|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer moet de DK meet in Den Haag plaatsvinden? | |||
Vrijdag 7 Januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 23.53% |
Zaterdag 8 Januari |
4 | 23.53% |
Vrijdag 14 Januari |
3 | 17.65% |
Zaterdag 15 Januari |
5 | 29.41% |
Vrijdag 21 Januari |
7 | 41.18% |
Zaterdag 22 Januari |
6 | 35.29% |
Vrijdag 28 Januari |
10 | 58.82% |
Zaterdag 29 Januari |
5 | 29.41% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En als ik nou kom, he, he?! Dan moet je wel. Want ik heb je adres en anders kom ik je halen.
|
Verwijderd
|
Nou als jij zeker komt dan kom ik wel
![]() maar we moeten we een plan hebben want ik ga niet op straat hangen in dit weer. Er kunnen hier wel mensen blijven crashen, maar dan moet je wel tegen roken, blowen en katten kunnen en je eigen slaapspullen meenemen. Liever geen minderjarigen want ik heb geen zin om aan iemand verantwoording af te leggen. We hebben hier ook een logeerruimte aan de overkant van mijn huis, daar staan bedden en beddengoed maar dit kost 5 euro p.p. per nacht en dit moet ik van te voren aanvragen, dus als je dit wil geef het dan tijdig door. Ik woon in het centrum trouwens, centraal is 15-20 min lopen en 2 min met de tram. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hu hu nee dit was vast niet persoonlijk naar mij bedoeld, maar dan nog slaat het nergens op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-12-2010 om 17:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok.
Maar alsnog vind ik het niet nodig om het maar helemaal op te geven omdat vijf mensen toevallig zeggen dat ze liever een andere plaats hebben. Je hebt al gezegd dat er niet meer over de plaats gestemd ging worden, dan is het toch duidelijk. Als mensen het daar niet mee eens zijn is dat hun probleem, daar hoef je niet jouw probleem van te maken. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|