Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik drink gewoon geen alcohol, dus ook geen bier. Ik ben ook niet van plan om dat te gaan doen en dat zeggen vast veel mensen op hun vijftiende, maar al mijn vrienden die niet moslim zijn drinken. En die wel moslim zijn ook, een paar. En ik houd het tot nu toe aardig vol. Dus.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms heb ik gewoon even geen zin in alcohol, en dan stop ik voor een tijdje. Naderhand reken ik het dan terug en dan blijkt dat ik al 16 weken niet gedronken heb en dat vind ik dan heel goed van mezelf. Klinkt vast heel debiel dat ik dat zeg als 17-jarige, maar zo voelt het wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk heb je het niet nodig. Chocolade heb je ook niet nodig. Mooie kleren ook niet. Muziek ook niet. Waarom zou je dingen laten omdat je ze niet nodig hebt? Verder mis je gewoon echt iets als je nooit goede wijn of whiskey gedronken hebt. En dan kun je wel zeggen dat je het niet lekker vindt, maar met jouw ervaring is dat net zoiets als zeggen dat je een nummer niet mooi vindt na er twee seconden van gehoord te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon dat ik het vreemd vind om mezelf te vernevelen. En muziek en mooie kleren hebben geen/bijna geen nadelige effecten. Alcohol wel. Ik hoef het gewoon niet en vind het een heel naar idee om mezelf te vernevelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik me afvraag: Als ik moslim was geweest en daarom niet zou drinken, had ik het dan ook moeten verdedigen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan best sympathie opbrengen voor religie, als die religie ook wat sympathie op kan brengen voor mij ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|