Oud 09-12-2010, 18:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kan daar dus absoluut niet tegen als het helemaal stil is.
Ja nee, dat begrijp ik wel, want mijn god, 5 minuten stilte. Ik krijg het na 4 minuten echt al ontzettend op mn heupen. Niet normaal gewoon. Ik wou dat stilte niet bestond.
Oud 09-12-2010, 19:42
Verwijderd
Een van mijn docenten. We behandelden een moeilijk vraagstuk en driekwart van de groep zat ná de uitleg nog steeds mijn zijn ogen te knipperen. Toen wilde ik een vraag stellen, maar om die in te leiden trok ik een -blijkbaar- ietwat kromme vergelijking en toen kapte mijn docent me af, nog voor ik de echte vraag kon stellen en deed de rest van de les alsof ik een domme koe ben.
Oud 09-12-2010, 21:15
Em.
Em. is offline
Mensen die gaan praten/lachen/giegelen in de stilteruimte en dan niet 'even' maar steeds harder en luider en op stoelen heen en weer wiebelen en omkijken en weet ik veel wat. Dát is anders ook heel irritant. Geef mij dan maar gewoon stilte.

En de nacht moest langer zijn, dan kon ik meer slapen.
Oud 10-12-2010, 08:24
Missy
Missy is offline
De werkzaamheid van verschillende personen.
Oud 10-12-2010, 10:57
Verwijderd
Ik heb maandag een memory card voor het fototoestel besteld en betaald en hij is nog steeds niet verzonden. Ik moet foto's kunnen maken
Sowieso beetje jammer dat ik er pas van de week achter kwam dat er geen kaartje bij de fotocamera zat en dat het 'built in memory' MAAR LIEFST 40 mb was ;x
Oud 10-12-2010, 11:10
Verwijderd
Als 'ie er op de dag van de bevalling nog steeds niet is kun je mozman ook wel even op en neer sturen naar een BCC of een Dixons, zodra de weeën beginnen. Dan heb je er uiteindelijk wel twee, maar dan kun je in elk geval wel foto's maken.
Oud 10-12-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Als 'ie er op de dag van de bevalling nog steeds niet is kun je mozman ook wel even op en neer sturen naar een BCC of een Dixons, zodra de weeën beginnen. Dan heb je er uiteindelijk wel twee, maar dan kun je in elk geval wel foto's maken.
En je kan die ene dan ook nog terug sturen, krijg je je geld terug
Oud 10-12-2010, 23:53
Verwijderd
Waarom tref ik toch altijd van die debiele grafdildo's in de avondtrein die het normaal vinden om keihard "kankerdit en kankerdat" te roepen terwijl ze ondertussen het treinmeubilair slopen. Echt, preventief ruimen dat tuig Ik wou dat ik een taser gun op zak had.
Oud 13-12-2010, 22:38
Verwijderd
Een lekke band als ik net vrij ben van werk
Oud 13-12-2010, 23:07
Verwijderd
Ondoenlijke tentamens.
Oud 14-12-2010, 13:20
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan 1 handschoen niet vinden. Die had ik verdorie zondag van mijn vader gekregen.
En de muts die ik gister had gekocht valt me vies tegen, hij zakt steeds af.
Oud 14-12-2010, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn raam maakt geluid . Althans, de lucht die langs het isolatiespul gaat maakt geluid. Rare piepgeluidjes. Ofzo.
Oud 16-12-2010, 10:03
Verwijderd
Mijn moeder is gister thuis uitgegleden in het donker, hand gebroken
Oud 16-12-2010, 10:44
Batave
Batave is offline
Ai..

Ik moet wachten tot de accu van mijn nieuwbinnengekomen netbook is opgeladen.
Oud 16-12-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom tref ik toch altijd van die debiele grafdildo's in de avondtrein die het normaal vinden om keihard "kankerdit en kankerdat" te roepen terwijl ze ondertussen het treinmeubilair slopen. Echt, preventief ruimen dat tuig Ik wou dat ik een taser gun op zak had.
Het ergste is nog dat wanneer je dit soort dingen aanhaalt er áltijd wel mensen te vinden zijn die het bagatelliseren in de zin van "Ach, dat deden wij vroeger toch ook?" Nee, dat deed ìk vroeger niet, hoor. Sterf!
Oud 16-12-2010, 10:49
Batave
Batave is offline
Of van die 12-jarigen die door de hele trein schreeuwen over slagroom

Dan voel ik me weer volwassen
Oud 17-12-2010, 14:14
Verwijderd
Dit is gewoon de meest verraderlijke spam die ik ooit ben tegengekomen. Ik klikte op de link en Opera waarschuwde me gelukkig dat het een malafide site was. De link verwees naar een vaag ip-adres.

En ja Hotmail waarschuwde ook, maar die geeft wel vaker valse waarschuwingen, dacht ik...Maar dit is toch amper van echt te onderscheiden?

Oud 17-12-2010, 14:14
Verwijderd
Dat krijg je ervan als je Feesboekt!!!
Oud 17-12-2010, 14:42
Batave
Batave is offline
Citaat:
Dit is gewoon de meest verraderlijke spam die ik ooit ben tegengekomen. Ik klikte op de link en Opera waarschuwde me gelukkig dat het een malafide site was. De link verwees naar een vaag ip-adres.

En ja Hotmail waarschuwde ook, maar die geeft wel vaker valse waarschuwingen, dacht ik...Maar dit is toch amper van echt te onderscheiden?

[afbeelding]
Afgezien van de afzender dan.
Oud 17-12-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Afgezien van de afzender dan.
Nee, echte facebookmail heeft ook zo'n vage random prefix.
Oud 17-12-2010, 15:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
"""Facebookmail""" komt bij mij ook automatisch in de spam. Krijg elke dag wel mails in de trant van 'Cindy sent qou a message'. Ja doei. Ik ken geen Cindy + zou er ook geen willen kennen.
Oud 17-12-2010, 15:52
Verwijderd
ns adviseert niet met de trein te reizen. Meh.
Oud 17-12-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
"""Facebookmail""" komt bij mij ook automatisch in de spam. Krijg elke dag wel mails in de trant van 'Cindy sent qou a message'. Ja doei. Ik ken geen Cindy + zou er ook geen willen kennen.
Ja, die gaan idd meteen naar de junkfolder, maar die zijn ook te obvious. Deze ging gewoon naar mijn inbox en ziet er gewoon normaal uit. Ik ben nog nooit een spammail tegengekomen die zo goed vermomd was. Fake ING-mailtjes bijvoorbeeld zijn makkelijk te herkennen aan spelfouten en een "slechte afwerking", maar dit niet.
Oud 17-12-2010, 16:25
Em.
Em. is offline
Mijn humeur. Buhuh, wat is dit.
Oud 17-12-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
ns adviseert niet met de trein te reizen. Meh.
Ik adviseer hetzelfde. Ik was de hele dag van huis, om weer thuis terecht te komen in plaats van in Duitsland. Dat is meteen ook wat ik niet kan waarderen. En vallen, dat vind ik ook heel kut, drie keer vallen nog kutter en dat nu mijn hele rug blauw voelt hmmm. En dat ik geen eten meer in de vriezer heb en dus moet gaan koken en blehhhh, alles.
Oud 18-12-2010, 09:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
*note to self* Niet meer dromen over lieve hete mannen. Enorme desillusie bij ontwaken.
Oud 18-12-2010, 10:54
Verwijderd
Vannacht om half twaalf droomde ik dat ik mijn linkerkuit aanspande, wat ik dus blijkbaar ook echt deed. Maar er ging iets mis of zo en het deed ZO ontzettend pijn! Ik werd meteen wakker en ik kronkelde en schreeuwde, terwijl ik normaal best tegen pijn kan. Ik weet niet meer wat ik allemaal schreeuwde, gewoon random woorden die in me opkwamen. Ik herinner me alleen 'NÉANMOINS', 'GEEF HIER', 'SJTANINA' en 'OPTOCHT', maar het moet meer geweest zijn. Toen de ergste pijn voorbij was ben ik naar beneden gehinkeld en mijn vader, die fysiotherapeut is geweest, had mijn been gemasseerd. Maar ik heb nog steeds zo'n pijn in mijn kuit. Ik kan er helemaal niet op lopen
Oud 18-12-2010, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Vannacht om half twaalf droomde ik dat ik mijn linkerkuit aanspande, wat ik dus blijkbaar ook echt deed. Maar er ging iets mis of zo en het deed ZO ontzettend pijn! Ik werd meteen wakker en ik kronkelde en schreeuwde, terwijl ik normaal best tegen pijn kan. Ik weet niet meer wat ik allemaal schreeuwde, gewoon random woorden die in me opkwamen. Ik herinner me alleen 'NÉANMOINS', 'GEEF HIER', 'SJTANINA' en 'OPTOCHT', maar het moet meer geweest zijn. Toen de ergste pijn voorbij was ben ik naar beneden gehinkeld en mijn vader, die fysiotherapeut is geweest, had mijn been gemasseerd. Maar ik heb nog steeds zo'n pijn in mijn kuit. Ik kan er helemaal niet op lopen
Creatieve uitroepen! Maar voor de rest meh
Oud 18-12-2010, 11:09
Batave
Batave is offline
Gisteren downloadde ik op het netwerk van de buren tegen de 2mb/s, nu maar 35kb/s
Oud 19-12-2010, 20:32
Verwijderd
'Directeur Hofnarretje misbruikte kinderen' die gore pedo's :mad;
Oud 19-12-2010, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaah bah restless legs en arms *wappert met benen en armen*
Oud 19-12-2010, 21:17
Verwijderd
Wat is dat?
Oud 19-12-2010, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Restless-legssyndroom

Maar ik zal het wel niet zó erg hebben . M'n moeder heeft het ook. Komt erop neer dat als je 's avonds rustig zit of ligt, je armen of benen raar gaan voelen en je de neiging hebt ze te gaan bewegen. Naar, onrustig gevoel.
Oud 21-12-2010, 17:01
Miekje*
Miekje* is offline
Een goede vriendin van me is in verwachting. Nu gebeurt dat vaker bij goede vriendinnen van me, maar deze is 17. Hmmm.
Oud 21-12-2010, 17:05
Verwijderd
die dikke kalkoen van topchef. alstie praat gaat zijn kin bewegen, ik word er heel verdrietig van.
Oud 21-12-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
die dikke kalkoen van topchef. alstie praat gaat zijn kin bewegen, ik word er heel verdrietig van.
Ik kijk nooit naar 'm Ik luister wel, maar je hoort die kin ook bewegen
Oud 21-12-2010, 18:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Een goede vriendin van me is in verwachting. Nu gebeurt dat vaker bij goede vriendinnen van me, maar deze is 17. Hmmm.
Yayks.
Oud 21-12-2010, 20:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Yayks.
Ja, dat dacht ik ook gelijk. Het is nog heel mini hoor, tot de 12 week kan er nog van alles gebeuren natuurlijk. Maar toch een raar idee. Ze is gelukkig wel al 18 als ze bevalt. Maar haar vriend heeft haar ermee laten zitten (goh) dus dat is nog eens dubbel kut.
Oud 21-12-2010, 21:51
Verwijderd
Dat het hem vast niet eens opvalt dat ik hem geen aandacht meer schenk, aangezien 'ie niet te klagen heeft over vrouwelijk schoon dat al dan niet virtueel bij hem loopt te slijmen. En dat ik donderdag met hem moet werken en dan vast enorm van mijn a propos ga zijn.
Oud 21-12-2010, 22:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Maar haar vriend heeft haar ermee laten zitten (goh) dus dat is nog eens dubbel kut.
Dat lijkt me nog wel het minst te waarderen....
Oud 22-12-2010, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nooit naar 'm Ik luister wel, maar je hoort die kin ook bewegen
haha <3
Oud 22-12-2010, 15:30
Em.
Em. is offline
Allemaal mensen die nu ineens weer rondlopen met een bontkraag. Like. Vachtvanfgeranselddiertjekraag. En dan ook nog met zo'n spuuglelijke rest-van-jas eronder.
Oud 22-12-2010, 15:31
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Allemaal mensen die nu ineens weer rondlopen met een bontkraag. Like. Vachtvanfgeranselddiertjekraag. En dan ook nog met zo'n spuuglelijke rest-van-jas eronder.
Dit

Edit: niet de reactie van Em. maar ik kan hetzelfde als Em. nu niet waarderen.....
Oud 22-12-2010, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit. En eerst waren het nog bijna allemaal neppe bontkragen, maar nu zie ik steeds meer echt .
Oud 22-12-2010, 15:35
Verwijderd
Ik ben de donkerte zó enorm zat. Ik voel me al een dag of drie kut zonder aanleiding behalve te weinig licht (en beweging door de sneeuw) en ik kom niet uit mijn bed, kan me nergens toe zetten en heb nergens zin in, terwijl er allerlei leuke dingen op de planning staan.
Oud 22-12-2010, 15:36
Carn
Carn is offline
--hik--

Hier ff wat champagne opengetrokken; we hebben weer een grote klant binnen

Citaat:
Ik ben de donkerte zó enorm zat. Ik voel me al een dag of drie kut zonder aanleiding behalve te weinig licht (en beweging door de sneeuw) en ik kom niet uit mijn bed, kan me nergens toe zetten en heb nergens zin in, terwijl er allerlei leuke dingen op de planning staan.
oh, dat heb ik ook wel eens, maar dat heeft meestal weinig met het weer te maken
Oud 22-12-2010, 15:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Restless-legssyndroom

Maar ik zal het wel niet zó erg hebben . M'n moeder heeft het ook. Komt erop neer dat als je 's avonds rustig zit of ligt, je armen of benen raar gaan voelen en je de neiging hebt ze te gaan bewegen. Naar, onrustig gevoel.
ow dat heb ik ook. Maar dat komt meer door het drummen, zit altijd wel ergens op mee te bewegen.
Oud 22-12-2010, 15:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Decemberblues!
Oud 22-12-2010, 15:39
Verwijderd
Citaat:
--hik--

Hier ff wat champagne opengetrokken; we hebben weer een grote klant binnen

oh, dat heb ik ook wel eens, maar dat heeft meestal weinig met het weer te maken
Dat 1e hoort in een ander topic lijkt me. Weet je iets dat helpt en wat niet te veel tijd kost? Ik wilde al gaan zwemmen maar het zwembad is gesloten omdat er iets gevaarlijks in het water schijnt te zitten.

Citaat:
Decemberblues!
Ja. En het komt me echt slecht uit want ik moet juist allerlei dingen doen en leuk zijn voor mensen en zo.
Oud 22-12-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Dit. En eerst waren het nog bijna allemaal neppe bontkragen, maar nu zie ik steeds meer echt .
Hoe herken je echte bontkragen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten