Oud 08-09-2010, 20:09
Verwijderd
Verplaatsen als het niet goedstaat

Hallo Leden,

De laatste tijd krijg ik heel veel kritiek over mij heen!
Ik zal uitleggen in dit topic waarom.

De laatste tijd is het wat met mij dat even niet goed loopt. Dus reageer ik soms heel raar op topics. Dit mag niet .. dus ik ben ermee aan de gang.

Tevens heeft hier iedereen een mening . Ik heb hier niet naar geluisterd en bied hiervoor mijn excuses aan . Tevens geef ik diverse leden ook gelijk dat mijn mening posten ook 2x genoeg is . Middels dit topic wil ik een aantal haat en hekel aan rechtzetten.

Ik ga er nu aan werken. Merk je wat op ? mail het dan naar mij via PM

Mijn laatste bericht over het dreigement is natuurlijk niet de bedoeling..maar als ik me bedreigd voel door leden .. gebeurd het onbewust.!

Hoop dat jullie mij begrijpen!

Groet,

SLT2465
Oud 08-09-2010, 20:22
Qimm
Qimm is offline
mededelingen mogen niet, maar fijn dat je zelf ook inziet dat je postgedrag erg irritant kan zijn
Oud 08-09-2010, 20:26
Verwijderd
Maakt me niet uit! Het gaat me er nu puur om de haat tegen mij iets te verlichten!
Oud 08-09-2010, 22:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zoals Qimm terecht opmerkt mogen mededelingen inderdaad niet. Maar fijn dat je je postgedrag aan het verbeteren bent. Dit is fijn voor de sfeer op Seks en dat scheelt weer wat offtopic discussies. Op dit topic gaat nu een slotje, dus er kan niet meer op gereageerd worden.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten