Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was een tikkeltje ongenuanceerd.
![]() Het hangt er mijns inziens wel een beetje vanaf wat voor werk je doet. Bijvoorbeeld een krantenbezorger die een joint opsteekt tijdens het lopen kan mij niet zoveel schelen zo lang de krant maar goed bezorgd word (het deel eigen verantwoordelijkheid dus). Een winkelmedewerker die elke pauze een joint rookt omdat ie dat chill vind boeit me dan weer wel omdat die te maken heeft met klanten en stoned zijn en klanten op een goede manier helpen gaat over het algemeen niet heel goed samen. Daarnaast is het in verreweg de meeste bedrijven verboden om onder invloed aan het werk te zijn (medicinaal gebruik van wat dan ook even daargelaten) en dat is niet zonder reden. Mensen die dit wel doen zijn over het algemeen genomen minder productief, maken meer fouten (die dus voorkomen hadden kunnen worden) en zijn vaak ook slordiger in hun werk omdat ze minder alert zijn. Dit werkt weer door in de sfeer op de werkvloer die hierdoor slechter zal worden omdat er een loopt te kloten waardoor het er allemaal nog slechter op word. @ Mrboot: Iemand die denkt zijn werk beter te doen als hij stoned is is mijns inziens verkeerd bezig. Het is in de meeste gevallen namelijk onzin en het heeft ook vrij weinig meer te maken met het recreatieve gebruik waar niets mis mee is. Sterker nog je bent dan langzaamaan op weg een verslaving te ontwikkelen die je naar mijn idee niet moet willen hebben.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat ben ik niet helemaal met je eens, voor mij is het belangrijkste dat iemand zijn werk op zijn minst net zo goed als in nuchtere staat kan doen. Belangrijk voor mij is ook dat iemand niet moet denken dat hij beter kan werken, maar dat dat ook daadwerkelijk zo is door bv complimenten en waardering van collega's/management. Dat is het lastige, dat is sowieso al moeilijk te bereiken en zeker als iemand onder invloed is. Daarom snap ik de huidige regelgeving ook, en ik denk dat die ook zo het beste is. Het overgrote deel van de bevolking zou gewoon niet goed kunnen functioneren onder invloed dus is het beter het helemaal te verbieden.
Ik ben het wel met je eens dat je eigenlijk verkeerd bezig bent dan. Echter niet omdat het geen recreatief gebruik meer is of omdat het vaak onzin is, maar omdat je voor jezelf steeds meer, vaker en langer stoned kan zijn. Naast je vrije tijd dus ook op je werk en als je alleen maar veel werkt, ben je dus het grootste deel van de dag stoned. edit: ja we denken wel hetzelfde eigenlijk ![]() overigens lukt het me in mijn eigen ervaring wel om beter te werken als ik stoned ben. Ik moet er niet aan denken om op een zaterdagnacht bij mcdonalds leidseplein al die gare mensen nuchter te moeten helpen, ben ik dan veel te ongeduldig voor bv, maar als ik stoned ben kan ik vaak net zo goed werken als de andere goede crew Laatst gewijzigd op 02-01-2011 om 13:52. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowers in problemen Wammus | 59 | 20-05-2006 10:18 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 |