Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 19:15
Verwijderd
Als ik er helemaal voor uit bed ben gekomen wil ik daar wel voor beloond worden met een volle pot!
Advertentie
Oud 25-10-2010, 19:17
Verwijderd
Een volle pot heb ik nou nog nooit voor elkaar gekregen...
Oud 25-10-2010, 19:19
Verwijderd
Nee goed maar dat je op z'n minst denkt "nou, het is maar goed dat ik gegaan ben, dit had ik niet de hele nacht op kunnen houden"
Oud 25-10-2010, 19:24
Verwijderd
sarah, wat een vreselijk herkenbaar verhaal
Oud 25-10-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook altijd zo naar, als je in bed ligt en bijna slaapt, en dan denkt 'hmm eigenlijk moet ik naar de wc', maar het is warm in bed en koud daarbuiten, maar nu heb je het al gedacht, dus nu kun je nergens anders meer aan denken, en je wil eigenlijk gewoon gaan slapen, dus je probeert om te slapen maar het lukt niet want je moet naar de wc, en hope je ook draait je moet steeds nodiger, en na een kwartier hardnekkig stil liggen met je ogen dicht en continu denken aan dat je naar de wc moet ga je dus maar tóch.... en dan IS HET MAAR EEN HEEL KLEIN BEETJE.
Ja, dat is echt irritant
Oud 25-10-2010, 19:38
Verwijderd
Zo, de muziek is afgelopen. Tijd om Tatort te gaan kijken.
Oud 25-10-2010, 19:45
Tink*
Tink* is offline
Oh dat heb ik echt elke nacht wel een keer.
Oud 25-10-2010, 19:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het ook altijd zo naar, als je in bed ligt en bijna slaapt, en dan denkt 'hmm eigenlijk moet ik naar de wc', maar het is warm in bed en koud daarbuiten, maar nu heb je het al gedacht, dus nu kun je nergens anders meer aan denken, en je wil eigenlijk gewoon gaan slapen, dus je probeert om te slapen maar het lukt niet want je moet naar de wc, en hope je ook draait je moet steeds nodiger, en na een kwartier hardnekkig stil liggen met je ogen dicht en continu denken aan dat je naar de wc moet ga je dus maar tóch.... en dan IS HET MAAR EEN HEEL KLEIN BEETJE.
dit is nog erger als je kampeert en het is koud buiten (of het regent).
Oud 25-10-2010, 19:49
Verwijderd
Omg ja dat is zo herkenbaar. Zo kut En ik heb dat bijna elke avond
Oud 25-10-2010, 19:51
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja godver. Als ik aan het kamperen ben dan heb ik het ook en dan moet ik dus midden in de nacht de tent uit en dat is echt zo vervelend. Maar ik kan gewoon echt niet meer slapen als ik moet plassen. ;x
Oud 25-10-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ja! Of gewoon als het ver lopen naar de toiletten was.
Oud 25-10-2010, 19:53
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
hahaha precies
maar als je blaas écht vol was, dat is het even wel een zalig moment moet ik toegeven
Oud 25-10-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
hahaha precies
maar als je blaas écht vol was, dat is het even wel een zalig moment moet ik toegeven
Bij mij wordt dat moment 's nachts wel eens verpest doordat ik dan alleen met een miezerige straal kan plassen, dus dan plas ik wel veel, maar nooit eens even echt goed door. Dat voelt ook altijd teleurstellend
Oud 25-10-2010, 19:55
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ja! Of gewoon als het ver lopen naar de toiletten was.
of als je bij iemand logeert en je 's nachts niet naar het toilet durft, omdat je
1. niemand wil storen
2. bang bent
3. in het donker de weg niet meer weet naar het toilet

Oud 25-10-2010, 19:57
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Bij mij wordt dat moment 's nachts wel eens verpest doordat ik dan alleen met een miezerige straal kan plassen, dus dan plas ik wel veel, maar nooit eens even echt goed door. Dat voelt ook altijd teleurstellend
uhu! heb ik ook weleens! Ik moest een keer zooooooo hard plassen dat ik gewoon aan één stuk door heb zitten pissen en dan stopt het plots en begint het opnieuw totdat het uiteindelijk alleen maar blijft druppelen net of mijn pis verstoppertje wil spelen
Oud 25-10-2010, 19:58
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Mannen op de wc zijn net de niagarawatervallen!
Oud 25-10-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
hahaha precies
Dan weet je in elk geval waar je het voor doet!
Oud 25-10-2010, 20:01
Verwijderd
Mijn ouders hebben echt een mega-kletter-wc, dus daar kun je 's nachts niet onhoorbaar naar de wc, echt irritant (Niet alleen omdat je dan dus bang bent mensen wakker te maken, maar ook omdat ik daar dus altijd 's nachts wakker word van anderen Maar ja, mijn moeder doet dan ook meteen het licht op de overloop aan etc, dus dan zijn alle slaapkamers meteen helemaal verlicht... Niet handig )
Oud 25-10-2010, 20:03
Tink*
Tink* is offline
Mijn vriendje heeft een hoogslaper en als ik daar slaap is het ook irritant, want dan moet ik soms over hem heen en uit dat ding klimmen. :')
Oud 25-10-2010, 20:25
Verwijderd
Wie weet toevallig hoe die zaak heet in de stationhal Utrecht CS, vlak naast de AH to go (waar je o.a. koffie kan zuipen en kunt lunchen enzo, niet de BK ). Naamzoek sann, lorelei, medeia, white trash, en andere utrechtenaren!
Oud 25-10-2010, 20:26
Verwijderd
Ik heb zojuist een foto gescand waarop mijn luier wordt verschoond terwijl ik met mijn duim in de mond lig te chillen alsof er niets aan de hand is
Oud 25-10-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist een foto gescand waarop mijn luier wordt verschoond terwijl ik met mijn duim in de mond lig te chillen alsof er niets aan de hand is
Like you just don't care!

