Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb nog geen reden om op iemand anders te stemmen dan op twinkebel, dus count me in. Hier overigens de handige (at least, ik vind hem handig) "PM-de-Spelleider-link" : KLIK
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Je kan ook klikken op dit plaatje. ![]() Ik stem op Batave. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(En waarom? Random of wha?)
||
Citaat:
|
Ik vind het verhaalthema erg leuk dit keer.
Ik wil de spelleiders er wel aan herinneren dat er een bioloog meedoet dit keer die de verhalen kritisch doorleest op fouten en/of misvattingen met betrekking tot het gedrag van wolven in het wild. U bent gewaarschuwd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
totdat ik me besefte dat als er wél een badguy doodgegaan was, de leerling de functie van die badguy had gekregen, we waren dan geen stap verder gekomen. dat was er noobish aan. |
![]() |
|
1. Absinthe
2. Rode Panda 3. Sann 4. Little Phoebe 5. Twinkebel (dorpeling) 6. Etmakas 7. Mr.Mark 8. Geel 9. Repelsteel 10. Solero (dorpeling) (geliefde) 11. Batave 12. Bright Blue 13. Wammus 14. Daboman 15. VeGs (leerling) (geliefde) 16. Dingaantouwtje 17. Onait Sirch 18. Eye of Sauron Groen = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = Dood door liefdesverdriet Uit angst voor Eye of Saurons eeuwige wraak vandaag geen verhaal, zodat we de tijd hebben om alle boeken met betrekking tot wolven nader te bestuderen. Solero's keeltje is doorgebeten door de wolven onder ons, en sterft dus helaas. Daarbij was hij een stelletje met VeGs, die hierdoor met pijn in haar hart ook sterft. De zon komt weer op en het is aan de dorpelingen om wraak te nemen voor hun verloren medestanders. Zij hebben tot morgen 20.30u om hun stem door te geven. Succes!
Laatst gewijzigd op 19-12-2010 om 19:57. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |