Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Forever naamzoek voor als je weer terug bent; op m'n werk is een filmpje genomineerd dat leerlingen gemaakt hebben, voor een festival. Niet zo boeiend verder, maar het wordt op prijs gesteld als we naar dat festival gaan, zegmaar. Ik dacht; ik bedenk wel een smoesje waarom ik niet kan, maar nu zag ik dat Ill Skill Squad ook komt!!!!!
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga mijn PTA maar is grondig doorspitten en de lessen voorbereiden. Dat vind ik wel leuk. Maar al die essasys, scripties en onderzoeken die ik nog afronden voor mijn afstuderen ![]() Ik weet niet eens waar/hoe ik moet beginnen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lessen voorbereiden kan soms best leuk zijn ja, alleen het tot in de puntjes uitschrijven (zoals bij die leerlijn moet) vind ik minder... ![]() En het lijkt me ook best raar om al met één been in het werkveld te staan, en met het andere nog even een studie af te moeten ronden... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik twijfel nog, ik heb er zo lang over gedaan de vorige keer om het weer zo lang te krijgen als nu. En nu is het eindelijk zo lang als ik het toen wilde en nu ga ik het weer afknippen ![]() Beetje een vicieuze cirkel want zo gaat het elke 2 jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja is ook, ik kan ook gewoon lesgeven ik moet alleen alle ''schrijfdingen'' die niks met lesgeven oid te maken hebben afmaken. En ik heb er écht een grondige hekel aan. En het is nog zoveel! ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|