Laatst gewijzigd op 25-10-2010 om 20:34.
Oud 25-10-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
I just don't f*cking care!
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou!
Oud 25-10-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ik had het dan ook niet specifiek tegen jou!
nee zo lag jij erbij.

soms komen dingen in mijn hoofd zo slecht uit.
Oud 25-10-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Wie weet toevallig hoe die zaak heet in de stationhal Utrecht CS, vlak naast de AH to go (waar je o.a. koffie kan zuipen en kunt lunchen enzo, niet de BK ). Naamzoek sann, lorelei, medeia, white trash, en andere utrechtenaren!
De tijd?
Oud 25-10-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
nee zo lag jij erbij.

soms komen dingen in mijn hoofd zo slecht uit.
Ohja ok ja, zo lag ik erbij!

Ik dacht al, wat een onnodig vertoon van onverschilligheid ineens
Oud 25-10-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ohja ok ja, zo lag ik erbij!

Ik dacht al, wat een onnodig vertoon van onverschilligheid ineens
hihi ik dacht er even niet bij na, heb hem maar even verbeterd.
Oud 25-10-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
even qft'en. ook beetje jammer dat wij geen wc op de bovenverdieping hebben ;x
Oud 25-10-2010, 20:45
Carn
Carn is offline
Oud 25-10-2010, 20:46
Verwijderd
Oh jezus, Schrödinger heeft wel een schutkleur op deze stoelen, ik zag 'm niet en ging op 'm zitten.
Oud 25-10-2010, 20:46
Verwijderd
"anticohen" ook echt, zeker gepest op school door de mocro's.
Oud 25-10-2010, 20:48
Verwijderd
Hmm, is wel meteen een stuk gezelliger zo
Oud 25-10-2010, 20:50
Verwijderd
Wel weinig variatie, heb je geen andere leuzen?
Oud 25-10-2010, 20:51
Verwijderd
en opeens werd dit topic echt saai.
Oud 25-10-2010, 20:52
Verwijderd
Wat een sukkel.
Verwijderd
Volgens mij is het een Feyenoord-fan.
Carn
Carn is offline
ik hou wel van mensen met een mening .
Oud 25-10-2010, 20:53
Verwijderd
Pff, ik vind Cohen ineens ook heel onsympathiek na dat hele betoog!
Oud 25-10-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden
kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden
kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden
kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden kankerjoden
Ik moet het hem nageven, bij dit stukje variatie had ie me.
Oud 25-10-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Tegen dit soort argumenten kun je toch niet op!
Oud 25-10-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Kun jij nou ook posts verwijderen? zo ja, doe dan
Oud 25-10-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Kun jij nou ook posts verwijderen? zo ja, doe dan
Als ik dat hier kon, had ik het al lang gedaan
Oud 25-10-2010, 20:58
Carn
Carn is offline
het is overigens "het zijn die kut kanker Joden", maar dat terzijde.
Oud 25-10-2010, 21:00
Verwijderd
Ah, hij heeft nu z'n eigen topic, mooi
Oud 25-10-2010, 21:00
Tink*
Tink* is offline
Ik hoop dat er gauw een plusje online komt om hem te bannen.
Oud 25-10-2010, 21:01
Verwijderd
Kijk, snelle actie
Verwijderd
ik ben weggestuurd van m'n werk omdat ik liep te kotsen als een gek en me kut met peren voel. ga zo lekker naar bed.

edit : dit is pip dus.
Verwijderd
Nu snap ik het bericht van de AH wel wat beter
Oud 25-10-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Nu snap ik het bericht van de AH wel wat beter[afbeelding]
Oud 25-10-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
ik ben weggestuurd van m'n werk omdat ik liep te kotsen als een gek en me kut met peren voel. ga zo lekker naar bed.

edit : dit is pip dus.
aw beterschap!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten