Oud 23-10-2010, 23:02
Verwijderd
Ik heb voor het eerst in mijn leven bad skin week nog nooit een puistje gehad en nu zie ik er uit als een pubertje.
Advertentie
Oud 23-10-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst in mijn leven bad skin week nog nooit een puistje gehad en nu zie ik er uit als een pubertje.
even een neusstripje dan maar he
Oud 24-10-2010, 07:46
Verwijderd
ik ben vandaag mega inspiratieloos, moet nog een ontwerp maken voor een graffiti, ga donderdag met de trein naar amsterdam om met een kennis daar een graffiti te maken op een legale muur.
maar weet echt niet wat ik zal gaan maken.
weet niet eens welke richting ik op wil.
en het stomste is nog wel dat ik nog n sppr vette tekening heb liggen die ik overnieuw wil maken maar dat ik mezelf dwing eerst n ontwerp voor die graffiti te maken.
e het regent en ik moet vandaag of morgen folders doen
Oud 24-10-2010, 09:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mss is het een allergische reactie op forumers.
Oud 24-10-2010, 09:55
Verwijderd
Dat ik bij mn ouders op bezoek zijn maar dat iedereen weg is gezellig.
Oud 24-10-2010, 12:10
snoopy
snoopy is offline
blaar
Oud 24-10-2010, 23:37
Verwijderd
mijn luiheid
Oud 25-10-2010, 01:24
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
mijn slapeloosheid
Oud 25-10-2010, 08:25
Verwijderd
naar school moeten, in mijn vakantie!
Oud 25-10-2010, 11:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat ik absoluut niet weet of ik het nog een keer moet proberen met vriendje of het gewoon uit moet blijven.
Oud 25-10-2010, 16:44
Verwijderd
Het hoofd van Melody Klaver.
Oud 25-10-2010, 16:45
Verwijderd
mijn gebrek aan doorzettingsvermogen van de laatste weken, en die 3 gezellige puisten op mn voorhoofd
Oud 27-10-2010, 10:47
Cherry Springs
Ik voel me zo ontzettend kut omdat het uit is.
Oud 27-10-2010, 10:49
Verwijderd
Mijn oom die al drie jaar longkanker heeft maar verrassend goed op chemo reageerde, heeft nu een dubbele longontsteking en het ziet er heel slecht uit.

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 12:05.
Oud 27-10-2010, 12:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
He wat naar Sarah!

OT: Ik droom regelmatig dat ik aan het hardlopen ben. Dat voelt zooo goed en ik kan eindeloos lopen zonder moe te worden. Ik word dan helemaal ontspannen wakker. Helaas is dat fictie, want in het echt kan ik maar een paar minuten achter elkaar rennen en ben na twintig minuten (rennen, lopen, rennen, lopen etc) sporten bekaf .
Oud 27-10-2010, 17:37
Carn
Carn is offline
de pauperkwaliteit van de plastic tassen van de Lidl; mn halve fucking boodschappen vlogne hier door de gang heen.
Oud 27-10-2010, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn oom die al drie jaar longkanker heeft maar verrassend goed op chemo reageerde, heeft nu een dubbele longontsteking en het ziet er heel slecht uit.
Ai, sterkte.
Oud 28-10-2010, 08:58
Giles
Giles is offline
Ik dacht dat ik met mijn tachtigste boek bezig was, maar dat bleek mijn eenentachtigste
Oud 28-10-2010, 10:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat rot zeg! Sterkte!
Oud 28-10-2010, 14:52
Verwijderd
Bedankt allemaal. Hij is gisteravond overleden. Ik zag hem maar een keer of twee per jaar dus we hadden geen sterke band ofzo, maargoed het blijft toch de broer van m'n moeder en dat is dan wel een raar idee.
Oud 28-10-2010, 14:52
Verwijderd
Gecondoleerd.
Oud 28-10-2010, 15:03
Verwijderd
mensen met rare brievenbussen, ik hielp een vriend met de kranten. sommige brievenbussen zitten op 2 meter hoogte en andere op 10 cm.
Oud 28-10-2010, 15:10
Cherry Springs
Citaat:
Bedankt allemaal. Hij is gisteravond overleden. Ik zag hem maar een keer of twee per jaar dus we hadden geen sterke band ofzo, maargoed het blijft toch de broer van m'n moeder en dat is dan wel een raar idee.
Knuffel, ik had twee jaar geleden ongeveer hetzelfde toen mijn oom overleed. Blijft echt naar.
Oud 28-10-2010, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sterkte Sarah!

OT: Vreeselijke teksten over semiotiek die ik moet bergijpen
Oud 28-10-2010, 15:22
Verwijderd
Gecondoleerd.

Ik waardeer mijn ribben niet want ze doen pijn.
Oud 28-10-2010, 15:26
Lorelei
Lorelei is offline
Gecondoleerd Sarah.

OT: Ongesteld
Oud 28-10-2010, 17:59
TopDrop
TopDrop is offline
De prijs van Coca Cola bij de AH To Go:
- 0,5L flesje: 1 euro 60
- 1,5L fles: 1 euro 65

wut? :\
Oud 28-10-2010, 19:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Weer eens veel last van m'n maag en darmen
Oud 28-10-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
De prijs van Coca Cola bij de AH To Go:
- 0,5L flesje: 1 euro 60
- 1,5L fles: 1 euro 65

wut? :\
de 0.5fles is gekoeld, je betaalt dna gewoon 70 cent voor: Koeling!
Oud 28-10-2010, 21:34
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
sterkte sarah!
Oud 29-10-2010, 01:05
Verwijderd
Is die van 1,5 niet met statiegeld enzo?
Oud 29-10-2010, 08:27
Verwijderd
Maar ja, dan zit je met zo'n 1,5l fles in de trein, ook niet heel handig. Ik vind het altijd jammer dat ze geen blikjes meer verkopen, blikjes zijn veel lekkerder!
Oud 29-10-2010, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Maar ja, dan zit je met zo'n 1,5l fles in de trein, ook niet heel handig. Ik vind het altijd jammer dat ze geen blikjes meer verkopen, blikjes zijn veel lekkerder!
Frisdrankautomaten zat op stations
Oud 29-10-2010, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Frisdrankautomaten zat op stations
Ik heb hier alleen flesjesautomaten gezien
Oud 29-10-2010, 09:28
Verwijderd
Volgens mij heb ik verkeerd gelegen ofzo ,ik kan mijn hoofd niet meer naar rechts kantelen want dan doet mijn hals pijn. Niet dat ik dat vaak hoef te doen, maar toch!
Oud 29-10-2010, 09:53
Martiño
Martiño is offline
Op het station is sowieso alles overpriced, zeker bij de AH To Go.
Oud 29-10-2010, 10:25
Verwijderd
Toch is de AH to go goedkoper dan de Kiosk of De Broodzaak oid.

En ot : ik kan mijn vermoeidheid niet waarderen.
Oud 29-10-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:

alleen de broodzaak haaft heerlijke suikerbollen, en die zijn echt niet duur.
Oud 29-10-2010, 11:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Op het station is sowieso alles overpriced, zeker bij de AH To Go.
't Is wel duurder dan de normale AH, maar als je de nietzogangbare dingen kiest, valt 't nog mee.
Oud 29-10-2010, 11:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Dat is waar, en de AH to go heeft als enige enigszins fatsoenlijke koffie, en die is ook nog eens goedkoper dan op de rest van het station.

Citaat:
't Is wel duurder dan de normale AH, maar als je de nietzogangbare dingen kiest, valt 't nog mee.
Nouja, bij de meeste heb je juist geen keus tussen merken enzo. Als er nu overal euroshopper zou liggen zou het waarschijnlijk wel meevallen.
Oud 29-10-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar, en de AH to go heeft als enige enigszins fatsoenlijke koffie, en die is ook nog eens goedkoper dan op de rest van het station.

Nouja, bij de meeste heb je juist geen keus tussen merken enzo. Als er nu overal euroshopper zou liggen zou het waarschijnlijk wel meevallen.
Idd, een paar jaar geleden was het assortiment qua merken wat breder, nu is de keuze beperkt en is er voor veel dingen geen 'cheape' optie meer. Jammer!

OT: mijn buik kan ik niet waarderen, hij doet pijn
Oud 29-10-2010, 15:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn achterooms (? hoe heet de oom van je vader?) kanker blijkt veel ernstiger te zijn dan we hoopten. Uitzaaiingen in de longen en darmen. Hij heeft nog een paar weken en maximaal een paar maanden te leven . Ik ken hem niet heeeel goed, maar het is zo'n ontzettend lieve man en ze sturen me nog altijd een kaartje met m'n verjaardag (behalve dit jaar, omdat ze toen al rondliepen in het ziekenhuis). En m'n vader heeft het er best wel moeilijk mee .

En nog iets wat eigenlijk in het niet valt bij bovenstaande: ein-de-lijk die stomme spaarkaart van de steps vol (na verdomme twee jaar sparen), heb ik iets op het oog om de 25 euro korting aan te besteden (prachtig gebreid mouwloos vest, afgeprijsd van 70 naar 50 euro en ik bedacht net dat ik ook nog 20 euro heb van m'n verjaardag, dus hoeraaaa, nog maar 5 euro bijleggen!!) MAG JE DE KORTING NIET BESTEDEN AAN IETS DAT IS AFGEPRIJSD zeikerds
Oud 29-10-2010, 18:34
Verwijderd
Mijn moeders oom is dood en mijn moeder is naar de dokter voor haar HART. Dat is niet iets waarvoor iemand bij de dokter moet komen. Of nouja, wel natuurlijk, maar mijn moeder niet. Die moet gewoon niks hebben met haar hart en vrolijk door het huis lopen terwijl ze onnavolgbare liedjes zingt
Oud 29-10-2010, 19:05
Verwijderd
Dat ik me te beroerd voel om vanavond mee te gaan naar een concert waar ik al een kaartje voor had. :')
Oud 29-10-2010, 22:47
Severus
Severus is offline
Ik kwam dit (klik!) net tegen via Google Afbeeldingen; ik heb er simpelweg geen woorden voor.
Oud 29-10-2010, 22:56
Verwijderd
Godver.

Het was goed gegaan bij de dokter, ik ging naar een feestje, nu kom ik terug en mijn zusje vertelt me dat ze in het ziekenhuis ligt voor haar hart en daar het weekend moet blijven. Wat is dit? Het komt zo plotseling. Het slaat nergens op. Mama, kom thuis!
Oud 30-10-2010, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Godver.

Het was goed gegaan bij de dokter, ik ging naar een feestje, nu kom ik terug en mijn zusje vertelt me dat ze in het ziekenhuis ligt voor haar hart en daar het weekend moet blijven. Wat is dit? Het komt zo plotseling. Het slaat nergens op. Mama, kom thuis!
Sterkte!
Oud 30-10-2010, 08:53
Verwijderd
dat ik furries voor me zie dankzij die forumlink van gisteren, eww, echt so wrong
Oud 30-10-2010, 14:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waah, wat is de UB soms kut geen mandjes, drukte, totaal omgeven door kletsende Duitsers en Polen (hallo he, DE UB IS VOL, EN VOL IS VOL ), de tafels zijn vies en óveral haren. Wordt er ooit wel schoongemaakt??

Oud 30-10-2010, 18:54
Yne
Yne is offline
Dat ik morgen moet werken.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten