Oud 12-11-2010, 16:35
snoopy
snoopy is offline
Nou jongens, kom op dan met die inhoudelijke posts
Advertentie
Oud 12-11-2010, 16:36
Verwijderd
Is lastige ronde dit want iedereen stemt waarschijnlijk op lusi waardoor er niks duidelijks wordt.
maar ik stem ook op lusi/sann. Ik heb je post wel gelezen sann, maar nadat onait eruit ging en niet lusi was de enige logische beredenering dat lusi dan wolf is. Nu hoop ik dat dit ook écht zo is, want anders
Oud 12-11-2010, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als sann geen wolf is, was het een grote mindfuck en lachen de wolven zich te pletter.
Oud 12-11-2010, 17:13
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Weinig tijd want eten + feestje.
Ik stem op lusi.

Tot morgen!
Oud 12-11-2010, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben rond 5 uur ofzo weer thuis dus dan reageer ik wel op alles wat er nu al staat en nog komt en post ik mijn gedachtes.
Citaat:
Weinig tijd want eten + feestje.
Ik stem op lusi.

Tot morgen!
Dit is wel heel makkelijk he. Misschien moet we jou er maar uitstemmen, je hebt toch geen tijd. Of inhoudelijke posts.
Oud 12-11-2010, 17:24
Verwijderd
Wat een inhoud die Alpha_Omega, onvoorstelbaar!

Jongens, ik weet dat alles tegen me spreekt, maar overweeg jullie stem alsjeblieft nog even. Normaal zou ik me beter kunnen verweren omdat ik weet waarom dingen zijn gebeurd zoals ze zijn gebeurd, maar dat is nu wat lastiger. En die verdomde hangronde is ook bijzonder onhandig, daar is een heel smerig plannetje bedacht om Lusi/mij bijzonder verdacht te maken. (oke het is vrij geniaal. Maar toch.)

Ik stem het liefste op Etmakas, zoals in mijn andere post uitvoerig uitgelegd waarom. Maar als er mensen wat voor voelen om op Alpha Omega te stemmen ga ik daar ook (dolgraag) in mee.
Oud 12-11-2010, 18:01
snoopy
snoopy is offline
Ik moet zeggen dat ik Alpha_Omega wel érg irritant begin te vinden. Net als de andere zeer inactieve spelers
Oud 12-11-2010, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik weet dat alles tegen me spreekt, maar overweeg jullie stem alsjeblieft nog even. Normaal zou ik me beter kunnen verweren omdat ik weet waarom dingen zijn gebeurd zoals ze zijn gebeurd, maar dat is nu wat lastiger. En die verdomde hangronde is ook bijzonder onhandig, daar is een heel smerig plannetje bedacht om Lusi/mij bijzonder verdacht te maken. (oke het is vrij geniaal. Maar toch.)
Daar zeg je best iets zinnigs. Want het kan natuurlijk zijn dat je een heel goede functie hebt, beschermd wordt en dat de wolven je er daarom zo uit willen krijgen.
Oud 12-11-2010, 18:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Same here. Hij is er nooit en zijn postaantal is alleen maar aanwezig door zijn nutteloze posts waarin hij zegt theorieën te gaan posten, maar dat niet doet.
Ik denk er nog even over na.

Edit: Deze post was op snoopy.
Oud 12-11-2010, 18:16
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lijkt erop dat Sann er zowieso uitgaat wat we ook doen, maar wat ze zegt daar vind ik eerlijk gezegd wel iets in zitten. Verder lijkt het me toch een beetje dat veel mensen voor Lisa zouden gaan omdat ze zo irritant bezig was en toch wat minder omdat ze wellicht een slechte functie zou hebben. Alpha Omega mag er wat mij betreft wel uit, dat zou best wel eens een stille wolf kunnen zijn.
Ik wacht nog even af wat de rest ervan denkt voordat ik mijn stem doorgeef.
Oud 12-11-2010, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lijkt erop dat Sann er zowieso uitgaat wat we ook doen, maar wat ze zegt daar vind ik eerlijk gezegd wel iets in zitten. Verder lijkt het me toch een beetje dat veel mensen voor Lisa zouden gaan omdat ze zo irritant bezig was en toch wat minder omdat ze wellicht een slechte functie zou hebben. Alpha Omega mag er wat mij betreft wel uit, dat zou best wel eens een stille wolf kunnen zijn.
Ik wacht nog even af wat de rest ervan denkt voordat ik mijn stem doorgeef.
Omg, deed jij ook mee?
Oud 12-11-2010, 18:27
Verwijderd
Oud 12-11-2010, 18:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was serieus vergeten dat hij meedeed. Fraai is dat

Ik ben heel erg bang dat de wolven ons mindfucken. Om eerlijk te zijn. En ik heb ook liever een actieve speler erin met het risico dat die persoon een wolf is, dan allemaal inactieve spelers die niets bijdragen en waardoor we er nooit achter komen of hij/zij slecht is.
Oud 12-11-2010, 18:45
snoopy
snoopy is offline
Goed, maar we moeten nu wel spijkers met koppen slaan. Wie heeft er al definitief zijn/haar stem doorgegeven en wie denkt er nog over om te wisselen?
Oud 12-11-2010, 18:46
Verwijderd
Ik heb definitief mijn stem doorgegeven op Lusi.
Oud 12-11-2010, 18:46
Verwijderd
Ik heb lusi doorgegeven!
Oud 12-11-2010, 18:47
Verwijderd
Stemlijst:

Lusi/sann
Solero
Absinthe
Etmakas
Rode Panda* (Solero zegt ergens dat RP ook op mij stemt, ik kan dit niet terugvinden, alleen dat ie zegt dat ik wolf ben)
Queasy
Little Phoebe*
Daboman*
Dott
Alpha_Omega

Alpha Omega
sann
Snoopy
Röps

Nog stemmen:
Eye of Sauron
iemand-8000
twinkebel

Zo staat het ervoor

Laatst gewijzigd op 12-11-2010 om 19:18.
Oud 12-11-2010, 18:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog niks doorgegeven, maar het ziet er niet naar uit dat het zin heeft om op Alpha te stemmen.
Oud 12-11-2010, 18:58
snoopy
snoopy is offline
Hmm... Dat ziet er tamelijk overtuigend uit. Ik moet zeggen dat van mij alle inactieve spelers er ook uit mogen, ben dat zo zat!

Ik ben bereid te wisselen naar Alpha, gaan er mensen mee?

@ LP: het heeft misschien geen zin, maar het kan ook geen kwaad. Je weet niet hoeveel wolven er onder sann staan natuurlijk.
Oud 12-11-2010, 19:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als het zin heeft, maar dan moet het wel snel zin hebben, want ik moet nog stemmen en nog eten (en douchen en what not )
Oud 12-11-2010, 19:01
Röps
Röps is offline
Ik heb ook Lusi gestemd; en sorry dat ik inactievig begin te worden - volgens mij was ik in het begin wel actiever. Ik heb echt wel zin om me er actief in te gooien, maar het is er vandaag niet van gekomen helaas.
Oud 12-11-2010, 19:02
snoopy
snoopy is offline
Nou, wat ik zei: het kan ook geen kwaad. Als er niet genoeg mensen meegaan dan gaat sann er alsnog uit, maar nou ja...

Moet wel zeggen dat ik het erg lastig vind omdat ik vrij zeker ben van de slechte rol van sann. Het is puur mijn aversie tegen inactiviteit (en ik dénk dat Alpha_Omgea ook wolf is, maar daar ben ik minder zeker van dan van sann) die me nu drijft.

@ LP is deze post
Oud 12-11-2010, 19:03
Verwijderd
Nou nog één poging.

Alpha_Omega heeft zich op geen enkele manier laten zien dit spel, hij heeft absoluut niks bijgedragen en er bestaat (op basis van stemlijstjes) een grote kans dat hij een wolf is. Ik weet dat er veel tegen me spreekt, maar ik ben een redelijke weerwolfspelspeler en ik ben iig wel actief. Als jullie me de kans geven iig nog één ronde mee te spelen zal ik er alles aan doen om jullie te overtuigen van mijn onschuld. Ik heb dit weekend genoeg tijd om op wolven/geliefdejacht te gaan, en mochten jullie overmorgen nog niet overtuigd van me zijn dan so be it, maar dan ligt het tenminste aan mij en niet aan het stomme spel dat Lusi heeft gespeeld .
Oud 12-11-2010, 19:07
snoopy
snoopy is offline
Ik moet zeggen dat het ook nog interessant kan worden met de stemlijstjes zo. Als iedereen op sann stemt kunnen we er niks uithalen, anders misschien wel.

Heb mijn stem gewijzigd naar Alpha_Omega.
Oud 12-11-2010, 19:09
Röps
Röps is offline
Stiekem ben ik een beetje bang dat Sann teveel mensen gaat overtuigen dat ze goed is, terwijl ze slecht is Maar het is wel leuker voor het spel om inactieven er uit te gooien ja.

*twijfel*
Oud 12-11-2010, 19:14
snoopy
snoopy is offline
Ik denk nog steeds dat ze slecht is Wat mij betreft moet ze wel met een heeeeel goede theorie komen wil ik de volgende ronde niet op haar stemmen
Oud 12-11-2010, 19:17
Röps
Röps is offline
en zij is beter in het speuren naar de geliefden dan Alpha_Omega... ok ik ben om.
Oud 12-11-2010, 19:19
Verwijderd
Oke ik moet weg, biosavondje. Ehm, ik lees het vanavond wel, maar ik vrees dat het te laat is. Succes allen
Oud 12-11-2010, 19:20
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga ook voor Alpha_Omega. Haalt niets uit zo te zien maar goed
Oud 12-11-2010, 19:24
snoopy
snoopy is offline
iemand-8000 en twinkelbel: doen jullie nog mee?!
Oud 12-11-2010, 19:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima, ik stem ook op Alpha.
Oud 12-11-2010, 19:26
snoopy
snoopy is offline
Stemlijst:

Lusi/sann
Solero
Absinthe
Etmakas
Rode Panda*
Queasy
Daboman*
Dott
Alpha_Omega

Alpha Omega
sann
Snoopy
Röps
Little Phoebe
Eye of Sauron

Nog stemmen:
iemand-8000
twinkebel

Dan is dit de stemlijst nu?
Oud 12-11-2010, 19:29
snoopy
snoopy is offline
*vindt het spannend*
Oud 12-11-2010, 19:32
Röps
Röps is offline
Waarom hebben Panda en Dabo een sterretje?
Oud 12-11-2010, 19:33
Verwijderd
Onder voorbehoud, toch?
Oud 12-11-2010, 19:34
snoopy
snoopy is offline
Precies, van hen is het niet zeker of ze op Lusi hebben gestemd (ik heb ook alleen maar de stemlijst gekopieerd van sann)
Oud 12-11-2010, 19:38
Röps
Röps is offline
Panda had zichzelf aan het lijstje toegevoegd. Dus denk dat mocht hij een dorpeling zijn dat hij dan op Sann gestemd heeft.
Oud 12-11-2010, 20:09
twinkebel
twinkebel is offline
Mijn stem was op Lusi.
Oud 12-11-2010, 21:42
Verwijderd
En komt de uitslag vanavond nog of heb ik iets gemist?
Oud 12-11-2010, 22:04
iemand-8000
iemand-8000 is offline
Mijn stem was ook op lusi ik was alleen weg tijdens het stemlijstje
Oud 12-11-2010, 22:44
Spelleider
Spelleider is offline
Sorry dat het zo laat is, was het vergeten.

Ontzettend verrassend, maar vandaag is sann opgehangen!
Sann was een weerwolf.

Deelnemers:

1. Onait Sirch (dorpeling)
2. Alpha_Omega
3. Daboman
4. Eye of Sauron
5. Rode Panda
6. Dott
7. snoopy
8. iemand-8000
9. Queasy
10. Lusi Khartoum sann (weerwolf)
11. Hanneke (dorpeling)
12. Etmakas
13. Furby Feeder (weerwolf)
14. Mr.Mark (dorpeling)
15. Little Phoebe
16. Solero
17. twinkebel
18. Absinthe
19. Röps

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De wolven hebben tot morgen 20.30 om wraak te nemen, de ziener en tovenaar hebben even lang.
Oud 12-11-2010, 22:46
Verwijderd
Joh

Jammer van het opofferen van Sann als vervanger, Lusi had best nog een dagje kunnen wachten volgens mij... maar goed;
Oud 12-11-2010, 23:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi! We gaan goed zeg!
Oud 13-11-2010, 00:06
Röps
Röps is offline
das mooi
Oud 13-11-2010, 02:00
Verwijderd
Helaas ik wist dat ik mezelf niet meer kon redden, maar het had me zo prachtig geleken als het toch gelukt was!

Bedankt allemaal, vond 't een leuk spel, ook al was 't voor mij maar van korte duur!
Oud 13-11-2010, 07:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Joh

Jammer van het opofferen van Sann als vervanger, Lusi had best nog een dagje kunnen wachten volgens mij... maar goed;
Haha, dit idd.
Oud 13-11-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn stem was ook op lusi ik was alleen weg tijdens het stemlijstje
Ook zonder stemlijstje kan je nog best doorgeven op wie je stemt, hoor.

Maar: Wat fijn, nog een weerwolf eruit!
Oud 13-11-2010, 09:32
snoopy
snoopy is offline
@ twinkelbel, iemand-8000 en Alpha_Omega, Eye of Sauron en Rode Panda: als jullie nou eens mooie theorieën hier neerzetten, zou leuk zijn. Niet alleen doorgeven op wie je gestemd hebt (als het al te laat is sowieso). Echt irritant is dat!
Oud 13-11-2010, 09:34
Verwijderd
Ik ben overigens nu wel heel benieuwd naar de functie van Alpha-Omega. Hij stond ook op mijn verdachtenlijstje hoor, maar Sann heeft nog als laatste redmiddel een aanval op hem ingezet. Ze was nog aardig op weg ook, want ze kreeg meerdere spelers mee. Zou ze dit echt gedaan hebben als hij haar medewolf was? Aan de ene kant kan ze dat gedaan hebben om verwarring bij ons te zaaien en hem veilig te stellen voor wanneer zij eruit ligt. Aan de andere kant was het risico misschien wel een beetje té groot. Voorlopig is hij dus niet mijn prioriteit. Maar goed, het was ook tijd voor de geliefden en ik vind Etmakas daarvoor denk ik wel een goede kandidaat.

edit: en eens met snoopy. Bijzonder jammer
Oud 13-11-2010, 09:44
Verwijderd
Awel Lisa, zoals ik zei
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten