En 5 reserve als ik dan toch bezig ben.

Mijn vader heeft vroegah zijn scriptie 100 keer laten drukken en hij heeft er nu nog maar 1 maar ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zegt dat het komt doordat hij zijn scriptie met sollicitaties heeft meegestuurd, maar zijn eerste sollicitatie leverde zijn eerste baan op en dat was een promotieplek en je gaat toch niet je scriptie meesturen als je ook een proefschrift geschreven hebt.
Oud 06-09-2010, 09:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
oei, ik dacht dat je dichter bij sann in de buurt woonde en wilde al aanbieden wél een keer een kurkentrekker langs te komen brengen, maar ik waag mij niet veel noordelijker dan het spoor

Ja zo heb ik ook wat stukken Utrecht waar ik echt never nooit kom. Soms overweeg ik wel eens om gewoon de fiets te pakken en gewoon n uurtje rond te knarren maar dat komt er ook nooit van ;o
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
1 voor de officiele begeleider, 1 voor de dagelijkse begeleidster, 1 voor de beoordelingscomissie, 1 voor het archief van de RuG medische faculteit, 1 voor het archief van de neurotechnologie-vakgroep aan de UT, 1 voor het archief van de neurofysiologie-afdeling in het MST, 1 voor mijn ouders, 1 voor mijn zus, 1 voor mijn oma en 1 voor mezelf. En 5 reserve als ik dan toch bezig ben.

Mijn vader heeft vroegah zijn scriptie 100 keer laten drukken en hij heeft er nu nog maar 1 maar ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen. Hij zegt dat het komt doordat hij zijn scriptie met sollicitaties heeft meegestuurd, maar zijn eerste sollicitatie leverde zijn eerste baan op en dat was een promotieplek en je gaat toch niet je scriptie meesturen als je ook een proefschrift geschreven hebt.
ow kijk, daar zit het hem dus in. mijn familie is wel zeer geďnteresseerd in wat ik doe, maar ze begrijpen er toch geen reet van
Lorelei
Lorelei is offline
Haai
Oud 06-09-2010, 09:59
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen lorelei
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben weer lekker in Utrecht
Verwijderd
Citaat:
ow kijk, daar zit het hem dus in. mijn familie is wel zeer geďnteresseerd in wat ik doe, maar ze begrijpen er toch geen reet van
Mijn oma gaat het ook niet begrijpen, maar ze zet gewoon graag producten van haar nakomelingen in de kast
Oud 06-09-2010, 10:00
Lorelei
Lorelei is offline
Waar gaat je scriptie eigenlijk over Saar?
Oud 06-09-2010, 10:02
Verwijderd
De biologische variatie van de reactie van een spiertje (die waarmee je je pink opzij doet) op een impuls die de hersenen maken als ze gestimuleerd worden met een sterke electromagneet.

Mijn begeleidster promoveert erop of die reactie een goede manier is om de diagnose epilepsie te stellen, en ik heb dus een stukje van het basiswerk gedaan.
Oud 06-09-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
even een paar uurtjes slaap pakken ;o
Fail, ik kan niet slapen...Ik ga echt zo hard crashen vanmiddag :\
Oud 06-09-2010, 10:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De biologische variatie van de reactie van een spiertje (die waarmee je je pink opzij doet) op een impuls die de hersenen maken als ze gestimuleerd worden met een sterke electromagneet.

Mijn begeleidster promoveert erop of die reactie een goede manier is om de diagnose epilepsie te stellen, en ik heb dus een stukje van het basiswerk gedaan.
En wat zijn je bevindingen tot nu toe?
Oud 06-09-2010, 10:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
"nee."
Oud 06-09-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Dat de variatie niet wordt beďnvloed door het tijdstip op de dag, dat was mijn belangrijksyte hypothese (nouja, die was dat dat wél beďnvloed zou worden). En dat er minder variatie is als de elektromagnetische spoel door een robotarm op de goede plek wordt gehouden tijdens het testen
Oud 06-09-2010, 10:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat de variatie niet wordt beďnvloed door het tijdstip op de dag, dat was mijn belangrijksyte hypothese (nouja, die was dat dat wél beďnvloed zou worden). En dat er minder variatie is als de elektromagnetische spoel door een robotarm op de goede plek wordt gehouden tijdens het testen

Ok
Oud 06-09-2010, 10:16
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
"nee."

ik geef een tien!
Oud 06-09-2010, 10:40
Verwijderd
Morning! Ik raad iedereen die het nog niet gedaan heeft aan om even naar pagina 3 van dit topic te gaan
Oud 06-09-2010, 10:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[afbeelding]

ik ga kapot hier :
Ik word hier toch wel heul erg opgewonden van
Oud 06-09-2010, 10:43
Carn
Carn is offline
Harry Potter fanfiction is veel enger.
Oud 06-09-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik word hier toch wel heul erg opgewonden van
wacht maar tot je spike in the jungle tegenkomt! <3
Oud 06-09-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Harry Potter fanfiction is veel enger.
Maar daar was ik dan wel weer bekend mee! Dit is echt nieuw voor mij.
Oud 06-09-2010, 10:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar daar was ik dan wel weer bekend mee! Dit is echt nieuw voor mij.
Nou, je kan het zo gek niet bedenken of er is wel iets extreem fouts van te vinden Zoek maar eens naar Lord of the Rings
Oud 06-09-2010, 10:46
Verwijderd

Oud 06-09-2010, 10:48
Carn
Carn is offline
PLz make IT STOP :
Oud 06-09-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Mij ook?

hm ja
ja, hij moest van de week zelf kotsen, dus toen was jij een logisch daaropvolgend gespreksonderwerp
Oud 06-09-2010, 10:50
Lorelei
Lorelei is offline
Oud 06-09-2010, 10:53
Verwijderd
Zijn het nou geeky vrouwen die dat photoshoppen of tekenen, of mannen die vrouwen een plezier willen doen? Want het is best goed geshopt!
Oud 06-09-2010, 10:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Zijn het nou geeky vrouwen die dat photoshoppen of tekenen, of mannen die vrouwen een plezier willen doen? Want het is best goed geshopt!
Of mannen die zichzelf willen plezieren?
Oud 06-09-2010, 10:55
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Jeetje
Oud 06-09-2010, 10:55
Lorelei
Lorelei is offline
Wat is dommer:

1) Iemand die iets doms zegt (blijkbaar)
2) De ander die zichzelf pijn doet omdat-ie door persoon 1 zichzelf te hard (letterlijk) facepalmde

?

Oud 06-09-2010, 10:56
Verwijderd
Als ik beter zou zijn met photoshop dan ik ben zou ik het zeker maken
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Wat is dommer:

1) Iemand die iets doms zegt (blijkbaar)
2) De ander die zichzelf pijn doet omdat-ie persoon 1 te hard (letterlijk) facepalmde

?

2
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
2
FU
Oud 06-09-2010, 10:59
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat: