Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Haha omg wat een aandacht, als ik wil kan ik nu daten met vier verschillende jongens
![]() Gister afgesproken met jongen van feestje van afgelopen week, en het was echt super leuk! 6 uur aan 1 stuk gepraat en daarna tijdje in bed geklooid, geen seks gehad en hij vond het ook wel goed om te wachten want dan was het specialer, ahh. Hij was sowieso echt super lief in bed, hij keek steeds zo schattig haha en hij zoent lekker!
||
Citaat:
![]() En om maar ontopic te blijven: nog geen nieuwe liefde op het oog en ik word blijkbaar niet makkelijk verliefd. Ja, of wel een beetje een crush, maar dan op jongens die of bezet zijn of niets in mij zien (of een combinatie) ![]()
|
Ik kan zo genieten van die kleine "saaie" dingetjes. Samen op de fiets de wekelijkse boodschappen doen en die thuis uitpakken en opbergen. Samen opruimen, de dag bespreken als we thuis komen. Luisteren naar zijn gitaarspel. Als ik een lange dag heb gewerkt heeft hij altijd een filmpje klaarstaan zodat ik niks meer hoef te doen en lekker tegen hem aan kan liggen en film kan kijken. Ik geniet van het samen wakker worden en naar bed gaan, dansen in de woonkamer, en gewoon lekker naast elkaar allebei met heel iets anders bezig zijn.
Ik heb echt de beste vent en relatie ter wereld ![]() |
![]() |
|
Ik voel me best volwassen. Tijdens mijn eerste dag echte colleges vroeg hij me hem op te komen zoeken tijdens de paar uur die tussen mijn 2 colleges zaten. Zijn we samen de stad in geweest om laptops te kijken en toen vertelde ik hem eerlijk dat ik niet elke pauze zo wilde afspreken zodat ik gewoon ook nieuwe vriendjes kan maken en dat vond hij helemaal prima.
Hij moet me iets vertellen dat blijkbaar misschien ernstig is, vanavond na zijn bandrepetitie. Om 12 uur. Ik wilde dan eigenlijk al naar bed zijn, maar nou ja, wat moet dat moet dan maar. Ik ben erg benieuwd nu op welk vlak het ernstig is. Gezondheid? Liefde? Studie? Band-related?
|
Goed
![]() ![]() ![]()
|
We hebben het soms zo druk dat de spanning in ons seksleven minder is. De spontaniteit is er een beetje vanaf. De seks is voor de rest prima, dus daar ligt het niet aan.
Natuurlijk heb ik daar ook debet aan. Ik heb het met haar over gesproken, omdat ik het merkte aan haar en ik voelde dat instictief aan. Ik heb lopen piekeren over mezelf. Ik voel een soort rem op mij zitten. Bang voor opnieuw een grote teleurstelling. Ondanks dat, vond ik het wel knap van mezelf dat ik erover wilde praten. Ik voelde mij ontzettend kwetsbaar, en dat maakte het nog wel moeilijk voor mij. En gelukkig zag zij ook wel in, dat het ook deels aan haar lag. Beetje balen en chaggi d'r over. Bleh. Ik vind het zonde dat te vaak zo gaat. omdat we weten hoe fijn het is. Vandaag weer veel minnetjes op papier. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Op reis was ie iedereen nog zo trots aan het vertellen over hoe het zo fantastisch klikt tussen ons, maar ik vraag me nu serieus af of we wel vrienden zijn. Druk is hier echt geen excuus meer voor. En volgens mij hadden we zaterdagnacht toch een goed gesprek? Wat zijn mannen toch onbegrijpelijk ![]() En het is uit tussen een vriendinnetje en haar vriendje, en dat had ik echt niet aan zien komen... huh? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is raar om weer terug in Nederland te zijn, ook omdat ik me eigenlijk geen raad weer. Wat ik in Frankrijk allemaal gedaan en geleerd en gezien heb, is niet uit te leggen. Ik ben veranderd, maar hij is ook verandert en dat is ook raar. Maar zolang we bij elkaar kunnen janken, is t goed, hebben we besloten
![]() |
![]() |
|
Wat een kutweer vandaag. Ik heb helemaal geen zin om nieuwe vrienden te maken, ik vind m'n oude ook nog wel prima. Geloof het of niet maar ik verveel me alweer.
Morgen ga ik naar een van mijn beste vriendinnetjes omdat zij donderdag naar Engeland vliegt om te gaan studeren. En daarna heb ik weer afgesproken met mijn andere vriendinnen. Pap is steeds niet thuis 's avonds, wat ik eigenlijk best ongezellig vind. Ik word er echt spontaan eenzaam van. Ik hoop dat ik gauw weer met vriendje af kan spreken.
|
![]() |
Slecht, rot, eenzaam, geen enkel vooruitzicht.
Ik heb geen echt liefdesleven, amper ooit één gehad, tot dit jaar. Terwijl ik iemand ben die dat net hard nodig heeft. Ik zou herboren zijn, een knuffel kan al wonderen doen, ach ik ben gedoemd. Zoveel fantasie over romantiek en liefde, het zal bij dagdromen blijven, zucht. |
![]() |
|
@Loverdino.
Ik wil niet heel bot zijn, maar ik geloof dat ik dat nu toch even ga doen, maar met zo'n instelling stoot je ook mensen af bij het leven. Zie dat zo veel om mij heen, mannen en vrouwen half gedeprimeerd omdat ze geen liefde hebben.. nou en? alsof de hele wereld alleen maar daarom draait ![]() Ga leuke dingen doen, vermaak je met jezelf en vrienden, en dan kom je vanzelf iemand tegene die op jou valt ![]()
|
@loverdino:
Je hele leven is niet afhankelijk van een relatie. Dadelijk heb je een partner en ga je je daar volledig aan vastklampen, wat uiteindelijk heel verstikkend is voor die persoon. En wat Dott zegt, op deze manier stoot je alleen maar mensen af. Ga leuke dingen doen met vrienden/familie of alleen, whatever.. vermaak jezelf, daar heb je niemand anders voor nodig ![]() OT: Ja gaat super, het is de eerste keer dat ik in de eerste paar weken van een nieuwe relatie geen ruzie heb. Normaal is het na een week of 2 wel raak, maar alles gaat perfect nu. Ze is wel super onzeker, dus dat is nog wel wennen, maar dat went wel. Helemaal happy weer^^
||
Citaat:
Hopelijk kan ze nu, zodat ik voorbereidingen kan treffen. Als doorgaat, heb ik er ieder geval zin in! ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu even een grote dip maar ik probeer er uit te geraken. Het is nog maar een week geleden dat iets potentieel moois verkeerd is gegaan (topic: vriend is spelbreker).
Aangezien ik bijna altijd al single geweest ben, kan ik mij zonder problemen vermaken met vrienden. Het is proberen terug de draad op te pikken en door te gaan zoals vroeger. Ik heb mij altijd al vermaakt zonder iemand in mijn leven, nu is het even minder. Ik erger er mij gewoon soms enorm aan dat het nooit maar eens wil meezitten. Ik word het echt gewoon, zonder zielig te willen doen. Al mijn vrienden gunnen het mij, tevergeefs en ze snappen het ook niet. En als het ooit eens zover zou komen, moet ik er inderdaad echt op letten dat ik ze niet verstik! Iets dat ik echt moet onthouden! |
![]() |
|
![]() |
@loverdino: Ik heb je topic gelezen, jammer dat het zo is gelopen! Maar goed om te lezen dat je je ook kan vermaken met je vrienden. Probeer zelfverzekerd te blijven, niet wanhopig op zoek te gaan en dan loopt het waarschijnlijk vanzelf wel los.
OT: Het gaat goed! We zien elkaar alleen veel minder dan ik zou willen ivm studie/sport/vrienden en dat vind ik jammer. Maar wel extra leuk nu als we wel bij elkaar zijn! ![]() |
![]() |
|
Zo, vandaag weer even met vriendje rondgehangen op de Uithof. College gehad en met een omweg weer naar huis, nu ben ik moe. Ik heb net afscheid genomen van mijn oudste vriendinnetje dat naar Manchester gaat. We zijn niet zo heel hecht maar we zagen elkaar veel en we kenden elkaar lang en we kunnen wel lachen enzo. Wat worden we allemaal groot. Toen ik iets van 8 of 9 was zat ze al bij mij op hockey en we vonden het allebei niet leuk en waren allebei afwisselend keeper en we zijn allebei gestopt. En toen kwam ze bij mij in de brugklas en toen kozen we hetzelfde profiel. Ik ben met haar volwassen geworden, lijkt het. En nu zie ik haar voorlopig niet meer.
|
Verwijderd
|
En toen.. had ik weer met hem gezoend. Wat het domste is wat ik had kunnen doen, ik weet het..
Hij lijkt veranderd.. Hij heeft iig echt spijt van hoe hij me behandeld heeft. Het voelde heel goed, maar er kwamen wel meteen weer heel veel twijfels boven. Voorlopig spreken we af en toe wat af en dan kijken we wel hoe het gaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag was heerlijk... Een uur tot 1 pas uit bed gekomen, een tijd voor de tv gehangen, naar de stad geweest heerlijk gegeten, naar huis, douchen en nu met zn 2en in bed. Hij ligt naast me te lezen <3 Na zo'n ontzettend stomme start van gister was vandaag echt super. Besloten dat we morgenavond toch maar naar de bbq van zijn werk gaan, want zijn oude band speelt. Vrijdag naar de sauna, zaterdag waarschijnlijk niks en zondag komt een vriendin hier naar toe, terwijl hij weer afreist naar Limburg. Ik vind het heerlijk fijn zo, hij wil het ook echt allemaal weten en dat is ontzettend fijn
![]() |
![]() |
|
Oww hij is zoo leuk en lief en sexy en hij maakt me vrolijk. Hij is echt zó lief, al tijden niet meer een jongen meegemaakt die zo lief is. Hij zei dat hij nog nooit zo'n mooi meisje gezien heeft, en dat hij zoveel aan me moet denken en studeren niet meer lukt, ahh.
Nog steeds geen seks gehad, al weet ik niet hoe lang we dat nog gaan volhouden ![]() Maarja, hij heeft nog niet echt met veel meisjes seks gehad en ik met al best veel jongens, dus ben bang dat het voor mij dan iets anders betekent dan voor hem ofzo. Nouja of niet want ik vind m wel echt leuk. maar ik vind het allemaal ook best wel eng, als hij zo lief doet en me 1000 kusjes geeft, krijg ik het soms zo benauwd.. ik wil niks liever dan veel bij hem zijn en dat hij lief doet, maar tegelijkertijd vind ik het allemaal heel erg eng. hij zei gister iets van dat hij zich niet meer echt vrijgezel voelde, en niks met anderen wilde doen. en ookal vind ik dat super leuk om te horen, denk ik ook HO! STOP! en ik heb nu ook het gevoel dat ik niks met anderen kan doen, en daar heb ik ook helemaal geen behoefte aan, maar gewoon, ik ken m net een week. nouja ik denk natuurlijk te veel want het is gewoon heel erg leuk
|
Ooh dat was geweldig! Ik ben 24 uur bij hem gebleven, het zou 12 zijn en we zouden de nacht doorhalen maar om 6u 's ochtends waren we vreselijk moe en toen zei ik dat ik gewoon niet naar school zou gaan en bij hem zou blijven en hij was het daar wel mee eens. Vandaag hoorde ik dat de enige les die ik zou hebben toch niet doorging, dus ik ben superblij dat ik gebleven ben!
![]() We hebben alsnog maar 3 uur geslapen, en de rest van de tijd was het vooral seks en een beetje eten en gamen. Heerlijk! Het is allemaal geweldig en perfect maar ik heb het er toch soms heel moeilijk mee. Ik weet niet precies wat het is. Ik kan me er nog niet helemaal voor openstellen, misschien omdat het nog best kort geleden uitging met mijn nu ex. Maar hij (vriendje) geeft me tijd en ruimte en steunt me en begrijpt me en volgensmij begrijpt hij het beter dan ik. Uiteindelijk durf ik er vast steeds meer in te geloven. Nu ga ik in elk geval slapen want ik ben nietnormaal moe. |
![]() |
|
Het is voor mij een grote puzzel. Waarom antwoord je zo laat, en waarom houd je me niet op de hoogte? Ik snap het niet. Wil je me soms niet meer zien? Waarom sms je me dan dat je me zo mist, dat je hoopt dat we elkaar snel zien? En is het waar, dat je mij probeert te 'reserveren', dat je tegen één van je beste vrienden zegt dat hij mij maar uit zijn hoofd moet zetten omdat hij geen kans maakt? Denk je echt dat ik jou zó leuk vindt dat ik alles accepteer? Hoe kun jij nou weten wat ik vind, wat ik denk, wat ik voel?
Waarom ben ik eigenlijk nog zo gek op jou?
|
'We maken binnenkort echt tijd voor elkaar' Ja vast. En bovendien ben jij degene die geen tijd voor mij maakt, pfff. Ik word momenteel niet zo gelukkig van mijn relatie.
![]()
|
Verwijderd
|
Ja wat is dit nou weer? Ik ben ziek. Ok dit weekend niks, had ik al in de gaten van het moment dat je ziek was. Volgend weekend kan ik niet want ik ga naar een vriendin toe, een heel weekend. En ik plan overigens niet vooruit want zo ben ik niet. WTF?!?
Ik moet dringend op zoek naar iets betrouwbaars ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
we worden ook steeds liever in smsjes naar elkaar.. en missen elkaar na 1 dag al
![]() We zijn echt verliefde pubers, en morgen heb ik hem weer voor een heel weekend ^^ op een paar uur na dat ik een fotoshoot heb ![]() En zondag een housewarmingparty van een vriendinnetje van mij en een oud vriendin van hem.. bij toeval dezelfde ![]()
|
Afgelopen zondag is mijn opa overleden en het is allemaal stom. Maandag pas de crematie en dat maakt dat het voor mijn gevoel allemaal zo lang sleept. Gisteren voorbereiding van de crematie gehad en dat was best wel heftig. Samen met mama een foto uitgezocht voor op de kist. Wel mooi, eentje waarop hij nog echt mijn opa is.
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|