Hallo allemaal

,
Ik heb de sims 2. En uitbreidingspaketten: Studentenleven en Huisdieren. Deze deden het altijd perfect. Toen heb ik vandaag een derde uitbreidingspakket gekocht, namelijk de sims 2 Eigen Winkel collectie, hierin zitten de Sims 2 Gaan het Maken, de Sims 2 H&M Accessoires en de Sims 2 Keuken & Bad Accessoires.
EN NU DOET IE T DUS NIET MEER
Het spel deed het voorheen altijd prima, maar hij komt nu, vlak na het opstarten met de melding: Het spel is vast gelopen, en wordt nu afgesloten.
En nu het leuke

, als ik naar de Sims 2 site ga om de patch te downloaden, wat veel wordt aangeraden, zegt dat patch-ding dat de Sims 2 Gaan het maken niet geďnstalleerd is.

Ik heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren, en om de andere patches te downloaden, maar dit werkt allemaal niet. Wel heb ik voor elkaar gekregen dat mijn normale buurten, waar altijd sims wonen nu weg zijn

.
Nou snap ik niets van computers, maar wie kan mij helpen met dit rare probleem??
Ik heb overigens een HP Pavilion DV 6 Laptop met Windows 7. Het kan overduidelijk niet aan mijn windows versie enzo liggen toch? Want het spel heeft wel goed gewerkt.