Oud 08-01-2011, 16:54
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Ik moet een verslag schrijven over economisch Europa. Ik ben nog opzoek naar stukjes informatie over de oliecrisis. Zoals waarom en hoe dit gebeurde, en welke invloed dit had (dit laatste weet ik al een beetje). Verder moet ik een stuk schrijven over de Euro. Daarvoor moet ik dezelfde vragen beantwoorden. Ik weet wel dat later er een inflatie kwam maar meer niet.

Wie kan mij helpen?

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2011, 21:07
the economist
the economist is offline
Maar dit zijn toch twee (heel) verschillende onderwerpen ??
De Oliecrisis - > zie wiki ?
en de euro (en de handhaving ervan) is nu hot, met de fnanciele problemen in Griekenland en Portugal, en misschien Spanje. Als die landen failliet gaan, betekent dat ook grote problemen voor de euro, dan heb je stof genoeg lijkt me
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 17:03
Caviamax
Caviamax is offline
En die info kan ik vinden op Wikipedia en...?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 17:10
Caviamax
Caviamax is offline
Ik heb het stukje over de Euro bijna af, zou iemand dat willen controleren?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:05
the economist
the economist is offline
Citaat:
Ik heb het stukje over de Euro bijna af, zou iemand dat willen controleren?
ja, stuur maar op als PB, of vertel me waar ik het kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 16:50
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
ja, stuur maar op als PB, of vertel me waar ik het kan vinden.
Oke, dankje. Kan ik het in het weekend sturen via een PM, het is bijna af maar ik wil de puntjes nog op de i zetten. Het zou overigens dan wel fijn zijn als ik het vóór maandag terug krijg, maar als dat niet lukt vind ik het ook prima. Het is tenslotte al aardig van je dat je het wilt nakijken!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 23:08
the economist
the economist is offline
Citaat:
Oke, dankje. Kan ik het in het weekend sturen via een PM, het is bijna af maar ik wil de puntjes nog op de i zetten. Het zou overigens dan wel fijn zijn als ik het vóór maandag terug krijg, maar als dat niet lukt vind ik het ook prima. Het is tenslotte al aardig van je dat je het wilt nakijken!
In het weekend lukt niet, en puntjes op i's zetten kan ik ook meteen even. Zoals je leest maak ik niet zoveel spelvouten als gemiddelT hier...
(het is toch niet te lang he, ik kreeg de indruk 2 kantjes of zo, 10 pagina's heb ik minder zin in.)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 11:11
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
In het weekend lukt niet, en puntjes op i's zetten kan ik ook meteen even. Zoals je leest maak ik niet zoveel spelvouten als gemiddelT hier...
(het is toch niet te lang he, ik kreeg de indruk 2 kantjes of zo, 10 pagina's heb ik minder zin in.)
Laat eigenlijk maar zitten. Klasgenoot wil me ook helpen. Toch super bedankt voor je hulp
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 18:52
Stff
Stff is offline
als je het hier neerzet, kan ik er wel ff doorheen gaan
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten