Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een inhoud die Alpha_Omega, onvoorstelbaar!
Jongens, ik weet dat alles tegen me spreekt, maar overweeg jullie stem alsjeblieft nog even. Normaal zou ik me beter kunnen verweren omdat ik weet waarom dingen zijn gebeurd zoals ze zijn gebeurd, maar dat is nu wat lastiger. En die verdomde hangronde is ook bijzonder onhandig, daar is een heel smerig plannetje bedacht om Lusi/mij bijzonder verdacht te maken. (oke het is vrij geniaal. Maar toch.) Ik stem het liefste op Etmakas, zoals in mijn andere post uitvoerig uitgelegd waarom. Maar als er mensen wat voor voelen om op Alpha Omega te stemmen ga ik daar ook (dolgraag) in mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Same here. Hij is er nooit en zijn postaantal is alleen maar aanwezig door zijn nutteloze posts waarin hij zegt theorieën te gaan posten, maar dat niet doet.
Ik denk er nog even over na. Edit: Deze post was op snoopy.
|
Lijkt erop dat Sann er zowieso uitgaat wat we ook doen, maar wat ze zegt daar vind ik eerlijk gezegd wel iets in zitten. Verder lijkt het me toch een beetje dat veel mensen voor Lisa zouden gaan omdat ze zo irritant bezig was en toch wat minder omdat ze wellicht een slechte functie zou hebben. Alpha Omega mag er wat mij betreft wel uit, dat zou best wel eens een stille wolf kunnen zijn.
Ik wacht nog even af wat de rest ervan denkt voordat ik mijn stem doorgeef.
||
Citaat:
![]()
|
Ik was serieus vergeten dat hij meedeed. Fraai is dat
![]() Ik ben heel erg bang dat de wolven ons mindfucken. Om eerlijk te zijn. En ik heb ook liever een actieve speler erin met het risico dat die persoon een wolf is, dan allemaal inactieve spelers die niets bijdragen en waardoor we er nooit achter komen of hij/zij slecht is.
|
Verwijderd
|
Stemlijst:
Lusi/sann Solero Absinthe Etmakas Rode Panda* (Solero zegt ergens dat RP ook op mij stemt, ik kan dit niet terugvinden, alleen dat ie zegt dat ik wolf ben) Queasy Little Phoebe* Daboman* Dott Alpha_Omega Alpha Omega sann Snoopy Röps Nog stemmen: Eye of Sauron iemand-8000 twinkebel Zo staat het ervoor Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 19:18. |
![]() |
|
Hmm... Dat ziet er tamelijk overtuigend uit. Ik moet zeggen dat van mij alle inactieve spelers er ook uit mogen, ben dat zo zat!
Ik ben bereid te wisselen naar Alpha, gaan er mensen mee? @ LP: het heeft misschien geen zin, maar het kan ook geen kwaad. Je weet niet hoeveel wolven er onder sann staan natuurlijk.
|
Nou, wat ik zei: het kan ook geen kwaad. Als er niet genoeg mensen meegaan dan gaat sann er alsnog uit, maar nou ja...
Moet wel zeggen dat ik het erg lastig vind omdat ik vrij zeker ben van de slechte rol van sann. Het is puur mijn aversie tegen inactiviteit (en ik dénk dat Alpha_Omgea ook wolf is, maar daar ben ik minder zeker van dan van sann) die me nu drijft. @ LP is deze post
|
Verwijderd
|
Nou nog één poging.
Alpha_Omega heeft zich op geen enkele manier laten zien dit spel, hij heeft absoluut niks bijgedragen en er bestaat (op basis van stemlijstjes) een grote kans dat hij een wolf is. Ik weet dat er veel tegen me spreekt, maar ik ben een redelijke weerwolfspelspeler en ik ben iig wel actief. Als jullie me de kans geven iig nog één ronde mee te spelen zal ik er alles aan doen om jullie te overtuigen van mijn onschuld. Ik heb dit weekend genoeg tijd om op wolven/geliefdejacht te gaan, en mochten jullie overmorgen nog niet overtuigd van me zijn dan so be it, maar dan ligt het tenminste aan mij en niet aan het stomme spel dat Lusi heeft gespeeld ![]() |
![]() |
|
Sorry dat het zo laat is, was het vergeten.
![]() Ontzettend verrassend, maar vandaag is sann opgehangen! ![]() Sann was een weerwolf. Deelnemers: 1. Onait Sirch (dorpeling) 2. Alpha_Omega 3. Daboman 4. Eye of Sauron 5. Rode Panda 6. Dott 7. snoopy 8. iemand-8000 9. Queasy 10. 11. Hanneke (dorpeling) 12. Etmakas 13. Furby Feeder (weerwolf) 14. Mr.Mark (dorpeling) 15. Little Phoebe 16. Solero 17. twinkebel 18. Absinthe 19. Röps blauw = opgehangen rood = opgegeten De wolven hebben tot morgen 20.30 om wraak te nemen, de ziener en tovenaar hebben even lang.
|
Verwijderd
|
Ik ben overigens nu wel heel benieuwd naar de functie van Alpha-Omega. Hij stond ook op mijn verdachtenlijstje hoor, maar Sann heeft nog als laatste redmiddel een aanval op hem ingezet. Ze was nog aardig op weg ook, want ze kreeg meerdere spelers mee. Zou ze dit echt gedaan hebben als hij haar medewolf was? Aan de ene kant kan ze dat gedaan hebben om verwarring bij ons te zaaien en hem veilig te stellen voor wanneer zij eruit ligt. Aan de andere kant was het risico misschien wel een beetje té groot. Voorlopig is hij dus niet mijn prioriteit. Maar goed, het was ook tijd voor de geliefden en ik vind Etmakas daarvoor denk ik wel een goede kandidaat.
edit: en eens met snoopy. Bijzonder jammer ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #80 Geel | 500 | 10-11-2010 19:31 |