Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Lief heeft maandag een sollicitatiegesprek voor een leer-werkbedrijf, echt heel erg tof voor hem. Hopen dat er wat goeds uitkomt, want hij wil dit al behoorlijk lang. Vanavond lekker saampjes maar vast deze stap vieren, al was het maar omdat het goed nieuws is en hij daar wel aan toe was.
![]() En ook zo leuk dat toen ik mijn mama hier heel enthousiast over belde, dat ze zelf ook minstens zo enthousiast was en helemaal er op aandrong dat ik haar op de hoogte zou houden. Heel lang aan de telefoon gesproken over allerlei dingetjes en uit bepaalde dingen die ze zei kon ik heel erg opmaken dat ze Lief en mij ook erg leuk vindt samen en dat doet me goed. Mijn mama is echt een lieverd. <3
|
Verwijderd
|
Het leeftijdsverschil zit hem toch dwars en mijn opmerking over bindingsangst heeft hij eens goed overdacht en hij denkt dat hij daar wel mee zit. Wat ook niet verwonderlijk is op die leeftijd.
Maar goed. Ik weet nu wel niet wat ik moet, mijn moeder zegt dat ik het teveel heb gepusht, dat ik het op zijn beloop had moeten laten. Dat dat nog steeds kan. Nou ja, maar ik wil eigenlijk niet voor de verleiding vallen, want stel dat we 'friends met benefits' blijven, dan zit ik nog steeds met gevoelens als hij iemand anders tegenkomt. Ik weet het even niet. Jullie goede raad is welkom, ook al luister ik er niet altijd naar. Hij gaat waarschijnlijk wel mee naar de begrafenis van mijn oudtante en ik moet eigenlijk nog steeds mee naar zijn oma... Zucht, wat is dat, alles als koppel doen, met familie-aangelegenheden erbij en niet het etiket 'relatie' erop willen plakken. Niet dat ik het antwoord niet zag aankomen, maar je hoopt altijd natuurlijk. |
![]() |
|
@Mutant: Wat een vervelende situatie zo
![]() ![]() OT: Heb haar weer gesproken. Waarom gaat het nu weer goed tussen ons en kunnen we nu wel normaal praten? ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap niet helemaal waarom dat zo erg is Mutant, want het is toch niet alsof je hem hiervoor nou continu zag?
OT: Leuke plannen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik mijn gevoelens doorhad, heb ik hem heel vaak gezien, voor mijn doen met vriendjes die uren ver wonen. En toen is ie een maand naar IJsland gegaan en ik kroop tegen de muren op. En nu is ie een lang weekend bij mij geweest.
Oh dammit, ik wil me helemaal zo niet voelen. |
![]() |
|
Naja, weetje, iedereen kan je wel heel erg veel advies gaan geven nu, maar uiteindelijk gaat het om jou gevoel en wat je gevoel zegt wat je moet doen
![]() ![]()
|
Hier gaat het goed. Binnenkort zijn we 4 jaar samen en mijn vriend gaat me dan met iets verrassen. Ik ben heel benieuwd. Ik ben alvast plannen aan het maken voor een groot feest voor volgend jaar als we 5 jaar samen zijn. Ik wil dan iets groots afhuren zodat we met al onze vrienden de liefde kunnen vieren.
Ik heb de laatste tijd iets minder contact met mijn broertje en dat vind ik jammer. Maar hij is nu druk bezig met zichzelf en overweegt in mei de relatie met zijn vriendin te beëindigen. Hij werkt ook steeds en traint ook vaak voor het NK. Maar binnenkort moet ik maar weer eens langs gaan. Op school gaat het ook goed. Ik vind het alleen jammer dat ik vanaf volgende week verplicht een nieuwe werkgroep moet. Van wat ik van de andere groep heb gezien doen die echt niks, daar wil ik dus niet mee samenwerken. Maarja, als ze niet werken gooi ik ze gewoon uit het groepje. |
![]() |
||
Citaat:
En wat superleuk dat je zo'n groot feest gaat geven om te vieren dat jullie dan 5 jaar samen zijn. Ik vind het altijd zo schattig als stelletjes met een groot publiek hun relatie willen vieren ![]()
|
Ik heb het gevoel dat elke beslissing die ik kan maken over de baan na mijn afstuderen in juli slecht is voor ons. Als ik hier in frankrijk een baan krijg, zit ik hier langer dan hij, als ik ergens anders een baan zoek, moet hij hier nog een jaar zitten, en moeten we maar zien dat hij dan een baan in dat nieuwe land/NL krijgt. En ik heb geen zin om een jaar werkloos thuis te zitten. Bluh.
|
![]() |
||
Citaat:
OT: gaat super goed. Vannacht echt bagger geslapen omdat ze thuis kwam om 3 uur met een paar biertjes op maar alsnog een hele leuke nacht ervan gemaakt ![]()
||
Citaat:
En ik vind het leuk dat je mijn feestplannen leuk vind, ben altijd bang dat dat soort dingen te zoetsappig overkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes ![]() |
![]() |
|
Krijg je een berichtje dat morgen de persuit of happiness op tv komt, en dat ie ervan baalt dat ie hem niet met mij kan zien.. (we moeten die film al een half jaar zien).
Toch komt het meer geïrriteerd dan lief over..
||
![]() |
![]() Citaat:
ot: Ik heb moeite om over iets heen te zetten. Ik pieker veel, het is een langspeelplaat die blijft hangen. Ik zit steeds in een grijs gebied hoe ik met gevoelens om moet gaan en hoe ik die het beste kan verwoorden. Daarnaast maak ik me vaak erg druk (''ik zie beren om de weg''.) Dit werkt natuurlijk door naar mijzelf, en dus naar mijn relatie. Het frustrerende is dat ik echt me best doe...maar dat het soms gewoon niet gaat. Dan denk ik: zit er iets niet goeds in me hoofd? Of ben ik gewoon zo. Allemaal vragen zonder antwoorden. ![]() Ook heb ik op dit moment veel stress en druk. Tussen ons is de sfeer daardoor wat gespannen, maar dat ligt meer aan mij. Ik ben ook niet zo aardig geweest.... ![]() En als wij botsen, bots het wel goed! (koppigheid) |
![]() |
|
Nee klopt, het werkt ook niet als ik het tegen mezelf zeg
![]() Maar ik zei iets later dat ie wat geirriteerd over kwam en toen zei hij dat het niet de bedoeling was.. dus toen kon ik het wel van me af zetten en was het gewoon erg lief <3
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik las ook dat je een depressie hebt...dan is dat ook moeilijk. Ik kan er helemaal over mee praten! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ahh laatst was weer zo perfect ![]() Ik ben nog steeds zooo verliefd, en het lijkt alsof het alleen maar meer wordt <3
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar bij jou komt het vast ook wel goed hoor! volgens mij zijn jullie samen erg leuk maar is de timing gewoon niet zo goed, nu jij ook een beetje met jezelf in de knoop zit. misschien een goed idee om het even los te laten, en dan over een tijdje te kijken hoe het tussen jullie is, als het met jou ook beter gaat. succes!!
|
The drama continues. Gister was de leuke ex weer op visite en even later werd er aangebeld. Omdat ik wel kon raden wie het was deed ik niet open. Na zes keer aanbellen hield hij op. Dacht ik. Maar toen liep hij ineens via de achterdeur mijn huis binnen....
Hij kwam om me bloemen en een brief te brengen om zijn excuses aan te bieden voor zijn eerdere gedrag. Toen hij mijn ex zag zitten liep hij huilend de deur uit. Pfff ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou als het uit was niet zomaar langsgaan..., juist om van deze pijn gespaad te blijven. En belachelijk dat hij zomaar binnenwandelt. Is bijna inbraak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vind ik dan wel weer een heel erg knappe reactie voor iemand die zoveel pijn heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Vanavond met vriendinnetje uit, zin in! Ook al vind ik het superleuk om bij hem te zijn, kan ik ook zo genieten van alleen met m'n vriendinnetjes zijn.
||
![]() |
Citaat:
Maar wel weird allemaal...Is net een soap! ![]() ot: ik mis haar echt...komt denk ik ook doordat ik gewoon besef dat ik superblij ben met haar...en we hebben elkaar nog weinig gezien de afgelopen dagen. Vrijdag pas weer... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het vorige week uitgemaakt.
Het is gewoon genoeg.. Het zou er toch niet beter op worden, ik heb echt alles geprobeerd. Ik merk nu pas hoeveel energie het me heeft gekost om steeds maar op mijn tenen te lopen zodat hij niet boos zou worden, wat hij uiteindelijk toch wel weer werd.. Het is natuurlijk heel vervelend voor hem dat het niet goed met hemzelf gaat, maar dat betekent niet dat hij mij maandenlang zo mag behandelen. Dit hele gedoe is nou eigenlijk al meer dan een half jaar bezig, en sinds toen is het niet langer dan twee weken achter elkaar goed gegaan. En voor ik het uitmaakte was hij er opeens van overtuigd dat ik niet echt van hem hou. Dat was toch wel de druppel, ik heb álles voor ons over gehad. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|