Oud 16-10-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een webcam, alleen maar voor chatroulette. Ik ben nogal benieuwd <3
gewoon even langs de blokker
Advertentie
Oud 16-10-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
gewoon even langs de blokker
Ik mag geen webcam van mijn ouders.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een webcam, alleen maar voor chatroulette. Ik ben nogal benieuwd <3
Tadaa!
Verwijderd
Oud 16-10-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Oh N00dles, je vroeg om een goed album van Einstürzende Neubauten om mee te beginnen. Ik denk Silence is sexy en Perpetuum Mobile.
Ok, thx!
Ik had alvast 4 albums gedownload, Kollaps, Haus der Lüge, Halber Mensch en Fünf Auf Der Nach Oben Offenen Richterskala.
Verwijderd
Chatroulette is grappig op loze avonden.
Vanavond maar weer eens doen.
Verwijderd

Ik heb er nog maar een gezien.
Oud 16-10-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
hahahahaha n00dles. Visuals van jou en keith
Ik werd zelf een beetje misselijk toen ik het typte.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar met welke van de twee moet je beginnen?
Je moet ze exact tegelijk luisteren.
Verwijderd
Citaat:
Ik mag geen webcam van mijn ouders.
aa de ene kant erg vervelend, aan de andere kant begrijpelijk. als je ziet wat voor randdebielen er soms op chatroulette zitten.
Oud 16-10-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:

Ik heb er nog maar een gezien.
Verwijderd
Om een of andere reden kregen wij steeds meer tandenborstels. We begonnen met vijf, na een tijdje lag de hele badkamer vol met tandenborstels. Uiteindelijk heeft mijn moeder ze allemaal in een beker beneden gezet en egzegd dat je je eigen tandenborstel eruit moest pakken en de rest niet. Mijn zusje heeft een random tandenborstel gestolen, want de hare was weg, en er zijn er acht over hoe dat toch kan?
Verwijderd
Citaat:
Je moet ze exact tegelijk luisteren.
Oud 16-10-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Om een of andere reden kregen wij steeds meer tandenborstels. We begonnen met vijf, na een tijdje lag de hele badkamer vol met tandenborstels. Uiteindelijk heeft mijn moeder ze allemaal in een beker beneden gezet en egzegd dat je je eigen tandenborstel eruit moest pakken en de rest niet. Mijn zusje heeft een random tandenborstel gestolen, want de hare was weg, en er zijn er acht over hoe dat toch kan?
Dat is hier ook al zo vaak gebeurd, en dat terwijl ik alleen met mijn ouders woon, en mijn zus er alleen is in het weekend . Het is echt altijd hetzelfde: 'VAN WIE IS DIE TANDENBORSTEL NOU?!'
Oud 16-10-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
aa de ene kant erg vervelend, aan de andere kant begrijpelijk. als je ziet wat voor randdebielen er soms op chatroulette zitten.
Net alsof je een cam alleen voor chatroulette gebruikt. Ik skype er ook mee.
Oud 16-10-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Een echte vrouw heeft minstens een keer bier gedronken.
Inderdaad. Maar ik bedoel, nooit. Je wil het toch wel eens proberen
Ik ken geen enkele vrouw die nooit bier drinkt.
Oud 16-10-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ja precies. Ik zou het best logsch vinden als mijn ouders dingen als chatroulette niet goed zouden vinden, maar waarschijnlijk weten ze niet dat het bestaat. En mijn broertje mag wel skypen op zijn ipod touch, dus helemaal eerlijk is het eigenlijk niet.
Oud 16-10-2010, 21:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk dat ze het over het algemeen weleens geprobeerd hebben, misschien zelfs meerdere malen, en bedoelen dat ze het nooit meer drinken.
Oud 16-10-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
dat is waar. maar door dat soort dingen mocht ik er ook nooit één, heb er nu één in me laptop.
Oud 16-10-2010, 21:30
Verwijderd
Ik drink gewoon geen alcohol, dus ook geen bier. Ik ben ook niet van plan om dat te gaan doen en dat zeggen vast veel mensen op hun vijftiende, maar al mijn vrienden die niet moslim zijn drinken. En die wel moslim zijn ook, een paar. En ik houd het tot nu toe aardig vol. Dus.
Oud 16-10-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
zelfs mijn zus, ze dronk nooit bier. totdat ze eens corona had geproeft. nu drinkt ze altijd corona.
Oud 16-10-2010, 21:32
Verwijderd
Soms heb ik gewoon even geen zin in alcohol, en dan stop ik voor een tijdje. Naderhand reken ik het dan terug en dan blijkt dat ik al 16 weken niet gedronken heb en dat vind ik dan heel goed van mezelf. Klinkt vast heel debiel dat ik dat zeg als 17-jarige, maar zo voelt het wel.
Oud 16-10-2010, 21:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik drink gewoon geen alcohol, dus ook geen bier. Ik ben ook niet van plan om dat te gaan doen
Waarom niet?
Oud 16-10-2010, 21:34
Verwijderd
Mijn eerste alcohol ervaring was een biertje. Ik was toen 5/6 denk ik? Mocht ik een slokje proeven en ik vond het lekker.
Oud 16-10-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste alcohol ervaring was een biertje. Ik was toen 5/6 denk ik? Mocht ik een slokje proeven en ik vond het lekker.
ik ook zoiets, volgens mij was dat toen zo'n jägermeister achtig drankje van mijn opa.
Oud 16-10-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Omdat ik het onzin vind om iets nodig te hebben om losser te worden/makkelijker te praten/beter te dansen. Ik heb wel eens wat gedronken, vond het helemaal niet lekker en werd er alleen maar misselijk van. Op feestjes e.d. merk ik geen verschil in feestplezier met vrienden die wel dronken zijn, alleen is mijn reactievermogen beter en ik sta naderhand niet te kotsen. En ik weet wat alcohol kan doen, wat voor schade het kan aanrichten. En ik weet ook dat dat niet zoveel van doen heeft met op een avondje een glas wijn drinken, maar ik heb het gewoon niet nodig en als ik het zo makkelijk kan laten, waarom zou ik het dan wel doen?
Oud 16-10-2010, 21:36
Verwijderd
Hoewel m'n moeder een keer heeft verteld dat ze na een verjaardag de visite beneden gingen uitzwaaien, en toen ze weer bovenkwamen ik laveloos op de vloer lag omdat ik alle restjes drank had opgedronken. maar dat kan ik me niet herinneren.
Oud 16-10-2010, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het onzin vind om iets nodig te hebben om losser te worden/makkelijker te praten/beter te dansen. Ik heb wel eens wat gedronken, vond het helemaal niet lekker en werd er alleen maar misselijk van. Op feestjes e.d. merk ik geen verschil in feestplezier met vrienden die wel dronken zijn, alleen is mijn reactievermogen beter en ik sta naderhand niet te kotsen. En ik weet wat alcohol kan doen, wat voor schade het kan aanrichten. En ik weet ook dat dat niet zoveel van doen heeft met op een avondje een glas wijn drinken, maar ik heb het gewoon niet nodig en als ik het zo makkelijk kan laten, waarom zou ik het dan wel doen?
Dus je neemt ook nooit fritessaus bij je frites, want het onzin om iets nodig te hebben om je frites lekkerder te maken?
Verwijderd
Citaat:
Hoewel m'n moeder een keer heeft verteld dat ze na een verjaardag de visite beneden gingen uitzwaaien, en toen ze weer bovenkwamen ik laveloos op de vloer lag omdat ik alle restjes drank had opgedronken. maar dat kan ik me niet herinneren.
doet me denken aan die reclame.
Verwijderd
ja waarom zou je van het openbaar vervoer gebruik maken als je het toch kunt lopen.
Oud 16-10-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dus je neemt ook nooit fritessaus bij je frites, want het onzin om iets nodig te hebben om je frites lekkerder te maken?
Fritessaus maakt mijn frites lekkerder en alcohol maakt voor mij niks lekkerder. Als anderen het doen is dat prima, maar ik hoef het gewoon niet.
Oud 16-10-2010, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Omdat veel alcoholische dranken lekker smaken, en omdat aangeschoten zijn soms wel leuk kan zijn. Maar vooral voor de smaak. Je drink alcohol echt niet alleen maar om dronken te worden.

En natuurlijk heb je het niet nodig. Chocolade heb je ook niet nodig. Mooie kleren ook niet. Muziek ook niet. Waarom zou je dingen laten omdat je ze niet nodig hebt?

Verder mis je gewoon echt iets als je nooit goede wijn of whiskey gedronken hebt. En dan kun je wel zeggen dat je het niet lekker vindt, maar met jouw ervaring is dat net zoiets als zeggen dat je een nummer niet mooi vindt na er twee seconden van gehoord te hebben.
Oud 16-10-2010, 21:41
Verwijderd
Ik drink ook haast nooit. Paar keer per jaar een glaasje dat ik meestal niet eens op kan krijgen.
Oud 16-10-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Omdat veel alcoholische dranken lekker smaken, en omdat aangeschoten zijn soms wel leuk kan zijn.

En natuurlijk heb je het niet nodig. Chocolade heb je ook niet nodig. Mooie kleren ook niet. Muziek ook niet. Waarom zou je dingen laten omdat je ze niet nodig hebt?

Verder mis je gewoon echt iets als je nooit goede wijn of whiskey gedronken hebt.

Alsof je alcohol alleen maar drinkt om dronken te worden.
of een lekker speciaalbiertje tijdens het voetbal.
Oud 16-10-2010, 21:43
Uice
Uice is offline
En wijn is trouwens nog gezond ook.
Oud 16-10-2010, 21:44
Verwijderd
teveel dan weer niet
Oud 16-10-2010, 21:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
teveel dan weer niet
Is er een product waarvan teveel wel gezond is?
Oud 16-10-2010, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Omdat veel alcoholische dranken lekker smaken, en omdat aangeschoten zijn soms wel leuk kan zijn.

Verder mis je gewoon echt iets als je nooit goede wijn of whiskey gedronken hebt.

Alsof je alcohol alleen maar drinkt om dronken te worden.
Waarschijnlijk mis ik heel wat dingen. Jij ook, waarschijnlijk. Misschien is het ook wel heel erg leuk om met blote voeten een trektocht door Kamtsjatka te maken, en toch heb ik niet zo'n behoefte om dat te doen.
Het is gewoon dat ik het vreemd vind om mezelf te vernevelen. En muziek en mooie kleren hebben geen/bijna geen nadelige effecten. Alcohol wel. Ik hoef het gewoon niet en vind het een heel naar idee om mezelf te vernevelen.
Verwijderd
Citaat:
Is er een product waarvan teveel wel gezond is?
vooruit. maar wijn is snel teveel dan.
Verwijderd
Citaat:
of een lekker speciaalbiertje tijdens het voetbal.
Tijdens de voorjaarscompetitie gaat er niets boven een bittergarnituur en een lentebok na de wedstrijden
Oud 16-10-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
vooruit. maar wijn is snel teveel dan.
Chocolade ook.
Oud 16-10-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Fritessaus maakt mijn frites lekkerder en alcohol maakt voor mij niks lekkerder. Als anderen het doen is dat prima, maar ik hoef het gewoon niet.
Maar dat is niet het argument dat je hier gebruikt, je zegt nu gewoon dat je geen alcohol drinkt omdat je het niet lekker vindt, en dat is iets heel anders dan wat je eerder zei.
Verwijderd
Citaat:
Omdat veel alcoholische dranken lekker smaken, en omdat aangeschoten zijn soms wel leuk kan zijn. Maar vooral voor de smaak. Je drink alcohol echt niet alleen maar om dronken te worden.

Verder mis je gewoon echt iets als je nooit goede wijn of whiskey gedronken hebt. En dan kun je wel zeggen dat je het niet lekker vindt, maar met jouw ervaring is dat net zoiets als zeggen dat je een nummer niet mooi vindt na er twee seconden van gehoord te hebben.
Uice op dit moment houd ik een beetje van je.
Verwijderd
Citaat:
Tijdens de voorjaarscompetitie gaat er niets boven een bittergarnituur en een lentebok na de wedstrijden
Ik zat te denken aan een lekkere duvel tijdens het gezwets van Johan derksen
Oud 16-10-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Jij bent een kenner is herfstbok lekker? Aan jou durf ik het te vragen.
Oud 16-10-2010, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is niet het argument dat je hier gebruikt, je zegt nu gewoon dat je geen alcohol drinkt omdat je het niet lekker vindt, en dat is iets heel anders dan wat je eerder zei.
Ik zei eerder ook dat ik geen alcohol drink omdat ik het niet lekker vind, er zijn alleen nog wel wat meer redenen.

Wat ik me afvraag: Als ik moslim was geweest en daarom niet zou drinken, had ik het dan ook moeten verdedigen?
Oud 16-10-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
En wijn is trouwens nog gezond ook.
Dat is nooit bewezen. Een wijntje is niet ongezond te noemen maar echt iets goeds doet het verder voor je lichaam volgens mij niet.
Oud 16-10-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zei eerder ook dat ik geen alcohol drink omdat ik het niet lekker vind, er zijn alleen nog wel wat meer redenen.

Wat ik me afvraag: Als ik moslim was geweest en daarom niet zou drinken, had ik het dan ook moeten verdedigen?
Ja, ik denk dat er hier weinig mensen zijn die sympathie opbrengen voor religie, ik in ieder geval niet.
Oud 16-10-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Jij bent een kenner is herfstbok lekker? Aan jou durf ik het te vragen.
Ja ik vind van wel. Het is zelfs lekkerder dan lentebok, want het is vaak iets minder zoet.
Oud 16-10-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik denk dat er hier weinig mensen zijn die sympathie opbrengen voor religie, ik in ieder geval niet.
Mja, dat is wel zo ja.
Ik kan best sympathie opbrengen voor religie, als die religie ook wat sympathie op kan brengen voor mij . Maar goed, ik heb er nog over nagedacht en het niet zomaar uit een heilig Boek geplukt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten