| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maandag had ik eindelijk een dag vrij, zondag 2-ci gedaan ![]() Deze kwam echter wel het meest in de buurt, en had niet zo'n zware bodyload, dus was wel fijn al met alVoor de rest rook ik al een tijdje lekkere home grown, en heb ik thermo kleren gekocht, is mijn leven effe spannend ![]() *burgelijke boks doet met wim * (en ik ben van mening dat we weer eens moeten chillen, ik kom binnenkort wel een keertje langs als dat goed is? )
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maja, ik hoor dat zinnetje ook wel eens, en als je als 16 jarige al zo ver heen weg als die lui, had ie wel weer gelijk
|
||
|
|
|
|
ja je leven is inderdaad heel spannend metroid
naja ik ben me ook alweer klaar aan het maken voor het koude weer .naja ol ben het wel met moesasji eens. maar het verhaal maakt het inderdaad een stuk begrijpelijker
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar om dan aan pep te denken om je hoofd weer helder te krijgen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Eigenlijk vind ik het wel een goed idee om dat weer een keer te gaan doen maar het probleem is een beetje dat ik heel weinig tijd heb. Bijna al m'n weekenden zijn volgepland en doordeweeks heb ik sowieso geen tijd. Het is uiteraard goed dat je binnenkort een keer langs komt. ![]() Vanavond ben ik bij m'n schoonouders langs geweest en dat was gezellig. We hebben zitten praten over hoe het allemaal gaat en we zijn het er allemaal over eens dat we goed bezig zijn. Vanavond heb ik wat tijd voor mezelf dus ik ga zo straks naar de shop en dan door naar een vriend om heel stoned te worden en spelletjes te spelen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Als je er zo veel in gestopt hebt dan zullen je er nu waarschijnlijk nog plezier van hebben. ![]() Ik ga vanmiddag naar Zwolle voor een groots alcoholzuipfestijn. Er gaat ook wat wiet en hash mee dus ik vermaak me vanavond wel.
|
|
||
|
Citaat:
Vannacht naar een goa feestje geweest. Weinig gedanst maar wel lekker veel rondjes gelopen en nog tot vroeg in de ochtend nagechilled met muziekjes
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kon echt bijna helemaal niks meer, heb 5 uur lang ofzo alleen maar op mn pc muziek geluisterd en gezocht en gedownload en meer gezocht en pff helemaal stuk gisteravond nog een halve en dat was genoeg om weer helemaal stuk te gaanhad het nog nooit gegeten of gebakken, dacht doe het gelijk goed
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb een goed weekend gehad en was flink naar de klote. Verder zit er voor mij niet veel stoned achter de computer zitten meer in tot aanstaande donderdag. Een maatje van me is bezig met het maken van een Age of Empires 2 map dus dat zal wel goed komen dan.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Collega van me ziek deze week, ging mijn rustige week
![]() En mega stom, super kut weer de hele dag, ben ik klaar met werk, is het droog. Leek het me wel een goed plan effe naar huis te lopen ipv het OV te nemen, wolkbreuk op mijn hoofd, en nu bij mijn moeder zonder droge kleren, dus weet nog niet hoe thuis te komen vanavond![]() Morgen wel lekker tekno in Utrecht (HTID en mrboot naamzoek ) of ouderwets in de kroeg chillen na heel lang weer eens, en dan zaterdag voor het eerst in eeuwen uitslapen!!! |
|
|
|
|
|
heb echt fakking veel last van me rug
![]() en parcetamol en aspirine hebben in een hoge dosis best een leuk effect . maar het misselijke gevoel er bij is niet zo geweldig
|
|
|
|
Ik ben de laatste tijd heel weinig ontopic geweest.
![]() Het gaat hier verder wel heel goed. Maud krijgt steeds meer door hoe dingen werken en als ik vraag waar de poes is gaat ze naar hem op zoek en vind ze hem al vrij snel. Ik ben zaterdag naar de open dag van Inholland geweest om te informeren voor mijn studie. Ik kan hem daar deeltijd gaan doen maar ik kan helaas pas in september volgend jaar beginnen. Ik heb binnenkort nog een afspraak in Amsterdam en dan zie ik daarna wel wat ik ga doen. Morgen ben ik lekker vrij en kan ik de hele dag rustig aan doen.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 14:55 | |