Oud 16-09-2010, 22:48
metalfan123
metalfan123 is offline
Hoi,

Sinds een tijdje heb ik last van velletjes op mijn eikel. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik ben nog maagd dus een soa kan het niet zijn. Het jeukt niet. De eikel is wel droog, ik doe er nu sinds een paar dagen wat niveau creme op.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 22:51
Qimm
Qimm is offline
ik zou er geen nivea créme op smeren, dat is daar echt niet voor bedoeld.

Heb je ook andere klachten, zijn die velletjes niet gewoon restjes smegma en moet je gewoon vaker wassen?
Oud 16-09-2010, 22:57
metalfan123
metalfan123 is offline
Oke ik zal die creme niet meer gebruiken. En nee het zijn geen restjes, ik was het elke dag gewoon met water, enig idee wat ik er beter op kan doen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 23:09
Qimm
Qimm is offline
heb je ook andere klachten? Pijn, jeuk? Is het rood? Zo nee, dan zou ik er niets op smeren eigenlijk
Oud 16-09-2010, 23:13
metalfan123
metalfan123 is offline
Nee dat vond ik ook al een beetje raar, het doet helemaal geen pijn en het jeukt niet. Een deel is rood met wat losse velletjes/korsten erop. Ik heb het al een week ongeveer dus ik dacht dat het misschien iets vreemds zou zijn
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 23:17
Qimm
Qimm is offline
ik ben natuurlijk geen dokter ofzo, als je het niet vertrouwd kun je altijd daar nog informeren
Oud 16-09-2010, 23:19
metalfan123
metalfan123 is offline
Ik zal het nog even afwachten, als het niet weg gaat of als het erger word zal ik even naar de huisarts gaan.

Bedankt voor de snelle antwoorden
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 09:38
Verwijderd
Ben je besneden?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 09:43
Pluis
Pluis is offline
Dit past beter op L&G, dus daar gaat deze topic naartoe.

Overigens is vervellende huid, waar het ook zit, meestal droog, en als je er dan toch iets op wil smeren kan je er beter iets van vaseline op smeren ipv nivea.
Oud 17-09-2010, 15:07
metalfan123
metalfan123 is offline
Ja ik ben een paar maanden geleden besneden, zal ik in vervolg wel vaseline op doen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 15:14
anoniemuit1995
anoniemuit1995 is offline
ga er gewoon mee naar de dokter hij verteld je wel of het wat is of niet!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben een paar maanden geleden besneden, zal ik in vervolg wel vaseline op doen
Dan kan het heel goed zijn dat je eikel nu meer langs je kleding schuurt en daardoor dus wat gaat vervellen. Zolang het geen pijn doet en niet jeukt, zou ik me niet druk maken. Gewoon goed wassen, misschien vaseline smeren, en kijken of het vanzelf minder wordt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten