Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zat meiden van 14 hoor die met mannen van 18 lopen.. Maar is het neit zo dat mannen jou moeten versieren..?
Hoe je een jongen versierd verschild ook weer per man.. Ik ben ook heel verlegen.. hoor.. Dus lijkt me normaal.. Als meisje kun je intresse tonen in een jongen..Beetje bij gaan zitten of gaan flirten! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik flirt vrijwel niet bij een chick, ik ben zelf 16, ik val op iets oudere meisjes/dames (laten we zeggen, 18 jaar) en het lukt nog wel is dat een meisje rond die leeftijd me leuk vind. Versieren vind ik zoiets, tja, dat soort dingen gaan vanzelf! Als je beide interesse in elkaar hebt merk je dat je met elkaar aan het flirten bent.
Het gaat vanzelf, ik vind eigenlijk dat de TS zich er eigenlijk niet zo veel van moet aantrekken en gewoon moet kijken wat voor jongens op haar pad komen. Waarom moeten ze persee ouder zijn? |
![]() |
|
als je oudere mannen wilt versieren moet je er gewoon een strikje omheen doen
![]() ok nu serieus oudere mannen/jongens versieren is niet anders dan bij jongens van je eigen leeftijd. daarnaast vind ik het 'versieren' altijd zo'n onzinnig gedoe. als je je nou gewoon normaal gedraagt zoals je bent een een jongen vindt je leuk weet je tenminste dat hij je leuk vindt om hoe je bent en niet omdat jij hem zo goed kan 'versieren' |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Leraar, moet het alleen even kwijt tom-boy | 22 | 12-09-2005 14:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Beschouw jezelf als een diamant Verwijderd | 20 | 27-12-2003 11:15 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
bericht voor alle players muckymouse | 24 | 05-03-2002 16:14 |