Oud 17-12-2010, 19:29
Geel
Geel is offline
Ik stem ook op twinkebel. Omdat hij mij een slechte spelleider noemde. nee, dat is niet (helemaal) waar. Ik stem op hem omdat want.
Oud 17-12-2010, 20:19
Verwijderd

Twinkebel
Oud 17-12-2010, 21:18
Verwijderd
ik ben tot morgenmiddag/avond niet thuis, dus even een kort (mobiel) berichtje. Twinkebel ophangen lijkt me een prima idee, morgen reageer ik wat uitgebreider. Maar mijn stem gaat hoogstwaarschijnlijk naar hem, voor all the obvious reasons.
Oud 17-12-2010, 21:40
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
lol die foto's. Alleen waarom lijk ik een stuk uit mijn oor te hebben? Ah wacht, da's vast gebeurd tijdens het gevecht met de vorige roedeleider. Die beet in mijn oor en toen beet ik zijn strot af. Nu ben ik de leider van de roedel

Anyway ik ga ook voor Twinkebel. Normaal hou ik er niet van om de eerste ronde massaal op 1 persoon te stemmen, maar dat gezeik het vorige spel was echt niet tof, zeker toen de spelleider zo dom was om er in mee te gaan en dus eigenlijk verraden had dat Twinkebel geen wolf was.

Dus sorry maat, maar om maar even een een bekende quote aan te halen: One of us got to die today. The way I see it, it might as well be you. (kan me alleen even niet herinneren van welke film of spel die quote ook alweer afkomstig is. Red Dead Redemption of zo?)
Oud 17-12-2010, 21:44
Geel
Geel is offline
Citaat:
zeker toen de spelleider zo dom was om er in mee te gaan en dus eigenlijk verraden had dat Twinkebel geen wolf was.
Oud 18-12-2010, 07:16
Daboman
Daboman is offline
Ben er vandaag verder niet, dus dan ga ik ook maar op twinkebel.
Oud 18-12-2010, 07:44
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik ga ook mee op twinkebel. Om dezelfde redenen als Solero al noemde en natuurlijk omdat ik er niet weer meteen uit wil zoals de vorige keer (maar die kans is nu toch nihil, ga ik van uit).
Oud 18-12-2010, 08:19
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik heb nog geen reden om op iemand anders te stemmen dan op twinkebel, dus count me in. Hier overigens de handige (at least, ik vind hem handig) "PM-de-Spelleider-link" : KLIK
Oud 18-12-2010, 08:35
Verwijderd
Citaat:
De enige zwarte wolf is Onait Sirch
Deze racistische uiting was mij ook reeds opgevallen.

Citaat:
Ik was er nog niet helemaal uit wat ik ermee wilde doen, behalve dat ik van iedereen een wolf wilde maken
Maar teams is ook wel leuk kan ik wel wat mee in de verhalen.
Lol, ik ging daar al van uit, omdat het verschillende roedels zijn.

Citaat:
Hij was geloof ik al eens gepost, maar we hebben:

- Tovenaar
- Ziener
- Leerling
- Evilziener
- Verrader
- Wolfsbane

- 3 wolven
- cupido is de eerste dode, en dan dus 2 geliefden
- 9 dorpelingen

achteraf hadden we wel 4 wolven kunnen doen zie ik nu, maar goed.. het zij zo..
Dus 19 spelers?

Citaat:
Ik heb nog geen reden om op iemand anders te stemmen dan op twinkebel, dus count me in. Hier overigens de handige (at least, ik vind hem handig) "PM-de-Spelleider-link" : KLIK

Je kan ook klikken op dit plaatje.

Ik stem op Batave.
Oud 18-12-2010, 08:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
Deze racistische uiting was mij ook reeds opgevallen.

Lol, ik ging daar al van uit, omdat het verschillende roedels zijn.

Dus 19 spelers?

[afbeelding]

Je kan ook klikken op dit plaatje.

Ik stem op Batave.
Nee, 12, want dorpelingen kunnen een functie hebben, zo begrijp ik dat dan.

(En waarom? Random of wha?)
Oud 18-12-2010, 08:47
Verwijderd
Waar komt die 12 vandaan? Heb het over spelers, en ben niet serieus. Door de opsomming lijkt het of er 19 spelers zijn ipv 18.

En, gewoon, omdat ik jou het verdachtst vind nu.
Oud 18-12-2010, 09:02
Batave
Batave is offline
Wacht.. Ik kijk verkeerd .
Oud 18-12-2010, 09:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik doe ook maar mee gaan (schaaap) op twinkebel. Stem door gegeven.
Oud 18-12-2010, 09:33
Dott
Dott is offline
Oh, dat van die zwarte wolf is niet bewust gedaan, alleen in zoverre dat ie een beetje happerig is, en dat is Onait Sirch ook wel een beetje op andere spelers

En dat van die 18 spelers is flauw ik doe dit ook voor het eerst
Oud 18-12-2010, 12:10
Verwijderd
ik ga ook voor twinkebel. omdat die naam zo moeilijk typt
nee, srsly, ivm het vorige topic stem ik op die dude.
Oud 18-12-2010, 13:32
Verwijderd
# Stemlijstje hangronde 1

Twinkebel
Solero
Little Phoebe
Etmakas
Twinkebel
Rode Panda
Absinthe
VeGs
Geel
Eye of Sauron
Daboman
Mr.Mark
Dingaantouwtje
Bright Blue
Repelsteel
Batave
Wammus

Batave
Onait Sirch

Nog niet gestemd: Sann (nog niet definitief)

Laatst gewijzigd op 18-12-2010 om 16:22.
Oud 18-12-2010, 14:06
Batave
Batave is offline
Ik heb op Twinkebel gestemd om eerder genoemde redenen, overigens heeft het ook niet veel zin om ergens anders op te stemmen. Al vind ik het wel raar dat Onait Sirch op mij stemt omdat ik verdacht ben, terwijl ik nog maar één inhoudelijke post geplaatst heb.

En Solero, ik ben een kerel :L.
Oud 18-12-2010, 15:29
Wammus
Wammus is offline
Het is de eerste ronde en heel veel zinnigs valt er dus nog niet te zeggen. Het maakt ook weinig meer uit op wie ik stem dus ik ga mee op Twinkebel.
Oud 18-12-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
En Solero, ik ben een kerel :L.
Dat wist ik alleen ik had je er later bijgezet en toen had ik dat stukje tussen haakjes al staan en ging dat alleen nog maar over sann Dus niet goed nagelezen en gewijzigd door mij.
Oud 18-12-2010, 16:31
Verwijderd
Ik ben weer thuis en geef mijn stem nu door
Oud 18-12-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer thuis en geef mijn stem nu door
Aan?
Oud 18-12-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Aan?
Aan twinkebel, zoals ik gister ook al gepost heb.
Oud 18-12-2010, 18:04
Verwijderd
Het zal een spannende uitslag worden!
Oud 18-12-2010, 19:42
Spelleider
Spelleider is offline
Alleen, gescheiden van zijn roedel baggerde hij verder door de sneeuw.
Wie dacht Onait Sirch wel niet wie hij was? Hem, de grote Twinkebel, de roedel leider, de Alpha wolf aanvallen alsof het niks is.
Hem verstoten van zijn troon en zijn plaats in de groep.
Jakkes, nu ging het ook nog sneeuwen.
Twinkebel schudde zijn vacht uit en liep verder.
Wat zou hij nu gaan doen? Wat waren zijn opties? Zou hij teruggaan en weer het gevecht aangaan?
Hij wist diep van binnen dat hij het gevecht niet zou winnen, hij was oud geworden, versleten, en zijn leidersschap was hard en harteloos geweest.
Hij had Onait sirch tot het uiterste gedreven om sterk te worden, om de roedel te kunnen leiden, maar hij had nooit verwacht dat dat zich tegen hem zou keren.
Hij baalde van zichzelf.
Enkele uren later werd hij wakker.
Gehuil? Zijn roedel? Zouden ze hem zijn komen zoeken?
Maar hij had beter moeten weten, het gehuil van zijn roedelgenoten kende hij, dit was een vijandige roedel.
De roedel waar hij al eens eerder in gevecht mee was geraakt, en wat hem zijn alphavrouw had gekost.
Toen hadden ze gewonnen, maar hij wist dat hij ze niet aan zou kunnen dit keer.. Niet alleen.. Maar ook niet met zijn eigen wolven om hem heen.
Als ze hem zouden vinden zou dat zijn einde betekenen.
Zonder een seconde na te denken zette hij het op een lopen, nog nooit in zijn leven had hij zo gerend.
Weer gehuil.
Ze waren hem op het spoor.. hij wist het zeker...

Solero begon harder te rennen, de gedachte dat hij die etter van een Twinkebel aan stukken kon scheurden lonkte hem en zorgde dat hij nog een tandje bij kon zetten.
Zijn roedel dacht er hetzelfde over.
Repelsteel, jong als hij was, rende naast hem, hield hem bij, Solero was trots op zijn zoon, hij had hem goed opgevoed.
Vanachter hen huilde Sann, het spoor maakte een bocht, het zou nu niet lang meer duren voor ze hem hadden ingehaald.
Sann was altijd al degene geweest met de beste neus, een aanwinst voor zijn roedel.
Solero rende rechtdoor, terwijl Sann en Repelsteel elk een andere kant namen.
Absinthe had Twinkebel de pas afgesneden, hij stond vast... kon geen kant meer op.. hij was van hun.

Daar stond hij, vastgezet tussen 4 wolven.
4 mooie, krachtige en slimme wolven, allen jonger, leniger, sneller en sterker dan hij was.
Twinkebel wist dat dit zijn einde was.
Hij kon nog maar 1 ding doen... op de grond gaan liggen wachten op het einde...

Geen verrassing hier, jullie hebben Twinkebel opgehangen.
Hij was een simpele Dorpeling.
Tevens word hij cupido en heeft tot morgen 20.30 op geliefden te kiezen.
De wolven hebben tot morgen 20.30 om bekend te maken wie hun hapje wordt, ook de ziener en evilziener hebben tot die tijd om hun ding te doen

1. Absinthe
2. Rode Panda
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel (dorpeling)
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel
10. Solero
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs
16. Dingaantouwtje
17. Onait Sirch
18. Eye of Sauron

Groen = Opgehangen
Oud 18-12-2010, 20:13
Verwijderd

Doei twinkebel!
Oud 18-12-2010, 20:59
Verwijderd
maar wel weer een dorpeling minder shite
Oud 18-12-2010, 21:03
VeGs
VeGs is offline
@ Repelsteel:

Like... Duh? Als iedereen, op een na, hem op wil hangen... Had je dan echt verwacht dat hij een wolf was?
Wees blij dat hij niet evilziener/verrader was, of ziener/tovenaar.
Dus overdrijf niet.
Oud 18-12-2010, 21:32
Wammus
Wammus is offline
Het zou inderdaad een verrassing zijn geweest als hij een wolf zou zijn geweest. Ik vind Repelsteeltjes reactie ook wat overdreven en vraag me dan ook af of dat niet bewust was om onschuldig over te komen. Verder heb ik nog niet echt verdenkingen omdat er nog niets bijzonders is gebeurd. Even afwachten wat de wolven doen en hoe de rest reageert is dus wat ik ga doen.
Oud 18-12-2010, 21:42
Verwijderd
Citaat:
@ Repelsteel:

Like... Duh? Als iedereen, op een na, hem op wil hangen... Had je dan echt verwacht dat hij een wolf was?
Dus overdrijf niet.
oh, de leerling..
sorry, noobisch
Oud 18-12-2010, 23:18
Daboman
Daboman is offline
Dat viel wel te verwachten, maar zulke enorme unanimiteit? Dan valt er zo weinig informatie te halen uit de eerste hangronde. Vind ik persoonlijk wel jammer.
Oud 18-12-2010, 23:23
Batave
Batave is offline
Er was dan ook niemand die dacht dat Twinkebel van de dark side was, maar ja, als 't een wolf was geweest was dat wel heel lucky.
Oud 18-12-2010, 23:32
Verwijderd
Niet onverwacht, maar ook niet heel erg.

En @Daboman: ik denk dat in deze ronde niemand het aandurfde om ertegenin te gaan. (behalve Soija dan, maar ja, dat is Soija...) Daarnaast was volgens mij iedereen wel van mening dat Twinkebel het überhaupt niet verdiende om dit spel mee te spelen, dus waarom het risico gaan lopen dat er een andere speler uitgaat?
Oud 18-12-2010, 23:33
Verwijderd
Mja, viel te verwachten, maar goed, volgens mij staat iedereen nog steeds achter deze beslissing.

@Vegs: stel dat het wel een wolf was geweest, denk ik dat niemand zo 'dom' was geweest het voor hem op te nemen (van de evil zijde iig) omdat het toch heel duidelijk was dat ie eruit zou gaan. Dat zou alleen maar verdenkingen op diegene geplaatst hebben. Maar goed, het was geen wolf, dus dit is een beetje een loze opmerking.

Verder nog geen theorieën aan deze kant, er is weinig meer gezegd dan "ik stem op twinkebel"
Oud 18-12-2010, 23:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat iedereen zei ja.
Oud 19-12-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
maar wel weer een dorpeling minder shite
Repelsteel deed het vorige spel niet mee en heeft dus weinig tot niks meegekregen van twinkebel's manier van doen. Meest normale reactie om een "shite" neer te kwakken bij de eerste dode die dorpeling is.

Hij deed toch niet mee de vorige keer?

Citaat:
@ Repelsteel:

Dus overdrijf niet.
"Wees blij dat hij niet evilziener/verrader was"

Wat?
Oud 19-12-2010, 12:27
Dingaantouwtje
Citaat:
Wat?
Dan zou de Leerling een leerling-evilziener of leerling-verrader worden, Panda.
Oud 19-12-2010, 12:31
Verwijderd
Klopt maar liever een vroeg-leerling dan een laat-leerling lijkt mij zo.
Oud 19-12-2010, 12:41
Verwijderd
Tja niet overwacht.

Maar ik ben het wel eens met daboman dat we eigenlijk nog geen stap verder zijn. Dus eigenlijk kunnen we nog niks dan de eetronde van die wolven afwachten..

@spelleiders: Leuk verhaal
Oud 19-12-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
oh, de leerling..
sorry, noobisch
Spelregels doorlezen dan.

Je kunt niet het hele spel de noob uithangen en anders moet je het vragen.
Oud 19-12-2010, 13:04
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Klopt maar liever een vroeg-leerling dan een laat-leerling lijkt mij zo.
Klopt, maar nog liever een tovenaar/ziener leerling.

Naja, ik zie het nut niet zo van overdreven ooh-wat-jammer-posts, als het toch geen verassende of interessante uitslag is.
Oud 19-12-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
oh, de leerling..
sorry, noobisch
Leg deze post eens uit, want ik snap hem niet, blijkbaar als enige.
Oud 19-12-2010, 13:51
Batave
Batave is offline
Citaat:
Niet onverwacht, maar ook niet heel erg.

En @Daboman: ik denk dat in deze ronde niemand het aandurfde om ertegenin te gaan. (behalve Soija dan, maar ja, dat is Soija...) Daarnaast was volgens mij iedereen wel van mening dat Twinkebel het überhaupt niet verdiende om dit spel mee te spelen, dus waarom het risico gaan lopen dat er een andere speler uitgaat?
Onait Sirch is Soija? Ah, okee. Weet ik ook gelijk wat ik kan verwachten.
Oud 19-12-2010, 14:55
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik vind het verhaalthema erg leuk dit keer.
Ik wil de spelleiders er wel aan herinneren dat er een bioloog meedoet dit keer die de verhalen kritisch doorleest op fouten en/of misvattingen met betrekking tot het gedrag van wolven in het wild. U bent gewaarschuwd
Oud 19-12-2010, 15:31
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik wil de spelleiders er wel aan herinneren dat er een bioloog meedoet dit keer die de verhalen kritisch doorleest op fouten en/of misvattingen met betrekking tot het gedrag van wolven in het wild. U bent gewaarschuwd
Het oog van Sauron op de Spelleider. oei.
Oud 19-12-2010, 16:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wil de spelers er wel aan herinneren dat een ieder die kritiek uit op mijn verhalen om welke reden dan ook, een bijzonder pijnlijke en vernederende verhaaldood tegemoet gaat wanneer zijn of haar onvermijdelijke spelgerelateerde einde aanbreekt. U bent gewaarschuwd.
Oud 19-12-2010, 16:52
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik wil de spelers er wel aan herinneren dat een ieder die kritiek uit op mijn verhalen om welke reden dan ook, een bijzonder pijnlijke en vernederende verhaaldood tegemoet gaat wanneer zijn of haar onvermijdelijke spelgerelateerde einde aanbreekt. U bent gewaarschuwd.
Ik herinner me een verhaal waar zulke bizarre verhaaldoden in staan dat ik me afvraag hoe je dat gaat overtreffen
Oud 19-12-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Leg deze post eens uit, want ik snap hem niet, blijkbaar als enige.
ik snapte niet waarom VegS. vond dat ik overdreef toen ik zei dat ik het zonde vond dat er een dorpeling uitwas.
totdat ik me besefte dat als er wél een badguy doodgegaan was, de leerling de functie van die badguy had gekregen, we waren dan geen stap verder gekomen. dat was er noobish aan.
Oud 19-12-2010, 19:45
Spelleider
Spelleider is offline
1. Absinthe
2. Rode Panda
3. Sann
4. Little Phoebe
5. Twinkebel (dorpeling)
6. Etmakas
7. Mr.Mark
8. Geel
9. Repelsteel
10. Solero (dorpeling) (geliefde)
11. Batave
12. Bright Blue
13. Wammus
14. Daboman
15. VeGs (leerling) (geliefde)
16. Dingaantouwtje
17. Onait Sirch
18. Eye of Sauron

Groen = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = Dood door liefdesverdriet

Uit angst voor Eye of Saurons eeuwige wraak vandaag geen verhaal, zodat we de tijd hebben om alle boeken met betrekking tot wolven nader te bestuderen. Solero's keeltje is doorgebeten door de wolven onder ons, en sterft dus helaas. Daarbij was hij een stelletje met VeGs, die hierdoor met pijn in haar hart ook sterft.

De zon komt weer op en het is aan de dorpelingen om wraak te nemen voor hun verloren medestanders. Zij hebben tot morgen 20.30u om hun stem door te geven. Succes!

Laatst gewijzigd op 19-12-2010 om 19:57.
Oud 19-12-2010, 19:47
Verwijderd
Godsamme Ik zou de kleuren wel nog even veranderen, spelleider.
Oud 19-12-2010, 19:49
Verwijderd
Kut!
Veel meer heb ik niet te zeggen. Gewoon. Hè. . Vooral omdat het ook geen extra informatie geeft over wie de wolven zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten