Oud 29-10-2010, 18:22
Verwijderd
Hee mensen,

Na wat verder onderzoek blijkt dat t meisje van dit topic me gewoon gebruikt heeft, elke dag, 8 maanden lang!

Ik zou graag dikke wraak nemen, maar hoe neem je in godsnaam wraak op een meisje ?

Bai!

Laatst gewijzigd op 29-10-2010 om 21:33. Reden: Link werkend gemaakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2010, 18:30
Omegatypez
Omegatypez is offline
Simpel, gewoon niet!
Wraak is slecht en je zult er zekerweten spijt van krijgen!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 18:32
Em.
Em. is offline
In welke zin gebruikt? Ik vind soms dat mensen te snel 'gebruikt!' zeggen terwijl ik dat wel weer mee vind vallen. Gebruikt klinkt echt met opzet en heel gemeen en sneaky achter jouw rug een vriendje hebben en je ondertussen lekker maken en jouw geld aftroggelen. Goed, beetje overdreven, maar wel in die richting en niet van 'ze vond me toch niet zo leuk, al vond ze het wel leuk om mijn hand vast te houden'. Dat is stom als je het meemaakt, goed, maar dan hoef je je nog niet te 'wraken'.

En sowieso, neem gewoon geen wraak. Je valt haar er alleen maar lastig mee, je creëert alleen maar meer problemen en gezeur en erg volwassen is het niet. (Wraak moet je nemen als iemand een taart in je gezicht gooit of zoiets flauws, dat je diegene ook eens op een hoofd vol slagroom trakteert. Bij dat soort dingen hoort wraak, vind ik, niet bij deze.) En áls je 'wraak' neemt, doe het dan in de zin van 'omdat jij dit gedaan heeft, verklaar ik hierbij de vriendschap verbroken en ga ik gewoon lekker in m'n ééntje plezier hebben en leukere mensen leren kennen, ha!' Dus dat je je gevoelens in iets positiefs om tovert (ik ga lekker alleen lol maken!) en toch een beetje een gevoel van wraak houdt (nu ben jíj mijn vriendin niet meer!) zonder er iemand mee te kwetsen en toch een beetje het wraak-gevoel te hebben. En dat natuurlijk niet tegen haar te zeggen.

zo neem ik al heel lang wraak op een oude scheikundeleraar van mij, die dacht dat ik het niet kon, door lekker állemaal achten te halen! niet dat hij het weet, maar boeiend.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 21:34
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Wraak nemen is niet zo'n goed plan lijk me.
Je kan je zeker rot voelen als ze jou aan het lijntje heeft gehouden maar jij moet laten zien dat je een grotere persoon(lijkheid) bent en er overheen stappen.
Oud 29-10-2010, 23:05
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Als ze examens heft en ze is haar pen vergeten haar geen pen lenen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 23:13
Qimm
Qimm is offline
live on, negeer haar
Oud 30-10-2010, 05:32
snoopy
snoopy is offline
Gebruikt? Hoezo dan?
Oud 31-10-2010, 19:43
gerard321
gerard321 is offline
lol dat moet je toch even uitleggen lijkt me, kan ook gewoon een misverstand zijn
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 23:13
mepsteen
mepsteen is offline
de beste wraak is om zonder haar gelukkig te zijn.
Oud 31-10-2010, 23:46
Verwijderd
Uitleg:
Ik heb er ELKE dag gezien in de zomer vakantie.
Steeeds als we wat leuks gingen doen schoot ik er wel ff wat geld voor.

Ondertussen bleek ze ook nog allemaal leuke sms-relaties te hebben toem ik haar mobiel rondkeek.
Ik heb nu ongv. 500 eu uitgegeven en heb hier nooit iets vn teruggezien...
en ze negeert me opeens op t werk en heeft me ook verwijderd en geblokt vn hyves+msn uit t niets!!

Bai
Met citaat reageren
Oud 31-10-2010, 23:58
Verwijderd
Wraak neem je door de mensen pijn te doen die haar dierbaar zijn.

Maar hiervoor wraak nemen is overbodig. Leer ervan en doe de rest van je leven alsof ze een kakkerlak is.

Laatst gewijzigd op 01-11-2010 om 00:18.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 00:04
Verwijderd
Voor de toekomst. Leer iemand eerst kennen voor je diegene zomaar geld geeft.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 07:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Uitleg:

Ondertussen bleek ze ook nog allemaal leuke sms-relaties te hebben toem ik haar mobiel rondkeek.
en ze negeert me opeens op t werk en heeft me ook verwijderd en geblokt vn hyves+msn uit t niets!!

Bai
Dat heb je toch echt zelf gedaan hoor. Volgens mij ben je alleen boos omdat je je nu zo stom voelt.
Dit is niet echt een situatie waarbij wraak op z'n plaats is. Leer ervan en pak de dingen volgende keer slimmer aan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 08:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Uitleg:

Bai

sorry hoor, maar jij hebt je laten gebruiken, dat is heel wat anders
Oud 01-11-2010, 11:08
gerard321
gerard321 is offline
dus jij wil op iemand wraak nemen waarvoor? dat jij zo stom bent geweest 500 euro aan iemand uit te geven? en dat jij nooit een keer hebt gezegd van betaal jij ook eens iets? ga met haar praten ipv wraak te nemen, wat vreselijk zielig is om te doen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 19:17
Verwijderd
Op zich heb je wel een punt dat ze jou aan het lijntje heeft gehouden ('misbruikt'), zeker omdat ze ook al met andere jongens smsrelaties had. Maar dat je die 500 euro kwijt bent heb je wel zelf gedaan. Leer ervan door voortaan niemand meer geld uitlenen die al schuld bij jou heeft.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 19:24
Smokeyking
Smokeyking is offline
Citaat:
Uitleg:

Bai
Je geeft niet iets, om iets terug te verwachten. Je geeft iets, omdat je dat leuk vind om te doen voor de ander.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 08:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Op zich heb je wel een punt dat ze jou aan het lijntje heeft gehouden ('misbruikt'), zeker omdat ze ook al met andere jongens smsrelaties had. Maar dat je die 500 euro kwijt bent heb je wel zelf gedaan. Leer ervan door voortaan niemand meer geld uitlenen die al schuld bij jou heeft.
Maar zij had helemaal niks met hem en had hem ook duidelijk gemaakt dat ze alleen vrienden wilde blijven. Dus ook op dat gebied heeft ze niks verkeerd gedaan.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 12:35
hookee
hookee is offline
Citaat:
Geld voorschieten betekent lenen. Dat betekent ook dat je dat geld (en geen liefde) terug zou moeten krijgen. Maar € 500 aan "kleine voorschotten" moet toch ook wel het signaal geven dat dat een bodemloze put is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Maar zij had helemaal niks met hem en had hem ook duidelijk gemaakt dat ze alleen vrienden wilde blijven. Dus ook op dat gebied heeft ze niks verkeerd gedaan.
Oh, ik dacht dat ze dat pas aan het eind had gezegd.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 17:44
Armoed
Armoed is offline
Wraak is goed en moet aangemoedigd worden; maar het probleem is (zoals dat -waarschijnlijk- ook hier het geval is) dat zij waarschijnlijk niet/niet veel verkeerd heeft gedaan en TS zich niet zo moet aanstellen.
Oud 03-11-2010, 18:04
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Probeer eens met haar te praten. Ook al zal dat niet heel veel oplossen. Het is vooral om te kijken hoe zij over je denkt.
Als ze het echt lollig vindt dat je je zo voelt vind ik het echt geen probleem dat je 'wraak' probeert te nemen. Probeer alleen wel iets te vinden waarmee ze echt voor schut wordt gezet dus ga haar geen schade doen ofzo. Geen grapjes met remkabels doorzagen ofzo. Gewoon iets waarmee ze eens flink voor schut wordt gezet voor een grote groep mensen.
Het klinkt misschien wat kinderachtig maar ze zal de boodschap dan wel meekrijgen.
Oud 03-11-2010, 18:19
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hoe kan je nou €500 hebben voorgeschoten? Ook in kleine beetjes, zo'n €2 per dag merk je toch wel? Ik voel al een steek als ik 1 keer €2 zou hebben voorgeschoten.
Achja
Weinig om wraak voor te hebben, maar als je wilt, we weten allemaal wel onze manieren om dat geld terug te krijgen, of niet?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 20:07
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Hoe kan je nou €500 hebben voorgeschoten? Ook in kleine beetjes, zo'n €2 per dag merk je toch wel? Ik voel al een steek als ik 1 keer €2 zou hebben voorgeschoten.
Achja
Weinig om wraak voor te hebben, maar als je wilt, we weten allemaal wel onze manieren om dat geld terug te krijgen, of niet?
Volgens mij noemt de TS dat geld juist als voorbeeld. Het zit volgens mij veel dieper. Al die tijd heeft de TS aandacht gegeven aan dat meisje, het was blijkbaar zo leuk dat de TS ook gewoon wel eens wat voorschoot. Praten ging goed, het was allemaal leuk maar ineens doet dat meisje erg raar en blokkeert ze de TS.
Nu kan ik me goed voorstellen dat de TS zich gewoon gebruikt en diep gekwetst voelt. Deze positieve instelling tegenover dat meisje is blijkbaar totaal verdwenen want de TS denkt nu zelfs aan wraak. In dit geval snap ik de TS volledig. Ik denk eerlijk gezegd dat ik zelf ook zulke ideeën zou krijgen nadat is zo gekwetst zou zijn.

Voor de mensen die niet weten wat TS is. TS = topicstarter.
Oud 04-11-2010, 14:02
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik begrijp dat het maar 1 van de voorbeelden zijn, maar het blijft zoveel, zo apart veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten