Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: drie uur college met 5 minuten pauze (normaal twee keer een kwartier) ![]()
|
Dat we met de toneelvereniging nog maar drie repetities hebben, de laatste scène nog lang niet staat, laat staan dat we een doorloop hebben gedaan, en dat er nog duizend dingen gedaan moeten worden voor de uitvoeringen en dat ik het allemaal niet zie gebeuren.
|
Scheikundetoets morgen. Vooral om het ik-leer-zo-wel overgegaan ik-heb-niet-geleerd. En ik ben een klein beetje bang dat ik opdrachten krijg waarvan ik denk '... huh? .__.'
Ik kan sowieso het hele huiswerk/school/toetsen idee even niet zo waarderen. Zucht. /klaagmopper Opnieuw naar school gaan en het intreden van koude en nattigheid en donkere dagen hebben nooit zo'n goede invloed op m'n stemming. Maargoeed. Wordt vanzelf wel weer zomer, ooit ooit ooit. |
![]() |
|
Waren net twee jongens bij m'n huisgenoot, hoorde dat ze uit gaan. Klopt één van die jongens op mijn deur: "Marleen (?????), doe je wel een beetje rustig morgenochtend?"
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Kwam er net achter dat een vak dat ik volgend blok ga volgen exact dezelfde vakcode heeft als een vak dat ik twee jaar geleden heb gevolgd. Dat is als volgt gebeurd: Vak A werd een jaar niet gegeven, omdat de docent een sabbatical ofzo had. Als je dat vak nog moest volgen, moest je dat jaar vak B volgen. Vak B werd het jaar daarvoor ook al gegeven. Om de boel niet onnodig ingewikkeld te maken kreeg van B daarom dat jaar een nieuwe vakcode, namelijk dezelfde als vak A. Nu is de docent terug en geeft ze vak A weer. Natuurlijk moet alles 'niet onnosig ingewikkeld worden', en hebben ze ervoor gekozen vak A weer dezelfde code te geven als vak B van twee jaar geleden. Vak A heeft echter een geheel andere invulling dan vak B. Zucht. Het zou toch ook teveel gevraagd zijn als alles eens een keer goed geregeld zou zijn.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|