Oud 04-11-2010, 16:10
Dott
Dott is offline
Nog 1 nachtje alleen en dan lekker zo veel samen kunnen slapen als wij willen <3 en dat een hele maand lang <3
Hoop alleen dat we elkaar niet op de zenuwen gaan werken als we elkaar zo veel zien, maar dat zal wel niet ^^
Vanavond naar de Chippendales (ja echt xD jaarlijkse traditie) met vriendinnetje en mn moeder ^^
Vind ie niet tof.. maar ja.. zijn probleem
Hij gaat hier in huis wat uitspoken en ik weet niet wat en ik ben nieuwsgierig....
Oud 04-11-2010, 16:32
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Waarom gedraag je je ineens zo vreemd? Je zei zelf nog dat je me écht leuk vond maar daar begin ik ook echt aan te twijfelen.

Ik voel me nu best wel rot eigenlijk en ik heb ook absoluut geen zin in morgen eigenlijk.
Oud 04-11-2010, 18:19
ST*R
ST*R is offline
Het is zo fijn en hij is zo lief Ook zo leuk om hem te horen praten over later, als we samen oud zijn en in ons huisje wonen. Ik ben echt verliefd en hij gelukkig ook Hij is ook zoo knap haha.
Dit weekend feestje van vorige ex, lijkt me best raar om hem weer te zien, hmm.
Oud 04-11-2010, 20:38
Breg
Breg is offline
, nogal in een dip.

Mijn vriend kan maar geen geschikte baan vinden. Hij heeft nu wel een baan, maar die is ver onder zijn niveau, en hij vindt er ook weinig aan. Ondertussen solliciteert hij wel elke week voor nieuwe banen, maar tot nu toe geen success.

Nu komt daar ook nog bij dat ik me heb aangemeld voor een traineeship bij de Britse overheid, en de 1e ronde ben doorgekomen. Moet nu nog 2 rondes door, maar mocht dat allemaal goed gaan, dan zou het dus kunnen dat ik in Londen zou komen te werken. Probleem is dat mijn vriend absoluut niet naar Londen wil verhuizen, omdat hij de stad helemaal niks vindt.

Dus nu zitten we met een probleem dat helemaal geen probleem zou moeten zijn, omdat de kans nog steeds behoorlijk klein is dat ik daadwerkelijk die traineeship zou krijgen. Maar hij vindt dat ik geen rekening met hem houdt als ik aan mijn toekomst denk. Aan de andere kant kan ik ook weinig rekening met hem houden, omdat hij zelf niet weet wat hij over 6 maanden doet. Dus nu is alles behoorlijk ruk, want het ene moment zegt hij dat ik me vooral niet door hem moet laten tegen te houden, om vervolgens te zeggen dat als ik naar Londen zou verhuizen dat waarschijnlijk het einde van onze relatie zou zijn. (wat bij mij dan weer de vraag weer oproept of onze relatie eigenlijk uberhaupt wel zin heeft )
Oud 04-11-2010, 22:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
Het is zo fijn en hij is zo lief Ook zo leuk om hem te horen praten over later, als we samen oud zijn en in ons huisje wonen. Ik ben echt verliefd en hij gelukkig ook Hij is ook zoo knap haha.
ok, wie a zegt moet ook b zeggen: foto want je maakt ons nieuwsgierig!
Oud 04-11-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
ok, wie a zegt moet ook b zeggen: foto want je maakt ons nieuwsgierig!
En doe er meteen één van jezelf bij.
Oud 05-11-2010, 06:33
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
En doe er meteen één van jezelf bij.
idd want ik ben inmiddels verschrikkelijk nieuwsgierig!
Oud 05-11-2010, 09:18
ST*R
ST*R is offline
Haha neee dat durf ik niet
Heb ook nog geen foto van ons samen trouwens.

Heb geloof ik al wel foto's gezien van Luna en Tigerly, maar niet van jou Atelier Madame en ik ben ook erg benieuwd
Oud 05-11-2010, 09:28
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
haha ik ben zelf ook een beetje te bang om fotos online te zetten heb hier vroeger jaren lang onder een andere naam gezeten, denk dat sommige mensn dat ook wel weten, maar heb met deze nick gezworen geen fotos online te zetten

het was trouwens wel grappig, we zijn nu een jaar en een paar weken samen, en serieus afgelopen nacht was de eerste nacht dat we alleen sliepen op onze kamer terwijl de ander ook op zijn kamer was.. voor de rest hebben we altijd samen geslapen als we ook maar samen konden slapen, vond het eigenlijk heel apart .. veel fijner met hem naast me <3
Oud 05-11-2010, 09:28
Dott
Dott is offline
Blugh ik ben ziek en hij wil voor me zorgen en ik ben koppig en wil dat niet, want ik wil hem niet aansteken.
Wedden dat hij wint..
Oud 05-11-2010, 11:34
Lorelei
Lorelei is offline
Zometeen weer naar 'm toe
Oud 05-11-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:

Heb geloof ik al wel foto's gezien van Luna en Tigerly, maar niet van jou Atelier Madame en ik ben ook erg benieuwd
pm mag ook altijd. Ik ben heel discreet.
Oud 05-11-2010, 17:33
Verwijderd
Ai. Miljaar. Maar ik ben braaf. Nog steeds.
Oud 05-11-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:

Dan zet je ze in je fotoboek, dat kun je instellen op dat alleen vrienden kunnen kijken, en dan kun je precies bepalen wie het wel en niet zien. (En als je mijn vriendje wordt, of dat was je al? Dan kun je mijn foto's ook zien, dus je staat gelijk en is het niet eng ). Ik ben ook voor

OT: Jaaa lief vriendje, hij had een chocoladetaart voor me gebakken voor mijn verjaardag <3
Oud 05-11-2010, 20:15
Luna
Luna is offline
ja ik heb geloof ik geen fotoboek dus dat schiet dan voor mij ook niet op...
kom op, star, we houden het onder ons
Oud 05-11-2010, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Moest vandaag theorie-examen doen voor de auto en was op en top zenuwen en was er helemaal niet van overtuigd dat ik het wel zou halen want voor de helft van de oefenexamens die ik gemaakt had was ik gezakt. Gelukkig bleef hij wel vertrouwen in me houden, heeft mij op zondagochtend in bed met me oefenvragen geoefend en hebben wel heel veel gediscussieerd over van alles, heeft hij me moed in gepraat en voor me geduimd en dat heeft geholpen want ik ben geslaagd Had hem dat gesmst en hij belde me gelijk op, zo lief Kreeg ook een smsje van zijn moeder om me te feliciteren en dat m'n praktijkexamen ook echt wel ging lukken, dat ze er wel vertrouwen in had. Tof Beetje jammer dat m'n moeder dan zegt dat ik moet smsen maar dat ik tot ik om half tien haar opbel geen reactie krijg en dat dan blijkt dat ze het helemaal niet gelezen heeft want 'je broer is komen eten', ja dus? kan je dan niet een smsje lezen? Naja, maakt niet uit, zo is ze gewoon, het blijft m'n moeder.
Oud 05-11-2010, 22:21
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
ja ik heb geloof ik geen fotoboek dus dat schiet dan voor mij ook niet op...
kom op, star, we houden het onder ons
Die kun je toch zo aanmaken?
Ik post zelf ook geen foto's gewoon op het forum, want het gebeurt te vaak dat RL-mensen er per ongeluk tegenaan lopen en ik zit er niet op te wachten dat die weten wie ik hier ben.
Oud 06-11-2010, 01:33
Verwijderd
Hmm die eeuwige twijfel. En deze bizarre week helpt ook niet echt...
Oud 06-11-2010, 11:18
Luna
Luna is offline
Citaat:
Offtopic:

Die kun je toch zo aanmaken?
Ik post zelf ook geen foto's gewoon op het forum, want het gebeurt te vaak dat RL-mensen er per ongeluk tegenaan lopen en ik zit er niet op te wachten dat die weten wie ik hier ben.
ik heb er wel een, kom ik achter, wist ik niet eens meer!

ot: kan beter.
Oud 07-11-2010, 12:16
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Dan zet je ze in je fotoboek, dat kun je instellen op dat alleen vrienden kunnen kijken, en dan kun je precies bepalen wie het wel en niet zien. (En als je mijn vriendje wordt, of dat was je al? Dan kun je mijn foto's ook zien, dus je staat gelijk en is het niet eng ). Ik ben ook voor

OT: Jaaa lief vriendje, hij had een chocoladetaart voor me gebakken voor mijn verjaardag <3
Hm ja dat is opzich wel een idee, nou ik ga nog even kijken. Maar het wordt dan sowieso een foto van mij alleen, van ons samen hebben we nog niks. Denk ook dat dat nog wel even kan duren want ik hou niet echt van foto's omdat ik er altijd een beetje raar opsta heb ik het idee
Ow en nog gefeliciteerd!

ot: Hij kwam laatst na een feestje beetje dronken naar me toe, en hij was zo lief. Hij zei dat hij hoopte dat we voor altijd samen zouden blijven, en dit gevoel had hij bij z'n vorige vriendinnetjes nooit gehad. En dat hij eigenlijk niet meer zonder me kan <3 Gister was hij ook de hele dag hier en omg ik ben echt te verliefd op die jongen. Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo gevoeld heb. Tot morgen avond wachten om hem weer te zien vind ik ook echt niet te doen
Oud 07-11-2010, 13:06
Verwijderd
Klinkt goed Ster
En vervelend Breg, maar ik zou toch echt gewoon gaan doen wat je wilt doen.

OT: Waarom vertelt hij wel allerlei mensen op een verjaardag over haar, maar doet ie er alleen maar negatief over als ik er iets over vraag? Nou ja, ik ga er maar vanuit dat het serieus is en dat dit wel weer even gaat duren. Vind het niet heel leuk, maar het was weer eens te verwachten
Oud 07-11-2010, 19:20
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Het is al voorbij voordat het ook maar begonnen is.
Dat slaat toch eigenlijk nergens op? Ik voel me nu ook best ongelukkig eigenlijk....
Oud 07-11-2010, 21:20
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Het is 1 voor twaalf. Het vreet energie aan mij. Ik kan niet meer. Ik kan niet meer geven wat ik nu doe.
Hoe leuk we het ook samen hebben, dit is op deze manier niet genoeg om samen oud te worden.
Deze situatie, lijkt een beetje op de situatie van Lente.
Ik heb haar gesmst dat WE er op dit moment niks van bakken (niet op die manier gezegd) en dat ik ontzettend twijfel of we zo gelukkig worden.
Ik voel mij rot en ziek. Er hoeft maar 1 dingetje te gebeuren of het is voorgoed over.
Ja, dit zat in de lijn der verwachting, maar het is erg zuur omdat je iemand moet loslaten, waarvan je echt houd...
Misschien wordt dit pas mijn eerste echte ldvd. Zo voelt het dan.
Oud 07-11-2010, 21:51
Verwijderd
@Mr. Mark, wat is er aan de hand?
@Trance Maniak, wat klote.... Is jullie relatie ook niet meer te redden denk je? Is het echt over maar nog niet uitgesproken? Hoe dan ook, sterkte er mee

ot: Mijn collega's zijn leuk Het is fijn dat ik het zo goed met ze kan vinden, ook al is het een heel nieuw team als vorig jaar. Ook echt heel schattig dat ze bijna allemaal vragen 'ga je ook naar het personeelsfeest?', want als ze me niet tof zouden vinden, zouden ze het niet vragen, dacht ik zo Een oud-klasgenoot werkt er ook en vroeger gingen we altijd met z'n drieën (hij, mijn toenmalige vriendje en ik) in 'het huisje' hangen en blowen. Nu hebben we voor woensdag afgesproken, dan ga ik lekkerrrrr met hem en J. ergens lunchen en daar heb ik vet zin in
Ik kreeg vandaag een mailtje van een jongen waar ik écht geen contact meer mee wil. Hij heeft een aantal keer geprobeerd het contact te herstellen, inclusief een mailtje van nog geen week geleden. Daar heb ik niet op gereageerd. Nu krijg ik een mailtje dat hij 'wegens vernomen feiten' het contact verbreekt en aangeeft dat hij ook geen 'vriendschap meer met mij wil, in zoverre dat er al ooit is geweest.' En nu voel ik me best lullig, want ik wil wel echt heel graag weten wat die vernomen feiten dan zijn geweest. Maar ik mag hem niks terugsturen van mezelf.
En een vet lief moeilijk maar goed gesprek gehad met mijn zusje
Verder steunt mijn vriendje me ontzettend in mijn ikstopmetrokenidee dat is vet lief, voor het eerst in vier jaar 24 uur geen sigaret gehad.
Eigenlijk, samengevat gezien, gaat het best goed met me

Maar god, wat zou een sigaretje nou lekker zijn....
Oud 07-11-2010, 22:01
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
@Mr. Mark, wat is er aan de hand?
Ik dacht dat ik een echt goede vriend had gevonden maar blijkbaar was dat dus niet zo. Sowieso spreek ik m'n vrienden alleen maar op school eigenlijk en heb ik geen 'echte' vrienden. (dat gevoel heb ik tenminste)
Oud 07-11-2010, 23:01
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ontkenningshouding:
Fuck bitches, Ik heb mijn rechterhand. en als die geen zin heeft heb ik men linker nog.

Oud 08-11-2010, 07:35
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Is het echt over maar nog niet uitgesproken?
+1

dank
Oud 08-11-2010, 07:59
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Het is 1 voor twaalf. Het vreet energie aan mij. Ik kan niet meer. Ik kan niet meer geven wat ik nu doe.
Hoe leuk we het ook samen hebben, dit is op deze manier niet genoeg om samen oud te worden.
Deze situatie, lijkt een beetje op de situatie van Lente.
Ik heb haar gesmst dat WE er op dit moment niks van bakken (niet op die manier gezegd) en dat ik ontzettend twijfel of we zo gelukkig worden.
Ik voel mij rot en ziek. Er hoeft maar 1 dingetje te gebeuren of het is voorgoed over.
Ja, dit zat in de lijn der verwachting, maar het is erg zuur omdat je iemand moet loslaten, waarvan je echt houd...
Misschien wordt dit pas mijn eerste echte ldvd. Zo voelt het dan.
Hmm toch weer mis? Wat klote, heel veel sterkte! *knuf*
Oud 08-11-2010, 08:13
Dott
Dott is offline
Sterkte @ Trance Maniak

ot: Heel apart om hem op zondagavond niet terug te hoeven brengen.. maar ooooh zo fijn
's Morgens gewoon nog lekker naast hem liggen ^^
Vanavond weer ophalen en dan de hele avond weer samen zijn.
Hij heeft me wel ff flink voor het blok gezet zaterdagnacht, en dat had ik denk ik nodig.
Als je dan echt eens te horen krijgt: 'Als je toch niet kunt geloven dat ik dat voor je voel, waarom stop je er dan niet mee, ik geef je nu een uitweg'
Uhm.... mja, toen was het stil.
En ik moet eerlijk zijn, mijn vluchtgedrag zei: "GA"
Maar ja.. ik ben gewoon echt gek op hem
Oud 08-11-2010, 08:38
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
De tranen springen uit mijn ogen!!
Ik vind het zo erg, maar het is beter voor ons allebei.
Ik moet nu een grens trekken...Een keer durven om los te laten.

Thanks allemaal!!
Oud 08-11-2010, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat ik een echt goede vriend had gevonden maar blijkbaar was dat dus niet zo. Sowieso spreek ik m'n vrienden alleen maar op school eigenlijk en heb ik geen 'echte' vrienden. (dat gevoel heb ik tenminste)
Maar wat zijn dan 'echte' vrienden? En is het neit mogelijk om de vrienden die op je op school hebt, buiten school te zien? Ik bedoel, 'echte' vrienden komen je ook niet aanwaaien en je zult er zelf toch ook werk van moeten maken. Daarnaast, mijn ervaring is dat, wanneer je stopt met heel graag willen en op zoek zijn naar vrienden, je in een keer mensen vindt met wie je een écht vriendschap opbouwt... Succes in elk geval

Citaat:
Sterkte @ Trance Maniak

ot: Heel apart om hem op zondagavond niet terug te hoeven brengen.. maar ooooh zo fijn
's Morgens gewoon nog lekker naast hem liggen ^^
Vanavond weer ophalen en dan de hele avond weer samen zijn.
Hij heeft me wel ff flink voor het blok gezet zaterdagnacht, en dat had ik denk ik nodig.
Als je dan echt eens te horen krijgt: 'Als je toch niet kunt geloven dat ik dat voor je voel, waarom stop je er dan niet mee, ik geef je nu een uitweg'
Uhm.... mja, toen was het stil.
En ik moet eerlijk zijn, mijn vluchtgedrag zei: "GA"
Maar ja.. ik ben gewoon echt gek op hem
Heuj, wat goed! Ik ben trots op je Ik ken het gevoel en het is echt heel moeilijk op zo'n moment, maar waarschijnlijk wel goed dat hij het een keer heeft uitgesproken. Wat goed van jullie

Citaat:
De tranen springen uit mijn ogen!!
Ik vind het zo erg, maar het is beter voor ons allebei.
Ik moet nu een grens trekken...Een keer durven om los te laten.

Thanks allemaal!!
Sorry voor mijn vorige opmerking, ik wilde je niet nog meer pijn doen... Soms is houden van niet meer genoeg en is het inderdaad goed omafstand van elkaar te nemen, hoeveel moeite en pijn dat ook kost... Anyway, heel veel sterkte. Wanneer zie je haar weer, weet je dat al? *Knuff*
Oud 08-11-2010, 09:59
Dott
Dott is offline
Citaat:

Heuj, wat goed! Ik ben trots op je Ik ken het gevoel en het is echt heel moeilijk op zo'n moment, maar waarschijnlijk wel goed dat hij het een keer heeft uitgesproken. Wat goed van jullie
Dank je was ook echt wel k*t, maar merk wel dat ik nu makkelijker accepteer wat ie zegt en het ook oprecht geloof.
Lang leve hele intense seks na die tijd.. hielp vast ook

Merk wel dat hij veel meer gelooft in een toekomst voor ons 2en, en dat ik wat voorzichtiger ben, maar dat ik voel dat ik het wil is al heel erg fijn..
Oud 08-11-2010, 11:27
Rationeel
Rationeel is offline
ze is zó leuk dat ik haar al mis op het moment dat ik de deur uitloop
Oud 08-11-2010, 11:54
Infidel
Infidel is offline
Ik houd van labeltjes. Ik wil graag een labeltje en ik wil weten waar ik aan toe ben, niet de helft van de ene functie en de helft van de andere functie bekleden, want dat zorgt alleen maar voor meer ruimte bij hem en voor minder ruimte bij mij. Op dit moment ben ik nog veel te pissig over wat hij me geflikt heeft (hoewel waarschijnlijk onbewust), maar ik ga het gesprek zeker met 'm aan. Wellicht is het iets wat ik zelf oproep, maar dan nog moet hij zich daar ook bewust van zijn zodat hij het ook kan signaleren. Hij is verdeurie de volwassene.

En verder lekker kalmpjes aan in de liefde. Niets, stiekem wel de behoefte maar dat negeren we gewoon en ik kom ook vanzelf wel weer iemand tegen. Al kan ik natuurlijk áltijd nog die leuke medewerker bij de Selexyz aanspreken, of die ene collega op 't werk...
Oud 08-11-2010, 12:43
Verwijderd
Ik val altijd in een gat na een weekend met vrienden. Ik kan dan weer moeilijk in het alleen-ritme komen. Ik mis iemand om tegen te praten, tegen aan te liggen, te knuffelen. En ik heb verdriet om alles en niks, fouten en dingen die geweldig zijn. Psychiaters kunnen je leven overhoop zetten. Ik wil teveel dat niet kan, ik heb beperkingen, maar ik wil het niet weten. En wat heeft dat voor gevolgen voor mijn relatie(s)?
Oud 08-11-2010, 12:58
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Sorry voor mijn vorige opmerking, ik wilde je niet nog meer pijn doen... Soms is houden van niet meer genoeg en is het inderdaad goed omafstand van elkaar te nemen, hoeveel moeite en pijn dat ook kost... Anyway, heel veel sterkte. Wanneer zie je haar weer, weet je dat al? *Knuff*
Ik spreek haar vanavond.

Uit een emotionele bui vanochtend een sms gestuurd. Geen boze sms, maar eerder een verontrustende, bezorgde, pijnlijke...Dat ik het zo erg vond dat we beiden denken dat we samen gaan stoppen en dat ik haar op deze manier niet gelukkig maak.
Het moment van het versturen was niet echt tactisch en vrij onhandig....Te impulsief, te emotioneel, te verward.

Wat een kutdag!!!!
Oud 08-11-2010, 14:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel met je mee, trance maniak... Heel erg naar voor je. Ik kan je wel beloven dat om deze tijd volgende week je je er een stuk minder belabberd over voelt. Als het echt beter is zo zul je dat uiteindelijk zo ook aanvaarden.
*knuffel*

Ik heb het gevoel dat ik nu boos op hem kan zijn. Hij is degene die twijfelt aan mijn oprechtheid, hij heeft geen begrip voor het feit dat hij mijn eerste vriendje was en ik geen idee had hoe of wat ik voor hem zou moeten voelen. Dat wil niet zeggen dat ik al die tijd niet gelukkig van hem werd of van hem hield. Het zijn misschien geen dingen die ik hem kwalijk kan nemen en ik zal hem daar niet mee lastig vallen maar het helpt wel om mijn voeten op de grond te houden. \
Ik ben een liedje aan het schrijven en daar ga ik mezelf mee motiveren. En ik kan net zoals ik dat vroeger eens deed mezelf zo veel mogelijk afleiden. Zodra ik hem in gedachten krijg en ik merk dat ik me er slecht over voel, gooi ik hem zo snel mogelijk eruit. Sms ik iemand anders. Denk ik aan een goed boek. Zoiets. En ik ga lekker met leuke mensen opschieten enzo.

Laatst gewijzigd op 08-11-2010 om 14:47.
Oud 08-11-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik voel met je mee, trance maniak... Heel erg naar voor je. Ik kan je wel beloven dat om deze tijd volgende week je je er een stuk minder belabberd over voelt. Als het echt beter is zo zul je dat uiteindelijk zo ook aanvaarden.
*knuffel*

Ik heb het gevoel dat ik nu boos op hem kan zijn. Hij is degene die twijfelt aan mijn oprechtheid, hij heeft geen begrip voor het feit dat hij mijn eerste vriendje was en ik geen idee had hoe of wat ik voor hem zou moeten voelen. Dat wil niet zeggen dat ik al die tijd niet gelukkig van hem werd of van hem hield. Het zijn misschien geen dingen die ik hem kwalijk kan nemen en ik zal hem daar niet mee lastig vallen maar het helpt wel om mijn voeten op de grond te houden. \
Ik ben een liedje aan het schrijven en daar ga ik mezelf mee motiveren. En ik kan net zoals ik dat vroeger eens deed mezelf zo veel mogelijk afleiden. Zodra ik hem in gedachten krijg en ik merk dat ik me er slecht over voel, gooi ik hem zo snel mogelijk eruit. Sms ik iemand anders. Denk ik aan een goed boek. Zoiets. En ik ga lekker met leuke mensen opschieten enzo.

Het klinkt misschien een beetje hard, maar ik denk dat in jouw situatie het het beste helpt als je gewoon stopt jezelf te beklagen en zielig te vinden. Het was je eigen beslissing, natuurlijk is het naar en pijnlijk maar je moet dan wel met de consequenties om kunnen gaan. Zoals je al zegt, hij was je eerste vriendje dus het is allemaal nieuw voor je. Maar als het niet werkt werkt het niet, en zodra je het niet verwacht komt er ooit weer een nieuwe leuke jongen op je pad
Oud 08-11-2010, 15:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nee precies, gelijk heb je! Ik vind mezelf ook doorgaans niet zielig. Het geeft natuurlijk een beetje een fout beeld dat ik eigenlijk alleen post hier om mijn hart te luchten als ik me slecht voel. Wil niet zeggen dat ik helemaal niet met de consequenties om kan gaan want ik heb er het grootste deel van de tijd eigenlijk weinig last van. Zo nu en dan wel een dip, dus. En dan post ik dat hier en dat geeft niet echt een goed beeld natuurlijk. Maar goed.
Alles komt weer goed en ik ga nu eerst een appeltaart bakken.
Oud 08-11-2010, 15:37
Verwijderd
Oke dan Appeltaart is altijd goed!
Oud 08-11-2010, 17:42
Neko*
Neko* is offline
Gisteren was hij onverwachts eerder thuis van het werken dus zijn we samen nog maar even naar de rally gaan kijken. Echt tof. Kwam er een volvo aangereden die vervolgens uit de bocht vliegt, zeg ik heel droog "dat ziet er uit als een remprobleem", waarop hij in de lach schiet omdat hij het leuk vindt dat ik dat opmerk. Alleen wel jammer dat het zo koud was en ik daarom op een gegeven moment weer terug wilde (was toch bijna einde van de proef).

edit; ik bedenk me net ineens dat het ongeveer een jaar geleden is dat ik hem heb leren kennen. Wat gaat de tijd toch snel zeg.
Oud 08-11-2010, 18:48
Verwijderd
Voelt weer helemaal goed <3
Oud 08-11-2010, 20:03
Tureluurs
Tureluurs is offline
Nog niet helemaal goed! verdorie!
Maar komt wel goed (hoop ik)
Oud 08-11-2010, 20:25
I C U
I C U is offline
druk druk druk! Maar een heul leuk weekend in Amsterdam gehad, lekker rondgeslenterd en vrijdagavond een mooi 'oh wat fijn dat wij zo vaak hetzelfde denken'-momentje gehad. Heerlijk! En gewoon goed om weer eens helemaal samen te zijn...
Oud 08-11-2010, 20:53
igfy
igfy is offline
vandaag en morgen ben ik alleen thuis omdat hij bij zijn opa en oma logeert. Ik realiseer me net dat dit de eerste keer is dat ik langer dan twee uur alleen thuis ben sinds we zijn gaan samenwonen een jaar geleden. Ik ben degene van ons twee die overdag het meeste weg is en 's avonds soms ook. Altijd als ik thuis ben is hij er ook. Om eerlijk te zijn vind ik het enorm fijn om even in mijn eentje te zijn en een beetje rond te klooien door het huis. Heb vanmiddag een cake gebakken, beetje gewerkt, gegeten, nog een beetje gestudeerd, vrouwenseries gekeken

Ik realiseer me nu pas hoe erg ik dat soms ook nodig heb. Ons huis is in principe groot genoeg, maar het is toch anders als hij er wel is. Misschien moet ik hem maar eens wat vaker wegsturen...
Oud 08-11-2010, 21:36
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
We zijn uit elkaar.

We wilden het allebei niet, maar de druk op de relatie was te groot. En de druk voor mij werd ook te groot, waardoor er te veel spanningen ontstond. Helaas, was dit voor het eerst en laatst dat we eens normaal konden praten en knelpunten konden ontdekken.
Ik voel een druk van mijn schouders afvallen, maar ik ga haar heel, maar ook heel erg missen.
Er is nog een klein vuurtje wat brand, en ik benieuwd hoe dat gaat standhouden.
Het voelt wel erg definitief, doordat ik spullen heb meegenomen.

Dag lieve schatje!! Je was echt een topper, maar de druk van buitenaf was te groot! Ik heb alles gegeven wat ik kon, echt alles! (Helaas zal je dit niet lezen)
Oud 08-11-2010, 21:40
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
We zijn uit elkaar.

We wilden het allebei niet, maar de druk op de relatie was te groot. En de druk voor mij werd ook te groot, waardoor er te veel spanningen ontstond. Helaas, was dit voor het eerst en laatst dat we eens normaal konden praten en knelpunten konden ontdekken.
Ik voel een druk van mijn schouders afvallen, maar ik ga haar heel, maar ook heel erg missen.
Er is nog een klein vuurtje wat brand, en ik benieuwd hoe dat gaat standhouden.
Het voelt wel erg definitief, doordat ik spullen heb meegenomen.

Dag lieve schatje!! Je was echt een topper, maar de druk van buitenaf was te groot! Ik heb alles gegeven wat ik kon, echt alles! (Helaas zal je dit niet lezen)
Sterkte!
Altijd jammer zoiets.....
Oud 08-11-2010, 22:56
Dott
Dott is offline
denk je dat je alles op de rij hebt, en dan toch weer niet
Oud 09-11-2010, 00:25
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
In de war.
Gisteren een super schattig/lief/"zacht" uitziende (dat is waar ik op val oké ) jongedame gezien.
Probleem is dat ze op 2 druppels water lijkt op de enige echte verliefdheid die ik ooit gehad heb (oke iets volwassener ofc maar voor de rest echt eng gelijk), op het feit na dat ik dat mens 4.5jaar geleden voort laatst heb gezien.
Ik heb haar maar niet aangesproken want als zij het zou zijn geweest had het een erg pijnlijk situatie kunnen zijn geworden (wegens hoe ons contact na 2+ goede jaren ineens uit elkaar spatte)

In het kort: Ik denk nu al 2 dagen aan een meisje dat ik kende toen ik net 17 was... what is wrong with me.
Oud 09-11-2010, 07:25
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Ik ben ziek en kapot!!! Wat een nachtmerrie.
Ik ben zo verdrietig!!!

Naar haar heb ik nog een laatste smsje gestuurd.
Meestal ben ik vrij bot en rigorieus, en ben ik gelijk kil, afstandelijk en alles na een breuk.
Maar deze dame heeft nu nog wel wat lieve woorden verdient, en wilde het ook echt kwijt!!!

Dit is voor het eerst dat ik lvdv zo heftig voel, dat moet iets betekenen wat zij voor mij betekende. Echt heel veel!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten