Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil een festival met alleen maar onhippe stinkerds, zoals ikzelf.
|
Het komt niet omdat ze 'niet alto' zijn hoor. Ik heb gewoon een hekel aan de meeste mensen en als de meeste mensen dan ineens naar een festival komen is dat kut, want ik wil de meeste mensen ontlopen. [/misanthroop]
|
^ Daar heb ik ook zeker aan zitten denken, maar het is een vastgeroeste traditie en ik ga nu vooral voor de line-up en m'n vrienden.
Het probleem ligt ook geheel bij mij hoor. Vroegah voelde ik me er op m'n plek, maar nu had ik meer het gevoel er een outsider te zijn en dat is tussen 60.000 mensen best eng.
|
Verwijderd
|
Ik vond het op Lowlands wel meevallen maar goed, ik hoorde wel eens van de verstokte gangers zich beklagen over een bepaald segment dat met skinny jeans, te grote zonnebrillen en blackberries het terrein zouden vervuilen. Wat ik wilde aantonen is dat juist de mensen zijn die zich altijd zo verzetten als er op hen wordt neergekeken. En dat vind ik niet heel slecht ofzo, -immers maak ik mij daar soms ook schuldig aan- maar wel ironisch.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me de verontwaardiging wel een beetje voorstellen. Lowlands was echt het 'ding' van de alto's en dat wordt nu overgenomen door de hippe mensen. Die altijd zo op de altopopulatie neerkeken en festivals maar vies en voor paupers vonden, maar nu het hip is gaan ze er massaal heen. Verder heb ik geen mening, ik ben al sinds 2004 niet op LL geweest ;x
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is ook aan niemand specifief gericht, maar als je het al hebt over 'de hippe mensen nemen ons ding over' dan heb je echt een tunnelvisie. 20 jaar geleden was LL niet eens een altofestival, maar 'gewoon' een muziekfestival, en toen 'namen de alto's het over'. Een beetje zoals sommige Amerikanen klagen dat de buitenlanders hun land instromen, terwijl ze het zelf hebben gejat van de indianen.
Misschien betekent het gewoon wel dat de alto-stroming allang gedateerd is en dat ze eens moeten inzien dat ze uit de mode zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik ben waarschijnlijk ook zo iemand, niet dat ik mezelf hip ga noemen maar lowlands is denk ik ook niet the first thing that crosses your mind als je me ziet. Maar goed, de tenten zijn allemaal wel goed afgebakend dus het zal er niet onpersoonlijker op zijn geworden. Aber dat kan ik natuurlijk na 1 editie niet echt met veel argumenten onderbouwen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|