Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het gebied van hosten? Oke op gebied van hosten heb ik op een (integenstelling tot Lowlands heel klein) festival gehost leuk tegen de bezoekers doen, ze vragen stellen, merchandise verkopen.
Op feestjes een beetje het gezicht voor de bezoeker zijn lekker promo verantwoord bezig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben nu een programma aan het kijken waar ik inviel op Zembla over het comazuipen bij jongeren, <16 jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nadenken maakt dik
AMSTERDAM - Wie te veel nadenkt wordt dik. Zware denkers eten meer dan ontspannen personen. Door stress, die ontstaat door diep en lang nadenken, wordt sneller naar extra calorieën gegrepen. Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteit van Quebec in Canada. Volgens onderzoekers zijn er na zware intellectuele arbeid grotere schommelingen in glucose- en insulinewaarden. Zonder fysieke arbeid komen de kilo's er snel aan. Jeetje, vandaar! Ik denk superveel na, heel de dag. Word er gek van. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: hoor wie het zegt ![]() Maar is goed ik vraag wel op meldpunt en mededelingen of er een apart subforum voor mijn gewhine kan komen. Het heet dan meisjes met een zaad tekort en het is speciaal voor meisjes die meer dan één dag (!!) geen actie ondernomen hebben op het gebied van jongens. Ook niet iets voor jou? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|