Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*denkt* Nee. Maar ik denk dat ik het wel storend vind ja. Ik zie er de artistieke waarde niet zo van in. Ik hou er niet van, als het niet nodig is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb net een Britse horrorfilm downgeload, 'The Devil's Chair', en van wat ik in de trailer heb gezien is 'ie vrij ziek. Oh ja, en Matt Berry speelt erin en hij is een HELD!
|
Verwijderd
|
Zonde, want La Vita e Bella vind je vast mooi
![]() En Amélie is fijn ja <3 Zijn nieuwste film, Micmacs ŕ tire-larigot is ook erg fijn. En Delicatessen, Un long dimanche de fiançailles en La cité des enfants perdus ook. En dan heb je nog tig gave Franse films. Jeux d'enfants, Les choristes... en natuurlijk alle Gendarme-films met Louis de Funes <3 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En van mij! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarom denk ik dat ik er dan met een verkeerde instelling naar ga kijken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Soms heb je van die films waarvan je helemaal uit je doen raakt omdat je zo belachelijk goed vindt... dat had ik bij Naked natuurlijk (hele nacht niet geslapen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmmmz, ik had het plan gevat net zo lang door te werken tot ik een eerste versie af zou hebben, maar ik ga toch maar slapen en er morgen aan verder, opkomende hoofdpijn en alles. Als jullie me wegsturen als ik morgenochtend op het forum kom, oké? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|