Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
van die avond zelf weet ik niet zoveel meer, behalve dat ik de hele tijd op straat stond te dansen, dat ik met een of andere Joost heb gezoend, en dat ik van de barkruk ben afgevallen. |
![]() |
|
Lowlands, schijnbaar ben ik op iemands hoofd gaan staan onderweg van tent naar tent en toen er gezegd werd dat ik uit moest kijken heb ik iets geroepen over stel je niet zo aan je bent op een festival.
maar ik kan me daar niets meer van herinneren. De laatste keer dat ik echt genante dingen heb gedaan dronken is een jaar of 5 geleden denk ik.
|
Verwijderd
|
afgelopen donderdag...totaal onverwachte random cocktailnacht
![]() ![]() ohja en daarvoor was zo ongeveer elke avond op vakantie in bulgarije....daar 4 uur alleen door die stad gelopen, meegedaan aan een of andere slechte beautycontest en daarbij staan hakken op house op een podiumpje. ook 25 eu boete moeten betalen aan 2 obscure bulgaarse securitydudes omdat ik drank had gejat en veel kansen bij mooie meiden verpest omdat ik te kansloos dronken was en wreed serieus inging op dingen als commerciele voetbal en freeparty's etc ![]() |
![]() |
|
Dat is echt al lang geleden, dat ik echt dronken was. Ik drink al een paar jaar niet zoveel meer
![]() Ik denk dat de laatste keer was toen ik 17 of 18 was. We gingen toen altijd met een vaste groep naar een vast cafe, op die avond was ik vergeten van te voren te pinnen, dus vroeg ik of ze alles op wilde schrijven zodat ik achteraf alles in 1 keer af kon rekenen door daar te pinnen. Alleen ging de drank toen een stuk harder dan toen ik alles per keer afrekende ![]() Eind van de avond moest ik 26 halve liters en 8 tequillas afrekenen (had 1 rondje gegeven met 8 halve liters), dus had voor mezelf 18 halve liters en 8 tequillas ![]() Ik ging altijd op een spartamet daarheen omdat het te ver was om te fietsen, maar ik wilde ook niet met drank op op iets snellers gaan rijden... Enfin, ik dacht nog wel terug te kunnen rijden met dat ding, maar dat viel me toch zwaar tegen. De eerste bocht die ik maakte stopte na een paar meter, maar ik kon dat ding niet meer recht krijgen en rij zo die bocht door en de berm in. Daar flink op m'n bek geklapt, ik voelde het overal warm worden, kwam door het bloed bleek achteraf ![]() Toen heb ik daar nog even kort geslapen in de berm tot ik na een uur of 2 weer wakker werd... Heel m'n bek lag open, m'n benen, broek was kapot, mp3-speler was kapot, spartamet was kapot en ik zag er niet uit + ik was 20km van huis af nog... De volgende ochtend de grootste kater ooit gehad ![]()
|
Afgelopen donderdag. Maar met een beetje don alphonso del columbo was ik net superman.
Heb mijn huisgenote meermaals van omvallen in de kroeg behoed en daarna naar huis gedragen ![]() Vroeger wel veel domme dingen gedaan, daar is in mijn post history vast nog wel iets over terug te vinden hehe.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wanneer heb je voor het laatst?? Verwijderd | 500 | 08-06-2010 12:23 | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |
De Kantine |
Wanneer en waarom heb je het laatst..? Missy | 243 | 01-10-2009 14:00 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Lifestyle |
Voor het laatst... Verwijderd | 93 | 15-10-2004 21:47 |