Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eigenlijk gaat elke reis hetzelfde. Ik moet aan de andere kant van de stad zijn en ergens op een kwart van de reis. Dan ga ik eerst naar die locatie op een kwart, vervolgens wil ik een bus pakken, besluit ik dat ik dicht genoeg ben bij het station, loop naar het station om daar een bus te pakken, besluit dat het doel toch dichtbij het station is om te lopen en dan heb ik er weer vier kilometer opzitten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond op mijn zoektocht vandaag een boekje met een cover met daarop een fascinerend object, een heel erg lelijk blikken doosje, twee pakken plasticine, een pot met bijenwas, een oude camera en dit toffe object:
de polaroid ![]() ![]() instructies op de achterkant ![]() ![]() ![]() er zit een lampje in dat nog werkt. Ik denk dat het is om oude film te bekijken en te monteren. ![]() teveel troep ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Ooohh ik ga eht echt misbruiken dat ik nu meerdere quotes tegelijk kan plaatsen
![]() Citaat:
Ahw, dus hij doet het niet expres ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||