Advertentie | |
|
![]() |
|
Eigenlijk denk ik dat er sowieso een wolf tussen:
Dingaantouwtje Bright Blue Etmakas zit. Om die post die Soija (waarom blijft iedereen je Soija noemen? ![]() drie wolven lijkt me onwaarschijnlijk maar de verrader kan er nog wel tussen zitten.
|
![]() |
Op deze pagina ook weer even:
Stemlijstje Hangronde 2 Onait Sirch. 1.Geel Repelsteel 2. Eye of Sauron 5. Bright Blue 7. Mr.Mark 12. Daboman 13. Absinthe 16. Rode Panda 17. Wammus* Batave 3. Dingaantouwtje Little Phoebe 6. Sann Dingaantouwtje 8. Batave 9. Etmakas 11. Repelsteel 14. Little Phoebe Etmakas 15. Onait Sirch Nog niet gestemd - * = te laat doorgegeven. Hangronde #1
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 19:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik stem op Etmakas, vind haar eerder geciteerde post verdacht. Ik vind dat ze meepraat, idiote redenaties heeft, en teveel beschouwt door allerlei namen te noemen, gevolgd door de typische: maar, maar, ik weet nog niet wie... Ik bereid mij vast voor op een voorspelbare reactie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg juist dat ik jullie in de gaten houd. Als ik echt overtuigd was had ik mijn stem wel gewijzigd.
|
Ik vind het ook opvallend dat Bright Blue zo fel is in haar mening dat wat DaT zegt niet gek is. Nu ben ik dit wel gewend van haar - dat ze zich zo vastzet in wat zij denkt - maar toch vind ik het de moeite van 'verdenken' waard.
Verder moet ik een beetje terugkomen op mijn voorlopige stem op Soija, die was vooral omdat ik toen helemaal geen idee had van wat ik van iedereen vond. Repelsteelje en Dingaantouwtje zijn in mijn ogen niet meteen verdacht. DaTs gedrag valt op en Repelsteeltjes opmerking aan het begin ook. Ook vind ik het raar dat hij zich nog steeds vast blijft houden aan het excuus dat hij een n00b is. Dit is natuurlijk wel waar, maar toch, een gevoel. Op wie ik nu ga stemmen? Geen idee. Ik vind het nogal ingewikkeld om door deze bubbel van verwarrende posts heen te prikken (hoezee voor m'n metaforische uitdrukkingen!). Bij nader inzien, ik bevestig mijn stem op Onait Sirch. Repelsteel en DaT vind ik opvallend gedragen, maar niet opvallend genoeg dat ik ze (nu al) verdenk. Waarom dan Onait Sirch? Ik weet het niet zeker, hij speelt precies zoals ik vind dat hij altijd speelt: uitermate irritant en vol van geforceerde mysterie (dit is niet persoonlijk bedoeld!). Misschien is dat ook precies waarom ik op hem stem. Ik zou het for one niet erg vinden als hij eruit lag. Dan weten we zijn functie en misschien ook waarom hij in de eerste ronde op Batave stemde (naast dat hij dat waarschijnlijk leuk vond om te doen). Ook vind ik het raar dat hij zomaar op Etmakas stemt, met zo weinig uitleg.
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 18:46. Reden: aanhanling(s?)tekensss |
![]() |
||
Citaat:
Die tweede link zegt trouwens eigenlijk niks over dat je DaT aanvalt. Maar ik houd je in de gaten, eigenlijk kan ik overal wel wat achter zoeken maar toch geef jij me een raar onderbuikgevoel.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Lol begint hier ineens op te leven. Daar kunnen we de volgende ronde wel wat mee denk ik. Voor nu blijft mijn stem op Repelsteel staan, maar er zijn een aantal mensen die volgende ronde op mijn verdachtenlijstje komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar wie heeft die reactie dan verwijderd? Het is sowieso niet echt handig om reacties te verwijderen tijdens een spel als dit. Oh, ik zie nu pas dat je zelf ook reacties kan verwijderen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Excuses voor mijn inactiviteit. ![]()
|
Ik heb het hele topic doorgelezen en het volgende is mij opgevallen:
De eerste vreemde reactie die ik tegenkom is deze van Rode Panda. Hij geeft hier aan dat hij liever een vroege leerling heeft dan een late. Dit vind ik vreemd omdat als Twinkebel evilziener was geweest de kennis die die persoon zou hebben 0 was en er dus niets verloren was gegaan. Ook vind ik dit maar een vreemd verhaal van Dingaantouwtje. Hij zegt dat hij datgeen wat gezegd is als dorpeling ook gezegd zou hebben wat op mij een beetje overkomt als: "kijk mij eens onschuldig zijn maar niet heus.". Uiteindelijk stemt hij op Batave omdat hij bang is dat er te veel mensen op Repelsteel gaan stemmen. Ik heb het vermoeden dat dit is omdat hij niet onder het rijtje Repelsteel wil staan als schaap en ook een beetje in de hoop dat hij de aandacht van Repelsteel kan afleiden zodat er meer mensen op Batave gaan stemmen. Als Repelsteel er deze ronde uit gaat en hij blijkt wolf te zijn is Dingaantouwtje mijn hoofdverdachte nummer 1. Ook deze post van Etmakas vind ik vreemd. Hij neemt het hier wel heel erg hard op voor Dingaantouwtje dat ik het verdacht ga vinden. En hier nog een vreemde post van Dingaantouwtje. Hoe kan hij zo zeker weten dat Repelsteel daadwerkelijk een foutje maakte? Ik geloof niet heel erg in foutjes van goede mensen omdat fouten meestal gemaakt worden door slechteriken die besluiten af te wijken van de gekozen tactiek en zichzelf daarmee verraden. Sann neemt het hier ook op voor Repelsteeltje. Als straks blijkt dat hij wolf is heb ik hierbij in ieder geval 3 verdachten die hem vrijgesproken hebben. Dit vind ik ook een vreemde post (van Mr.mark welteverstaan). Hij probeert hiermee de aandacht op de verrader te vestigen die tot dan toe inderdaad nog niet genoemd is. Hij geeft aan dit te doen omdat hij denkt dat de verrader wel eens een hint kan plaatsen naar de wolven. Het kan prima oprecht zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij dit doet om zelf de aandacht van de wolven te krijgen als zijnde verrader. Hoe dan ook vreemd vind ik het in ieder geval wel. Het is voor mij dus even afwachten wat de uitslag word. Hoe dan ook is mijn verwachting dat of Repelsteel of Dingaantouwtje eruit gaat dus ik heb in ieder geval straks meer duidelijkheid. Hoe het ook zij, ik wil hierbij Mr.Mark in ieder geval even heel duidelijk noemen als mogelijke verrader. Uit het niets ineens over de verrader beginnen terwijl de rest op wolvenjacht is vind ik wel heel vreemd. Het zou mij niets verbazen als hij stiekem zelf een stille hint gaf door erop te wijzen dat dit mogelijkerwijs wel eens gebeurd zou kunnen zijn.
|
Het was een goede dag voor de wolvenroedel. Ze hadden die walgelijke Twinkebel, nadat hij zich eeuwen had verstopt achter zijn roedel, eindelijk gevonden. Dit keer had hij geen kans gehad tegen hun overmacht. Het was tijd voor een goede maaltijd.
De wolven die de jacht op Twinkebel hadden ingezet, konden uitrusten. De rest van de roedel zorgde voor de maaltijd. Solero voelde een enorme trots voor zijn zoon. Hij was degene die Twinkebel had geroken, alarm had geslagen. Zijn neus was al bijna net zo sterk als die van Sann. Daarna was de jonge Repelsteel hard achter hem aangegaan, samen met zijn vader, terwijl Sann iets achter hen het spoor van Twinkebel volgde. Twinkebel had echter een voorsprong gehad, en als hij bij het diepste gedeelte van het bos zou zijn aangekomen, had hij zich kunnen verstoppen. De kans hem daar te vinden was niet erg groot. Toen had Repelsteel een volgende verrassing gepland; hij huilde naar zijn tante Absinthe, vroeg haar om Repelsteel van de zijkant te benaderen. Dit had de arme Twinkebel niet verwacht, en de overmacht was te groot voor hem geweest. Hij leek berust in zijn lot toen ze hem aanvielen, hij verwelkomde het einde van alle vernederingen. Zijn laatste wens was geweest dat hij gewoon in vrede mocht wegkwijnen, maar ook dat was hem niet gegund. Er was dus ook geen reden om nog te vechten. De roedel kon niet lang genieten van hun verdiende maaltijd. Er klonk vijandig gehuil in het bos. Solero wist het niet zeker, maar dit klonk als de huil van Twinkebels oude roedel. Wat deden zij hier? Solero sprintte het bos in om dit uit te zoeken. Repelsteel haastte zich achter zijn vader aan. De jonge wolf zag het gevaar vaak nog niet zo in, hij vond het allemaal vooral heel spannend. Plots stonden zij oog in oog met VeGs, een wolf van Twinkebels oude roedel. De roedel werd nu geleid door de nog fellere Onait Sirch, door de jongere wolven ook wel Mr. Soija genoemd. 'Ze komen eraan. Ik kan ze dit keer niet tegenhouden. Ze hebben vernomen wat er met Twinkebel is gebeurd. Hoewel ze weinig meer met Twinkebel hadden, gebruikt Soija dit als een excuus om jullie roedel aan te vallen. Hij hoopt jullie te grijpen terwijl jullie net aan het eten zijn in plaats van in een eerlijke strijd.' vertelde VeGs hem. 'Zo, zo. Dus zo trouw zijn jullie aan mij'. 'Soija' gromde VeGs. Hoewel VeGs officieel moest doen wat Onait Sirch haar opdroeg, had zij een gegronde hekel aan hem. Hij had Twinkebel verslagen, dat was op zich niks verwonderlijks. Maar hij had Twinkebel compleet van de groep verbannen, zijn eer compleet verpulverd. Dat was niet iets wat wolven onderling normaal deden. Wolven konden uit de roedel gezet worden als ze verslagen waren, soms kozen ze er ook zelf voor om weg te gaan. Maar op deze manier... nee, dat vond VeGs te ver gaan. Ze had nog lang het intrieste gehuil van de gekwetste Twinkebel gehoord ver weg van hun kamp. 'Dit zul je niet overleven VeGs. En jij ook niet, Solero.' gromde Onait. Solero wist dat hij te ver weg was om op tijd hulp te verwachten. Maar, het was twee tegen één, dus ze maakten een goede kans. Toen hoorde Solero solidair gehuil. Het was niet van zijn roedel. Overal om hem heen verschenen wolven. Ze keken woest, bloeddorstig bijna. Solero had ze in alle opwinding niet geroken. 'Dit wordt mijn einde' dacht Solero. Toen Onait huilend het signaal gaf om aan te vallen, maakte Solero zich klaar om te vechten voor zijn leven. Hij wist dat hij geen kans maakte tegen zo'n overmacht, maar hij zou alles geven wat hij had. Hij maakte zich klaar om de eerste wolf te grijpen, maar hoorde toen iets onverwachts, en zag in zijn ooghoek de verschijning van een jonge wolf. Repelsteel was hem hier gevolgd. Dingaantouwtje, die eerlijk spel onnodig vond, wierp zich meteen op de jonge wolf. Dingaantouwtje wist dat Repelsteeltje de zoon van Solero was, en hij vermoedde dat dit Solero ernstig zou afleiden. Hij kreeg gelijk, want Solero week meteen af van zijn oorspronkelijke doel, en richtte al zijn aandacht op Dingaantouwtje. In zijn woede wist hij bijna de keel van Dingaantouwtje door te bijten, maar Daboman maakte voortijdig een einde aan deze poging door Solero van achteren te grijpen. De beet was zo venijnig dat Solero bloedend op de grond viel. Hij wist dat hij stervende was. Aan de ene kant van het schouwspel vocht VeGs met haar laatste energie, maar al spoedig ging zij ook neer. Ze had alles gegeven, maar was niet opgewassen tegen zo'n overmacht. Ze zou samen met haar geheime liefde Solero naar de eeuwige jachtvelden gaan. Het laatste wat de twee zagen was hoe Repelsteel, hun zoon, aan stukken werd gescheurd door Dingaantouwtje. Toen werd alles zwart.. 1. Absinthe 2. Rode Panda 3. Sann 4. Little Phoebe 5. Twinkebel (dorpeling) 6. Etmakas 7. Mr.Mark 8. Geel 9. Repelsteel (weerwolf) 10. Solero (dorpeling) (geliefde) 11. Batave 12. Bright Blue 13. Wammus 14. Daboman 15. VeGs (leerling) (geliefde) 16. Dingaantouwtje 17. Onait Sirch 18. Eye of Sauron Groen = Opgehangen Rood = Opgegeten Paars = Dood door liefdesverdriet Jullie hebben Repelsteeltje opgehangen, die zowaar een heuse wolf was. De wolven zullen zijn speurneus moeten missen en zullen nu waarschijnlijk op wraak uit zijn. Zij kunnen hun maaltijd kiezen tot morgen 20.30u, tot deze tijd kunnen ook de tovenaar, ziener en evilziener hun krachten gebruiken om hun bondgenoten te helpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Goede uitslag!
Maakt wel waar wat Wammus zegt. Toen ik wolf was, heb ik ook wel eens een medewolf genoemd, om zelf buiten schot te blijven. Misschien werd DaT bang toen hij zag wat zijn kleine verdachtmaking teweeg bracht en probeerde daarna de schade te beperken door het af te doen als beginnersfout en op iemand anders te stemmen. Toch iets om over na te denken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar ik begon over de verrader was oprecht, het was echt om er de aandacht op te vestigen want die probeert zichzelf in het begin van het spel kenbaar te maken. Ook ging ik al erg snel op Repelsteeltje en daar bleef ik ook bij. Steeds zei ik dat ik toch op hem ging stemmen en ik probeerde anderen ook over te halen. Ik zei zelfs dat ik niet meeging op DaT zodat hij eruit zou gaan. Als ik verrader was wist ik dat ik Repelsteeltje er juist niet uit moest laten gaan. Ik zou dan ook op DaT stemmen terwijl ik zei dat ik voor Repelsteeltje ging. Als ik dat deed zou DaT eruit zijn gegaan omdat de stemmen zo dicht bij elkaar liggen. Je kunt nu dus wel zeker zeggen dat ik toch op Repelsteeltje heb gestemd. Ik vind het echt raar dat je mij als verrader aanwijst terwijl het zo duidelijk is dat ik juist aan de goede kant sta. Hoe kun je mij nu verdenken? Door deze post van je ga ik je ook eens in de gaten houden hoor. Bij vorige spellen had je ook lange posts terwijl je eigenlijk wolf bent dus je kunt wel onzin uitkramen. Oh ja, Wammus. Ik gaf Etmakas, DaT en Bright Blue ook aan als wolven. In ieder geval slecht dan in dat lijstje. Voor jou zijn zij juist ook hoofdverdachten. Kom op zeg!
Laatst gewijzigd op 20-12-2010 om 21:53. |
![]() |
||
Citaat:
Repelsteeltje is inmiddels bewezen weerwolf. Het is een overbekende verrader truck om te zeggen dat je stemt op een wolf om vervolgens stiekem op iemand anders te stemmen in de hoop dat het gelijkspel gaat worden. Dat zou gezien de stemlijst van de afgelopen ronde geen fuck uitgehaald hebben omdat Repelsteeltje zelfs zonder deze opzichtige truck een ruime meerderheid van de stemmen zou hebben gehaald. Zelfs als blijkt dat Dingaantouwtje en Etmakas wolf zijn en Sann (die als enige onder Little Phoebe staat) als mogelijke evil ziener ook op Dingaantouwtje gestemd zou hebben heeft Repelsteeltje nog steeds een meerderheid van de stemmen dus je verhaal klopt van geen kant. Jou verdenking op mij raakt ook kant nog wal en komt op mij over als een: "Ik vind jou verdacht omdat jij mij verdacht vindt" verhaal wat uiteraard nergens op slaat. Daarbij is je enige argument dat ik in het verleden als wolf zijnde ook wel eens lange posts gemaakt heb. Dat ook dit kant nog wal raakt spreekt wat mij betreft voor zich. Verder geef je aan dat je Etmakas en Dingaantouwtje ook als verdachte noemt. Iets in me zegt me dat je hiermee precies doet wat je eerder hebt gezegd dat de verrader misschien wel eens gedaan zou kunnen hebben. Namelijk 2 wolven in een "gok" goed hebben waardoor voor hun duidelijk wordt dat jij de verrader bent. Erg opzichtig allemaal en ik trap er in ieder geval niet in.
||
Citaat:
Spoiler
Ik was eerst een beetje sceptisch wat betreft de theorie van LP, maar nu ik terugkijk vind ik DaT erg verdacht. Eerst even kijken wat de wolven doen, en dan stem ik waarschijnlijk op DaT.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |