Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://vocaroo.com/?media=veyPeNMfEkK1MgIUs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ben altijd al een beetje een fatty geweest en ik vind me dat ook leuk staan. Maar nu was ik gewoon FAT. |
![]() |
|
je gaat wel vrij snel jojo-en als je er niet iets van sport/beweging bij doet; een paar dagen niet op je eten letten en dan ben je opeens 1kg of 2kg zwaarder en voordat je het weet heb je huilbuien en prop je je vol met chocola!
|
Verwijderd
|
mijn werk vraagt voor de zoveelste keer of ik geen opleiding wil doen omdat ik zoveel inzicht heb en blablabla, maar ik moet er dus niet aan denken om 3 jaar lang om 7.30 uur op het werk aanwezig te zijn, elke dag dezelfde koppen te moeten zien en weg te moeten bij waar ik nu werk.
Wel meer geld in het vooruitzicht als ik die opleiding klaar heb..maar ja... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit nu zoveel nadelen te verzinnen dat ik er al eigenlijk helemaal geen zin meer in heb ![]() en sowieso 4 dagen, 5 dagen de groeten, dat trek ik al helemaal niet. |
![]() |
|
NEC zal de komende twee uitwedstrijden, bij Heracles Almelo en Roda JC, met sponsor Fortarock op de rug aantreden. Dit heeft de officiële clubsite vandaag bekend gemaakt. Fortarock, de naam van een Nijmeegs muziekfestival, zal een deel van het sponsorgeld overmaken naar stichting KiKa, dat zich bezig houdt met de bestrijding van kanker bij kinderen.
Fortarock ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|