Oud 16-10-2010, 23:42
Verwijderd
Advertentie
Oud 16-10-2010, 23:43
Verwijderd
Ha, Lowlands op tv. Band of Horses nu.
Oud 16-10-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Met die vrouw rechtsachter hem werkt ie ook wel.
die is best lastig!

Oud 16-10-2010, 23:50
Verwijderd
het zijn net van die vogeltjes die een worm krijgen
Oud 16-10-2010, 23:50
Verwijderd
Ik vind hem wel nóg grappiger

The National nu <3
Oud 16-10-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
het zijn net van die vogeltjes die een worm krijgen
Oud 16-10-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

kon ik maar photoshoppen ;(
Ja ik vraag me altijd af, dat moet toch makkelijker kunnen
Oud 16-10-2010, 23:52
Verwijderd
Citaat:
die is best lastig!

[afbeelding]
Oud 16-10-2010, 23:53
Verwijderd
als ik in paint iets uitknip met die nonvierkante uitknipfunctie en het knopje goedzet, dan kan ik hem alleen verslepen binnen datzelfde document, als ik hem kopieer naar een ander paintvenster krijg ik er een wit vierkant omheen

ZO wat een samenhangend verhaal!!!!!
Oud 16-10-2010, 23:53
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Photoshoppen is ook heel makkelijk. Met zulk soort dingen is het gewoon een kwestie van layers, gummen en hooguit een beetje met de kleurinstellingen klooien Het is dat ik hier geen Photoshop heb, anders zou ik wellicht even snel een handleiding maken. [/Paranoide]
Oud 16-10-2010, 23:55
Verwijderd
ja en het is dat ik mijn assessment aan het typen ben, anders had ik je met liefde 'photoshop voor beginners, een klaslokaal in een boek' gebracht op de fiets.
Oud 16-10-2010, 23:56
Verwijderd
waar woon je ook alweer moz? :
Oud 16-10-2010, 23:57
Verwijderd
Níet in Louisiana, in ieder geval. En ik heb ook helemaal geen photoshop, ik blijf trouw aan Paint ;(
Oud 16-10-2010, 23:59
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Photoshop is heel makkelijk te downloaden via torrentsites, vooral als je niet de nieuwste versie neemt maar gewoon CS2 ofzo. [/Paranoide]
Oud 17-10-2010, 00:14
Verwijderd
Vannacht droomde ik trouwens dat Trimm Trabb vijf voornamen had en vijf achternamen De eerste drie voornamen waren Bruce Lee Johanna, de rest weet ik helaas niet meer ik had nog veel meer wacky dromen, maar allesj vergeten
Oud 17-10-2010, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
<3 Als ik ooit m'n naam nog ga veranderen wordt 't zeker Bruce Lee Johanna!

Ik voel me trouwens zeer vereerd dat je over mij hebt gedroomd.
Oud 17-10-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Photoshoppen is ook heel makkelijk. Met zulk soort dingen is het gewoon een kwestie van layers, gummen en hooguit een beetje met de kleurinstellingen klooien Het is dat ik hier geen Photoshop heb, anders zou ik wellicht even snel een handleiding maken. [/Paranoide]
Ja, maar er is zon website en dan kan je je foto uploaden en dan wordt die automatisch gemerged in een aantal jaren 60/70/80-looks. Zoiets moet toch ook makkelijk kunnen met PS.
Oud 17-10-2010, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Beach House op TV! Zebra was mijn lowlands liedje, want ik had een Zebra tent, en dit zong ik elke keer als ik m'n tent zocht.

edit: De zangeres heeft Egon haar. Maar dan langer.
Oud 17-10-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Beach House op TV! Zebra was mijn lowlands liedje, want ik had een Zebra tent, en dit zong ik elke keer als ik m'n tent zocht.

edit: De zangeres heeft Egon haar. Maar dan langer.
twee keer een edit ik wilde net zeggen van, huh, ze heeft lange krullen hoor?
Oud 17-10-2010, 00:26
Verwijderd
Citaat:
Beach House op TV!
Jaaaaaaa
Oud 17-10-2010, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja verdomme, waarom lezen jullie dan ook sneller dan ik kan editten!!!
Oud 17-10-2010, 00:27
Verwijderd
Mumford & Sons

Kom maar door!
Oud 17-10-2010, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Leon VerFuckingDonschot noemt Mumford en Sons net 'hypeloos'.
Oud 17-10-2010, 00:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En ik word weer boos als ik het lowlands-publiek zie hupsen in de alpha tent. Grrr.
Oud 17-10-2010, 00:30
Verwijderd
Goh, er is niemand jarig vandaag. Op het forum dan.
Oud 17-10-2010, 00:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat komt omdat iedereen op 20 december jarig is.
Oud 17-10-2010, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Leon VerFuckingDonschot noemt Mumford en Sons net 'hypeloos'.
Het is een oetlul. Dat is ie.

Citaat:
En ik word weer boos als ik het lowlands-publiek zie hupsen in de alpha tent. Grrr.
Hoezo word je daar boos van?
Oud 17-10-2010, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Het is een oetlul. Dat is ie.

Hoezo word je daar boos van?
Omdat dat alto is
Oud 17-10-2010, 00:34
Verwijderd
Kijk aan, Beethoven is jarig. En Yvonne Keuls. Die wordt 79
Oud 17-10-2010, 00:35
Verwijderd
Daar is die muziek gewoon op gemaakt. Ik kan ook niet stil blijven staan als zij spelen hoor, al zou ik het willen Ik vond alleen het klappen irritant. Steeds uit de maat.
Oud 17-10-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Daar is die muziek gewoon op gemaakt. Ik kan ook niet stil blijven staan als zij spelen hoor, al zou ik het willen :
Tuurlijk kan je dat wel. Als ik er een nazi met een pistool bij zet dan blijf je heus wel staan
Oud 17-10-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk kan je dat wel. Als ik er een nazi met een pistool bij zet dan blijf je heus wel staan
In wat voor bui ben jij nu weer?
Oud 17-10-2010, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Moet je voor de grap dat "Prangende kwestie" topic eens doorlezen, dat is drie pagina's lang een verbaal gevecht op dit niveau ;(
Oud 17-10-2010, 00:38
Verwijderd
Mumford and sons is een fuckin hype. Maar wel een fijne ja.
Oud 17-10-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Moet je voor de grap dat "Prangende kwestie" topic eens doorlezen, dat is drie pagina's lang een verbaal gevecht op dit niveau ;(
Neu, niet per se zin in

En wat wheezle zegt <3
Oud 17-10-2010, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Een feitelijke
Oud 17-10-2010, 00:41
Verwijderd
Ik had moeten weten dat toen ik vanmorgen hoorde "Pietje komt straks nog even langs met zijn computer hoor " dat betekende dat ik tot diep in de nacht met Borderlandsgeluiden en bijbehorend gekraai om m'n oren geslagen zou worden ;x
Oud 17-10-2010, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Neu, niet per se zin in

En wat wheezle zegt <3
Een wijze beslissing.
Oud 17-10-2010, 00:42
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

kon ik maar photoshoppen ;(
Je bent wel op dreef
Oud 17-10-2010, 01:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat dat alto is
Heeft niks te maken met het dansen hoor, heeft te maken met het volk dat ik normaliter ook al niet kan uitstaan. Vrolijke kutjes die meer met hun uiterlijk en cameraatjes bezig zijn dan met anderen en wat er werkelijk om hun heen gebeurd.
Ik wil een festival met alleen maar onhippe stinkerds, zoals ikzelf.
Oud 17-10-2010, 01:00
Verwijderd
Dat is niet persoonlijk gericht tot Trimm maar ik vind van die verstokte lowlandsgangers die zich ergeren aan de tsunami van niet-alto-publiek hetzelfde als mensen die het hebben over onze soort mensen. Tegenpolen met gedeelde waarden hmm. Beetje dit en dit
Oud 17-10-2010, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het komt niet omdat ze 'niet alto' zijn hoor. Ik heb gewoon een hekel aan de meeste mensen en als de meeste mensen dan ineens naar een festival komen is dat kut, want ik wil de meeste mensen ontlopen. [/misanthroop]
Oud 17-10-2010, 01:04
Verwijderd
Wat een onzin.
Ga dan lekker thuis op de bank naar Lowlands kijken een festifal hoort toegankelijk te zijn voor iedreen die zin heeft in iets leuks.
Oud 17-10-2010, 01:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Daar heb ik ook zeker aan zitten denken, maar het is een vastgeroeste traditie en ik ga nu vooral voor de line-up en m'n vrienden.
Het probleem ligt ook geheel bij mij hoor. Vroegah voelde ik me er op m'n plek, maar nu had ik meer het gevoel er een outsider te zijn en dat is tussen 60.000 mensen best eng.
Oud 17-10-2010, 01:08
Verwijderd
Ik vond het op Lowlands wel meevallen maar goed, ik hoorde wel eens van de verstokte gangers zich beklagen over een bepaald segment dat met skinny jeans, te grote zonnebrillen en blackberries het terrein zouden vervuilen. Wat ik wilde aantonen is dat juist de mensen zijn die zich altijd zo verzetten als er op hen wordt neergekeken. En dat vind ik niet heel slecht ofzo, -immers maak ik mij daar soms ook schuldig aan- maar wel ironisch.
Oud 17-10-2010, 01:14
Verwijderd
Ik kan me de verontwaardiging wel een beetje voorstellen. Lowlands was echt het 'ding' van de alto's en dat wordt nu overgenomen door de hippe mensen. Die altijd zo op de altopopulatie neerkeken en festivals maar vies en voor paupers vonden, maar nu het hip is gaan ze er massaal heen. Verder heb ik geen mening, ik ben al sinds 2004 niet op LL geweest ;x
Oud 17-10-2010, 01:19
Verwijderd
Dit is ook aan niemand specifief gericht, maar als je het al hebt over 'de hippe mensen nemen ons ding over' dan heb je echt een tunnelvisie. 20 jaar geleden was LL niet eens een altofestival, maar 'gewoon' een muziekfestival, en toen 'namen de alto's het over'. Een beetje zoals sommige Amerikanen klagen dat de buitenlanders hun land instromen, terwijl ze het zelf hebben gejat van de indianen.

Misschien betekent het gewoon wel dat de alto-stroming allang gedateerd is en dat ze eens moeten inzien dat ze uit de mode zijn
Oud 17-10-2010, 01:20
Verwijderd
Ja ik ben waarschijnlijk ook zo iemand, niet dat ik mezelf hip ga noemen maar lowlands is denk ik ook niet the first thing that crosses your mind als je me ziet. Maar goed, de tenten zijn allemaal wel goed afgebakend dus het zal er niet onpersoonlijker op zijn geworden. Aber dat kan ik natuurlijk na 1 editie niet echt met veel argumenten onderbouwen.
Oud 17-10-2010, 07:18
Verwijderd
'dus doet u aan de lijn, dan kunt u beter de light chips laten staan'
eh volgens mij moet je sowieso de chips laten staan als je aan het lijnen bent :')
Oud 17-10-2010, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Mumford and sons is een fuckin hype.
Citaat:
Maar wel een fijne ja.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten