Hallo. Tentamen zit erop, ging kut. Ik ben teringmoe. Maar echt heel erg. Ik lig in bed met m'n pyjama aan. Alleen nu kom ik erachter waarom ik altijd zo graag 's nachts wakker ben: dan is het tenminste stil.
En ik ben bang dat ik ziek ga worden, want echt iedereen is ziek en ook de dude van m'n huisgenote was de hele week aan het griepen en staat nu lekker te hoesten in de keuken.
Eeeeeeeeurgh.
Of hij wilde wraak nemen op zijn oude werkgever...
Oh haha. Mijn vader werkt tot, like, een paar dagen geleden (een? twee?) bij dat bedrijf in Moerdijk. Oftewel: zonder mijn papa vliegt alles in de hens.
Ik ben er ineens niet meer zeker van of het wel hetzelfde bedrijf was. Maar whatever, Moerdijk is Moerdijk en zo'n brand dichtbij is natuurlijk wel spannend ofzo. Of zoiets maakte m'n vader ervan (en als hij 'Moerdijk' zegt staat dat voor z'n werk daar, en het zou ook niet zo mooi zijn als dat in de fik vliegt, denk ik).
Ik hoop een groene . Maar dat zal wel niet. Het wordt Acer denk ik, of Toshiba, of iets van dat. Heb wel een toffertje zien staan op Bol.com, maar nnnngggg. Ma en ik gaan binnenkort op netbookjacht .