Oud 23-12-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Waar werk je dan, de AH?
Nee joh. Biologische winkel, met service en zo.
Advertentie
Oud 23-12-2010, 19:31
Verwijderd
Oow snap!

2:41
Oud 23-12-2010, 19:32
Carn
Carn is offline
ik vond de kerstdagen altijd wel leuk @ de AH. Sure, het was vaak krankzinnig druk maar na afloop had je wel altijd n beetje een "fuck yeah!" sfeer met je teampie.
Oud 23-12-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Zo goedeavond, ik zie dat ik net op tijd ben voor het voetbal.
kom even online
Oud 23-12-2010, 19:34
Verwijderd
Mijn versgeperste sap, dat minimaal tot de 26e goed had moeten zijn, is gegist. En ik heb geen tijd meer om te koken dus nu heb ik geen vitaminen.
Oud 23-12-2010, 19:34
Verwijderd
Women and their vitamines....
Oud 23-12-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Women and their vitamines....
Meer Medeia en haar vitamines hoor.
Oud 23-12-2010, 19:35
Verwijderd
Ik denk dat ik, als ik een meisjestweeling krijg, ik ze Vita en Mine noem
Oud 23-12-2010, 19:37
Carn
Carn is offline
ik gebruikte ooit van die supplementen. Maar ik had niet het idee dat het ook maar iets uitmaakte
Oud 23-12-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Niets mis met AH

Citaat:
ik vond de kerstdagen altijd wel leuk @ de AH. Sure, het was vaak krankzinnig druk maar na afloop had je wel altijd n beetje een "fuck yeah!" sfeer met je teampie.
Ja, precies Maar ik ben wel echt heel erg moe nu Maar ik vind het gewoon wel gaaf die drukte, het maakt allemaal niet zoveel meer uit. Geen gefifo, gewoon zorgen dat er zoveel mogelijk verkocht wordt. En je kunt klanten een beetje advies geven op kerstdinergebied enzo. Best leuk
Oud 23-12-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Verkapte you-are-fugly post, schatje ben je toch ook <333
Nee, dat zou ik je liever recht in je gezicht zeggen. Gewoon, om te zien hoe je reageert.
Oud 23-12-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Oh, ok. Doen mensen ook 'kerstinkopen' in een bioshop? Want bij de AH zag ik ook allemaal servicemeisjes staan met kersthapjes en promotiedingen, dus toen je dat zei moest ik daaraan denken
Oud 23-12-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
ik gebruikte ooit van die supplementen. Maar ik had niet het idee dat het ook maar iets uitmaakte
Die werken meestal ook niet, omdat je lichaam niet zoveel kan met losse vitaminen e.d, ze moeten tegelijkertijd met aller onderdelen van een sinaasappel komen /super kort door de bocht.

Citaat:
Niets mis met AH
Ongeveer alles mis met de AH.

Zo en nu weer weg, hopelijk valt er in de stad een feestje te bouwen.
Oud 23-12-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, ok. Doen mensen ook 'kerstinkopen' in een bioshop? Want bij de AH zag ik ook allemaal servicemeisjes staan met kersthapjes en promotiedingen, dus toen je dat zei moest ik daaraan denken
Ja, like, eten? En we zijn zaterdag dicht, dus over de donderdag en de vrijdag verspreid komen sowieso al de mensen die normaal op zaterdag komen...
Oud 23-12-2010, 19:46
Verwijderd
Dit gaat nergens meer over:

5 dagen amper eten
Kakslaapritme
roken

Goede huid en geen jeuk.

Wat nou.
Oud 23-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Nee joh
Oud 23-12-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Voor de huis tuin en keuken sadisten hier nog een leuk verhaal mijnerzijds. Omdat ik het omroepbericht niet had gehoord vanwege oordopjes hoorde ik niet dat de bestemming op de borden niet klopt ;x Dus in het kader van bezigheidstherapie ben ik nu weer van Veenendaal naar Utrecht aan het reizen om uiteindelijk in Eindhoven te komen
Oud 23-12-2010, 19:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, precies Maar ik ben wel echt heel erg moe nu Maar ik vind het gewoon wel gaaf die drukte, het maakt allemaal niet zoveel meer uit. Geen gefifo, gewoon zorgen dat er zoveel mogelijk verkocht wordt. En je kunt klanten een beetje advies geven op kerstdinergebied enzo. Best leuk
leukste was als chagerijnige mensen gewoon de boel uit je handen trokken; zo hebben we ooit met fascinatie zitten kijken naar +- 20 colli verse groenten en kruiden die voor onze neus verdwenen

Citaat:

Zo en nu weer weg, hopelijk valt er in de stad een feestje te bouwen.

have fun!
Oud 23-12-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
leukste was als chagerijnige mensen gewoon de boel uit je handen trokken; zo hebben we ooit met fascinatie zitten kijken naar +- 20 colli verse groenten en kruiden die voor onze neus verdwenen
Klopt ja. Wij mikken de paddestoelen en kruiden enzo ook gewoon altijd in een grote partij kratten ergens bij de ingang. En dan moet je het nog vaak in de gaten houden of er nog genoeg ligt, want die dingen vliegen eruit.
Vandaag heb ik tijdens mijn werk steeds zo tussendoor een beetje m'n eigen boodschappen apart gelegd, want ik zag hoe snel het uitverkocht raakte
Oud 23-12-2010, 20:00
Verwijderd
Volgens mij heeft m'n werkgever een foutje gemaakt en hebben ze m'n loonsverhoging met terugwerkende kracht doorgevoerd
Oud 23-12-2010, 20:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Klopt ja. Wij mikken de paddestoelen en kruiden enzo ook gewoon altijd in een grote partij kratten ergens bij de ingang. En dan moet je het nog vaak in de gaten houden of er nog genoeg ligt, want die dingen vliegen eruit.
Vandaag heb ik tijdens mijn werk steeds zo tussendoor een beetje m'n eigen boodschappen apart gelegd, want ik zag hoe snel het uitverkocht raakte
en na afloop op kerstavond natuurlijk bakken vol zooi die je mee naar huis mocht nemen
Oud 23-12-2010, 20:04
Verwijderd
Dat is bij ons nooit Daar is de winkel te groot voor, denk ik...

OMG OMG OMG ik heb even lekker veel salaris gevangen uit Tiel Ik ben nu heel benieuwd naar m'n salarisstrook, om te zien wat er nu precies betaald is, maar volgens mij heeft die muts die het zou veranderen, nog steeds mijn adres niet gewijzigd. Maar anyway,
Oud 23-12-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft m'n werkgever een foutje gemaakt en hebben ze m'n loonsverhoging met terugwerkende kracht doorgevoerd

(8) spending all your money on me (8)
Oud 23-12-2010, 20:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is bij ons nooit Daar is de winkel te groot voor, denk ik...

OMG OMG OMG ik heb even lekker veel salaris gevangen uit Tiel Ik ben nu heel benieuwd naar m'n salarisstrook, om te zien wat er nu precies betaald is, maar volgens mij heeft die muts die het zou veranderen, nog steeds mijn adres niet gewijzigd. Maar anyway,
oh bij ons mocht dat doorgaans niet, behalve tijdens de feestdagen. nom nom <3

Ik heb mn salaris nog niet
Oud 23-12-2010, 20:08
Verwijderd
minke, werk je toevallig bij die ah xl vlakbij het station?
Oud 23-12-2010, 20:10
Verwijderd
Toevallig wel ja Hoezo?
Oud 23-12-2010, 20:13
Verwijderd
Hmm trein rijdt maar tot Den Bosch. Even zien of 21 jaar training en discipline zijn vruchten heeft afgeworpen en of ik mijn pa zo gek kan krijgen en kan charteren
Verwijderd
Citaat:
Ja, like, eten? En we zijn zaterdag dicht, dus over de donderdag en de vrijdag verspreid komen sowieso al de mensen die normaal op zaterdag komen...
Hm, ik zou juist denken dat als je kerstinkopen doet, dat je dat dan al duur genoeg vindt, en dus ook niet nog eens voor biologisch gaat. Maarja, service, daar valt ook wat voor te zeggen
Verwijderd
Babs wil je
Oud 23-12-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm trein rijdt maar tot Den Bosch. Even zien of 21 jaar training en discipline zijn vruchten heeft afgeworpen en of ik mijn pa zo gek kan krijgen en kan charteren
Iets zegt me dat dat je wel moet lukken
Oud 23-12-2010, 20:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als ik iets met Carnaval ga doen dan wil ik als Krampus.
YES. vriend van me is weer gaan bloggen <3
http://iedereenisdood.wordpress.com/...k-r-a-m-p-u-s/
Oud 23-12-2010, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Babs wil je
Oh, dat snap ik best, maar ze weet al waar ik woon, dan is mijn werklocatie toch niet zo interessant meer?
Oud 23-12-2010, 20:17
Verwijderd
CARNavallen met Carn. huhu.
Oud 23-12-2010, 20:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
CARNavallen met Carn. huhu.
een knallend feest, dat kan ik je garanderen!
Oud 23-12-2010, 20:19
Carn
Carn is offline
<3

Oud 23-12-2010, 21:17
Verwijderd
Haha, iedereenisdood.nl
Oud 23-12-2010, 21:26
Verwijderd
zo even weggesneakt voor een paar trekjes er is een baby in the house dus er kan niet binnen worden gerookt. En ik heb de afwas in mijn vaatwasser gezet net, wat ben ik toch lief. Dat scheelt heel veel afwas voor die mensen. En nu zit ik hier even snel te paffen.
Oud 23-12-2010, 21:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zo even weggesneakt voor een paar trekjes er is een baby in the house dus er kan niet binnen worden gerookt. En ik heb de afwas in mijn vaatwasser gezet net, wat ben ik toch lief. Dat scheelt heel veel afwas voor die mensen. En nu zit ik hier even snel te paffen.
wel gezellig?
Oud 23-12-2010, 22:19
Verwijderd
Hee, is er een FLASH MOB geweest bij het Glazen Huis? Stefenootje naamzoek!
Oud 23-12-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zeer onder de indruk van de naam.
Oud 23-12-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dat Krampusverhaal Echt, wtf is dit voor briljanterij?
Oud 23-12-2010, 22:28
Verwijderd
oh Carn hij schrijft best leuk ja hehe
Oud 23-12-2010, 22:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat Krampusverhaal Echt, wtf is dit voor briljanterij?
zn oude blog was nog veel vetter maar goed.
Oud 23-12-2010, 22:30
Verwijderd
dooie boel hier
Oud 23-12-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
zn oude blog was nog veel vetter maar goed.
Zou kunnen, maar het bevalt me wel tot nu toe
Oud 23-12-2010, 22:40
Verwijderd
sex in art. Wat een vage maar toffe art foto's.
Niet schrikken van het spoilertje.

Oud 23-12-2010, 22:42
Verwijderd
Wie kan mijn een goede koptelefoon aanraden? Niet heel duur, maar ook niet goedkoop.
Oud 23-12-2010, 22:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je nog een slaapplek nodig Eric?
Oud 23-12-2010, 22:43
Verwijderd
Martin
Oud 23-12-2010, 22:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je nog een slaapplek nodig Eric?
Way to go, mister smooth

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: