Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van mijn docenten. We behandelden een moeilijk vraagstuk en driekwart van de groep zat ná de uitleg nog steeds mijn zijn ogen te knipperen. Toen wilde ik een vraag stellen, maar om die in te leiden trok ik een -blijkbaar- ietwat kromme vergelijking en toen kapte mijn docent me af, nog voor ik de echte vraag kon stellen en deed de rest van de les alsof ik een domme koe ben.
![]() |
![]() |
|
Mensen die gaan praten/lachen/giegelen in de stilteruimte en dan niet 'even' maar steeds harder en luider en op stoelen heen en weer wiebelen en omkijken en weet ik veel wat. Dát is anders ook heel irritant.
![]() En de nacht moest langer zijn, dan kon ik meer slapen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb maandag een memory card voor het fototoestel besteld en betaald en hij is nog steeds niet verzonden. Ik moet foto's kunnen maken
![]() Sowieso beetje jammer dat ik er pas van de week achter kwam dat er geen kaartje bij de fotocamera zat en dat het 'built in memory' MAAR LIEFST 40 mb was ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is gewoon de meest verraderlijke spam die ik ooit ben tegengekomen. Ik klikte op de link en Opera waarschuwde me gelukkig dat het een malafide site was. De link verwees naar een vaag ip-adres.
En ja Hotmail waarschuwde ook, maar die geeft wel vaker valse waarschuwingen, dacht ik...Maar dit is toch amper van echt te onderscheiden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
"""Facebookmail""" komt bij mij ook automatisch in de spam. Krijg elke dag wel mails in de trant van 'Cindy sent qou a message'. Ja doei. Ik ken geen Cindy + zou er ook geen willen kennen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht om half twaalf droomde ik dat ik mijn linkerkuit aanspande, wat ik dus blijkbaar ook echt deed. Maar er ging iets mis of zo en het deed ZO ontzettend pijn! Ik werd meteen wakker en ik kronkelde en schreeuwde, terwijl ik normaal best tegen pijn kan. Ik weet niet meer wat ik allemaal schreeuwde, gewoon random woorden die in me opkwamen. Ik herinner me alleen 'NÉANMOINS', 'GEEF HIER', 'SJTANINA' en 'OPTOCHT', maar het moet meer geweest zijn. Toen de ergste pijn voorbij was ben ik naar beneden gehinkeld en mijn vader, die fysiotherapeut is geweest, had mijn been gemasseerd. Maar ik heb nog steeds zo'n pijn in mijn kuit. Ik kan er helemaal niet op lopen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Restless-legssyndroom
Maar ik zal het wel niet zó erg hebben ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit: niet de reactie van Em. maar ik kan hetzelfde als Em. nu niet waarderen.....
||
Citaat:
![]()
||
--hik--
Hier ff wat champagne opengetrokken; we hebben weer een grote klant binnen ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |