Oud 17-01-2011, 09:39
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mjah ik ook. Ik ben zo goed van vertrouwen (of noem het naief) om mijn wachtwoord op bekenden hun computer te onthouden, maar kennelijk moet ik dat niet meer doen dus.

@Mephisto, wederom een eindeloos lompe mannenopmerking
Misschien eindeloos lomp, maar daarom niet minder waar. Als je er niks aan doet dan blijft hij dat soort grappen uithalen en dit soort shit kan echt niet.
Oud 17-01-2011, 09:40
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Maar goed, ik kan het hem toch niet zo heel erg kwalijk nemen aangezien ik wel inderdaad wat voor een ander voel en wij nog maar 3 weken uit elkaar zijn.
Uit is uit, ex is ex, het is misschien vervelend als jij al snel weer iets met iemand anders hebt maar hij heeft het gewoon domweg te accepteren.
Oud 17-01-2011, 09:42
Verwijderd
Ja inderdaad, jeetje zeg. Hoe paranoide je ook bent en hoe veel reden je ook hebt om zo wantrouwend te zijn, het maakt geen bal uit want het is gewoon asociaal. En daarbij zijn jullie inderdaad uit elkaar, dus heeft hij totaal geen recht van spreken meer.
Oud 17-01-2011, 11:51
Lente
Lente is offline
ben jij blij dat dat uit is
Oud 17-01-2011, 12:05
Breakdown
Breakdown is offline
Voel me weer helemaal goed=]

Het is weer helemaal uitgesproken en we gaan toch weer samen verder dus ben weer helemaal blij sinds gister=D
Oud 17-01-2011, 12:43
Verwijderd
Als iemand mijn mail zou lezen. Zou ik 'm de deur uit schoppen. Just like that. Niets mee te maken. Ook al stat er niets in dat hij niet zou mogen weten. Hij heft het recht niet het zomaar te lezen. Wat een zak hooi.
Oud 17-01-2011, 17:56
Qimm
Qimm is offline
zak hooi

ben op het moment geen goed vriendinnetje, maar toch is hij lief voor me
Oud 17-01-2011, 18:11
Neko*
Neko* is offline
Lief heeft maandag een sollicitatiegesprek voor een leer-werkbedrijf, echt heel erg tof voor hem. Hopen dat er wat goeds uitkomt, want hij wil dit al behoorlijk lang. Vanavond lekker saampjes maar vast deze stap vieren, al was het maar omdat het goed nieuws is en hij daar wel aan toe was.
En ook zo leuk dat toen ik mijn mama hier heel enthousiast over belde, dat ze zelf ook minstens zo enthousiast was en helemaal er op aandrong dat ik haar op de hoogte zou houden. Heel lang aan de telefoon gesproken over allerlei dingetjes en uit bepaalde dingen die ze zei kon ik heel erg opmaken dat ze Lief en mij ook erg leuk vindt samen en dat doet me goed. Mijn mama is echt een lieverd. <3
Oud 17-01-2011, 18:28
kuik
kuik is offline
Citaat:
Anders wil ik best met je daten hoor Kuik. Zo ben ik nou eenmaal.
Haha, ja laten we dat doen!

OT:
Geen updates. Voel me nog steeds best wel kut erover... De tijd zal het leren hoe het verder gaat.
Oud 17-01-2011, 19:30
Verwijderd
Het leeftijdsverschil zit hem toch dwars en mijn opmerking over bindingsangst heeft hij eens goed overdacht en hij denkt dat hij daar wel mee zit. Wat ook niet verwonderlijk is op die leeftijd.

Maar goed. Ik weet nu wel niet wat ik moet, mijn moeder zegt dat ik het teveel heb gepusht, dat ik het op zijn beloop had moeten laten. Dat dat nog steeds kan. Nou ja, maar ik wil eigenlijk niet voor de verleiding vallen, want stel dat we 'friends met benefits' blijven, dan zit ik nog steeds met gevoelens als hij iemand anders tegenkomt.

Ik weet het even niet. Jullie goede raad is welkom, ook al luister ik er niet altijd naar.

Hij gaat waarschijnlijk wel mee naar de begrafenis van mijn oudtante en ik moet eigenlijk nog steeds mee naar zijn oma...

Zucht, wat is dat, alles als koppel doen, met familie-aangelegenheden erbij en niet het etiket 'relatie' erop willen plakken.

Niet dat ik het antwoord niet zag aankomen, maar je hoopt altijd natuurlijk.
Oud 17-01-2011, 19:44
Akhlys
Akhlys is offline
@Mutant: Wat een vervelende situatie zo Ik zou proberen de dingen af te wegen. Wat hij heeft gezegd, hoe hij op je overkwam, wat je gevoel zegt, wat je verstand zegt.. dat soort dingen. In deze situatie zou ik ook niet gaan voor "friends met benefits". Als hij dan idd iemand anders vindt zit jij met een kutgevoel, right? Zou je jezelf die teleurstelling aan willen doen? Al dit gedoe en al die twijfels kan niemand gebruiken, dus ik had er dan ook een punt achter gezet en voorlopig geen contact, maar misschien is dat voor jou gevoel te radicaal

OT: Heb haar weer gesproken. Waarom gaat het nu weer goed tussen ons en kunnen we nu wel normaal praten? Zij lijkt nergens mee te zitten en in mijn hoofd is het een chaos M'n verstand zegt dat ik het af moet kappen, omdat ik mezelf alleen maar pijn doe. Maar voor m'n gevoel kan ik dat gewoon niet... Zo lastig, 30 kilo aan vlinders in m'n buik voor iemand die me niet moet
Oud 17-01-2011, 19:59
Verwijderd
Voorlopig geen contact is waarschijnlijk de beste oplossing, maar ik denk niet dat ik dat aankan. Het idee hem niet te zien na een maand IJsland lijkt me helemaal gekmakend.
Oud 17-01-2011, 20:52
Verwijderd
Ik snap niet helemaal waarom dat zo erg is Mutant, want het is toch niet alsof je hem hiervoor nou continu zag?

OT: Leuke plannen En spannende dingen. Ben benieuwd hoe alles gaat lopen, maar de tijd zal het ons leren. Als ik alles van school in balans weet te houden met de sociale dingen, komt het denk ik wel goed. Maar 't is wel moeilijk want het is zó druk nu, niet normaal. Hopelijk na een maand die ergste drukte voorbij.
Oud 17-01-2011, 21:29
Verwijderd
Toen ik mijn gevoelens doorhad, heb ik hem heel vaak gezien, voor mijn doen met vriendjes die uren ver wonen. En toen is ie een maand naar IJsland gegaan en ik kroop tegen de muren op. En nu is ie een lang weekend bij mij geweest.

Oh dammit, ik wil me helemaal zo niet voelen.
Oud 17-01-2011, 21:55
Akhlys
Akhlys is offline
Naja, weetje, iedereen kan je wel heel erg veel advies gaan geven nu, maar uiteindelijk gaat het om jou gevoel en wat je gevoel zegt wat je moet doen Hou alleen wel in je achterhoofd dat je voor jezelf niet te ver gaat en dat je jezelf geen pijn doet
Oud 17-01-2011, 22:40
Verwijderd
Laat 'm gaan. Je moet iemand hebben die 100% voor je gaat!

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:14.
Oud 17-01-2011, 23:11
Verwijderd
Het gaat wel goed Leuk contact met vriendinnen, genoeg aandacht en mogelijkheden (en genoeg foute kroegen in amsterdam) en volgens de beslisvis vind ik dit jaar ook nog mijn ware liefde dus wie weet!
Oud 18-01-2011, 10:09
Volk
Volk is offline
Hier gaat het goed. Binnenkort zijn we 4 jaar samen en mijn vriend gaat me dan met iets verrassen. Ik ben heel benieuwd. Ik ben alvast plannen aan het maken voor een groot feest voor volgend jaar als we 5 jaar samen zijn. Ik wil dan iets groots afhuren zodat we met al onze vrienden de liefde kunnen vieren.

Ik heb de laatste tijd iets minder contact met mijn broertje en dat vind ik jammer. Maar hij is nu druk bezig met zichzelf en overweegt in mei de relatie met zijn vriendin te beëindigen. Hij werkt ook steeds en traint ook vaak voor het NK. Maar binnenkort moet ik maar weer eens langs gaan.

Op school gaat het ook goed. Ik vind het alleen jammer dat ik vanaf volgende week verplicht een nieuwe werkgroep moet. Van wat ik van de andere groep heb gezien doen die echt niks, daar wil ik dus niet mee samenwerken. Maarja, als ze niet werken gooi ik ze gewoon uit het groepje.
Oud 18-01-2011, 10:19
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Hier gaat het goed. Binnenkort zijn we 4 jaar samen en mijn vriend gaat me dan met iets verrassen. Ik ben heel benieuwd. Ik ben alvast plannen aan het maken voor een groot feest voor volgend jaar als we 5 jaar samen zijn. Ik wil dan iets groots afhuren zodat we met al onze vrienden de liefde kunnen vieren.

Ik heb de laatste tijd iets minder contact met mijn broertje en dat vind ik jammer. Maar hij is nu druk bezig met zichzelf en overweegt in mei de relatie met zijn vriendin te beëindigen. Hij werkt ook steeds en traint ook vaak voor het NK. Maar binnenkort moet ik maar weer eens langs gaan.
Hoe kun je nou overwegen om je relatie over 5 maanden te beëindigen?

En wat superleuk dat je zo'n groot feest gaat geven om te vieren dat jullie dan 5 jaar samen zijn. Ik vind het altijd zo schattig als stelletjes met een groot publiek hun relatie willen vieren
Oud 18-01-2011, 10:50
Nebel
Nebel is offline
Ik heb het gevoel dat elke beslissing die ik kan maken over de baan na mijn afstuderen in juli slecht is voor ons. Als ik hier in frankrijk een baan krijg, zit ik hier langer dan hij, als ik ergens anders een baan zoek, moet hij hier nog een jaar zitten, en moeten we maar zien dat hij dan een baan in dat nieuwe land/NL krijgt. En ik heb geen zin om een jaar werkloos thuis te zitten. Bluh.
Oud 18-01-2011, 10:52
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
uitwisseling/verhuizen? ken wel mensen die dat ook gedaan hebben om zo min mogelijk gedoe te hebben.

OT: gaat super goed. Vannacht echt bagger geslapen omdat ze thuis kwam om 3 uur met een paar biertjes op maar alsnog een hele leuke nacht ervan gemaakt
Oud 18-01-2011, 13:45
Volk
Volk is offline
Citaat:

En wat superleuk dat je zo'n groot feest gaat geven om te vieren dat jullie dan 5 jaar samen zijn. Ik vind het altijd zo schattig als stelletjes met een groot publiek hun relatie willen vieren
Zij heeft gezegd dat ze haar gedrag gaat veranderen. Hij heeft gezegd dat ze dat dan moet doen en dat dan ook vol moet houden. Op deze manier geeft hij haar de kans om aan zichzelf te werken en het ook vol te houden. Als het dan een keer misgaat in de tussentijd kan hij dat wel begrijpen, als aan het eind van de rit maar duidelijk is dat er echt grote verandering heeft plaatsgevonden. En zoniet, dan is het ook definitief uit.

En ik vind het leuk dat je mijn feestplannen leuk vind, ben altijd bang dat dat soort dingen te zoetsappig overkomen.
Oud 18-01-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het leuk dat je mijn feestplannen leuk vind, ben altijd bang dat dat soort dingen te zoetsappig overkomen.
Dat ligt eraan, als het allemaal roze hartjes en zilveren slingers en zoete drankjes worden doorspekt met jullie oneindige liefdesverklaringen aan de ander en verhalen tegen vrienden over hoe geweldig jullie de ander vinden, dan is het zoetsappig. Anders is het gewoon een leuk feestje
Oud 18-01-2011, 17:51
Dott
Dott is offline
Ik mis hem...
Oud 18-01-2011, 18:00
Verwijderd
Sterkte Dott!

En Volk, naar wat ik hoorde over hun relatie, is dit misschien niet een verkeerde keuze voor je broertje... maar wel goed dat zij iig wil proberen aan zichzelf te werken!

OT: Ieh
Oud 18-01-2011, 19:44
Lente
Lente is offline
oeiii ik heb een date
Oud 18-01-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
oeiii ik heb een date
ik ook
Oud 18-01-2011, 21:43
klompje
klompje is offline
Toch niet met elkaar eah!
Oud 18-01-2011, 21:52
Verwijderd
oeps!
Oud 18-01-2011, 22:18
Lente
Lente is offline
Oud 18-01-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja laten we dat doen!

OT:
Geen updates. Voel me nog steeds best wel kut erover... De tijd zal het leren hoe het verder gaat.
Grapje natuurlijk hoor kid. Shit is fucked up. Zo zijn mannen soms, als ze een keertje betrapt worden zoals in jouw geval leren ze daar vaak wel van. Wees sceptisch maar geef hem wel een eerlijke tweede kans als je vindt dat hij dat waard is. Blijf niet eeuwig paranoia want dat zal je alleen maar tegenwerken.

Succes
Oud 18-01-2011, 23:56
Dott
Dott is offline
Krijg je een berichtje dat morgen de persuit of happiness op tv komt, en dat ie ervan baalt dat ie hem niet met mij kan zien.. (we moeten die film al een half jaar zien).
Toch komt het meer geïrriteerd dan lief over..
Oud 19-01-2011, 08:47
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Krijg je een berichtje dat morgen de persuit of happiness op tv komt, en dat ie ervan baalt dat ie hem niet met mij kan zien.. (we moeten die film al een half jaar zien).
Toch komt het meer geïrriteerd dan lief over..
Hihi die gedachtes heb ik ook altijd hoe iets over komt in een sms. Bij mij negatief....Misschien komt het geïrriteerd over, maar de ondertoon is wel dat hij je volgens mij erg mist en baalt dat het nu zo gaat. Want als het hem niks kon schelen, of niks voor hem betekende, had hij ook niks gestuurd. ;-) (als ik dit soort verhaaltjes tegen mijzelf zeg, werkt het btw niet zo echt.)

ot:
Ik heb moeite om over iets heen te zetten. Ik pieker veel, het is een langspeelplaat die blijft hangen. Ik zit steeds in een grijs gebied hoe ik met gevoelens om moet gaan en hoe ik die het beste kan verwoorden. Daarnaast maak ik me vaak erg druk (''ik zie beren om de weg''.) Dit werkt natuurlijk door naar mijzelf, en dus naar mijn relatie.
Het frustrerende is dat ik echt me best doe...maar dat het soms gewoon niet gaat.
Dan denk ik: zit er iets niet goeds in me hoofd? Of ben ik gewoon zo. Allemaal vragen zonder antwoorden.

Ook heb ik op dit moment veel stress en druk. Tussen ons is de sfeer daardoor wat gespannen, maar dat ligt meer aan mij. Ik ben ook niet zo aardig geweest....
En als wij botsen, bots het wel goed! (koppigheid)
Oud 19-01-2011, 08:53
Dott
Dott is offline
Nee klopt, het werkt ook niet als ik het tegen mezelf zeg
Maar ik zei iets later dat ie wat geirriteerd over kwam en toen zei hij dat het niet de bedoeling was.. dus toen kon ik het wel van me af zetten en was het gewoon erg lief <3
Oud 19-01-2011, 09:28
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Nee klopt, het werkt ook niet als ik het tegen mezelf zeg
Maar ik zei iets later dat ie wat geirriteerd over kwam en toen zei hij dat het niet de bedoeling was.. dus toen kon ik het wel van me af zetten en was het gewoon erg lief <3
Mooi zo!!

Ik las ook dat je een depressie hebt...dan is dat ook moeilijk. Ik kan er helemaal over mee praten! Ik heb dan geen gebroken been, arm of wat dan ook, maar ik heb alles verzameld in me hoofd, hihi.
Oud 19-01-2011, 09:49
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
oeiii ik heb een date
oehh via de datingsite?

Ahh laatst was weer zo perfect Eindelijk ook weer een hele avond samen ipv 2 uurtje ofzo. We kunnen elkaar ook zo lekker klef verliefd en blij aanstaren, en we zijn zo goed in super lieve dingen tegen elkaar zeggen haha.
Ik ben nog steeds zooo verliefd, en het lijkt alsof het alleen maar meer wordt <3
Oud 19-01-2011, 09:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat ligt eraan, als het allemaal roze hartjes en zilveren slingers en zoete drankjes worden doorspekt met jullie oneindige liefdesverklaringen aan de ander en verhalen tegen vrienden over hoe geweldig jullie de ander vinden, dan is het zoetsappig. Anders is het gewoon een leuk feestje
Omg nee! Het wordt gewoon een feestje. Liefdesverklaringen vind ik een privéaangelegenheid.
Oud 19-01-2011, 09:56
Dott
Dott is offline
st*r mag ik jaloers op jou zijn?
Oud 19-01-2011, 10:10
Verwijderd
Gister supergezellige avond gehad bij beste vriend van de middelbare school en z'n vriendin. En m'n collega's hebben vanmorgen besloten me te gijzelen, zodat ik niet weg kan <3
Oud 19-01-2011, 10:28
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
st*r mag ik jaloers op jou zijn?
haha dat mag.
maar bij jou komt het vast ook wel goed hoor! volgens mij zijn jullie samen erg leuk maar is de timing gewoon niet zo goed, nu jij ook een beetje met jezelf in de knoop zit. misschien een goed idee om het even los te laten, en dan over een tijdje te kijken hoe het tussen jullie is, als het met jou ook beter gaat. succes!!
Oud 19-01-2011, 10:39
Dott
Dott is offline
mja maar ja, dan blijf je zo aan elkaar hangen.. ik kan dat niet zo goed, want als de 1 dan nog wel wil en de ander niet meer ofzo... nee als het kapot gaat dan zij het zo.. en dan blijft het zo
Oud 19-01-2011, 11:09
miekmuis
miekmuis is offline
The drama continues. Gister was de leuke ex weer op visite en even later werd er aangebeld. Omdat ik wel kon raden wie het was deed ik niet open. Na zes keer aanbellen hield hij op. Dacht ik. Maar toen liep hij ineens via de achterdeur mijn huis binnen....
Hij kwam om me bloemen en een brief te brengen om zijn excuses aan te bieden voor zijn eerdere gedrag. Toen hij mijn ex zag zitten liep hij huilend de deur uit.
Pfff
Oud 19-01-2011, 11:15
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
The drama continues. Gister was de leuke ex weer op visite en even later werd er aangebeld. Omdat ik wel kon raden wie het was deed ik niet open. Na zes keer aanbellen hield hij op. Dacht ik. Maar toen liep hij ineens via de achterdeur mijn huis binnen....
Hij kwam om me bloemen en een brief te brengen om zijn excuses aan te bieden voor zijn eerdere gedrag. Toen hij mijn ex zag zitten liep hij huilend de deur uit.
Pfff
Heftig... Wat nu?
Ik zou als het uit was niet zomaar langsgaan..., juist om van deze pijn gespaad te blijven.
En belachelijk dat hij zomaar binnenwandelt. Is bijna inbraak.
Oud 19-01-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Rofl
Oud 19-01-2011, 12:01
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Heftig... Wat nu?
Ik zou als het uit was niet zomaar langsgaan..., juist om van deze pijn gespaad te blijven.
Tis vooral een beetje raar omdat je normaal alleen achter mijn huis kunt komen via een hek dat op slot zit. Maar die heeft iemand anders dan denk ik open laten staan ofzo. Hij smste daarna nog dat hij de brief nog steeds meende, dus ik heb hem net maar een mailtje gestuurd om hem te bedanken voor de brief en dat ik wel heel veel om hem geef en hem alle geluk toewens. Daarop reageerde hij dat hij daar blij mee is en mij hetzelfde wenst.
Dat vind ik dan wel weer een heel erg knappe reactie voor iemand die zoveel pijn heeft.
Oud 19-01-2011, 13:04
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
mja maar ja, dan blijf je zo aan elkaar hangen.. ik kan dat niet zo goed, want als de 1 dan nog wel wil en de ander niet meer ofzo... nee als het kapot gaat dan zij het zo.. en dan blijft het zo
Als ik jouw berichten lees zou ik proberen het eerder te zien als niet kunnen, ipv niet willen. Dat klinkt al heel anders, niet?
Oud 19-01-2011, 15:36
kuik
kuik is offline
Citaat:
Grapje natuurlijk hoor kid. Shit is fucked up. Zo zijn mannen soms, als ze een keertje betrapt worden zoals in jouw geval leren ze daar vaak wel van. Wees sceptisch maar geef hem wel een eerlijke tweede kans als je vindt dat hij dat waard is. Blijf niet eeuwig paranoia want dat zal je alleen maar tegenwerken.

Succes
Thanks . Ben idd behoorlijk paranoia nu... maar ik zal me maar een beetje inhouden.

OT:
Vanavond met vriendinnetje uit, zin in! Ook al vind ik het superleuk om bij hem te zijn, kan ik ook zo genieten van alleen met m'n vriendinnetjes zijn.
Oud 19-01-2011, 18:30
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Tis vooral een beetje raar omdat je normaal alleen achter mijn huis kunt komen via een hek dat op slot zit. Maar die heeft iemand anders dan denk ik open laten staan ofzo. Hij smste daarna nog dat hij de brief nog steeds meende, dus ik heb hem net maar een mailtje gestuurd om hem te bedanken voor de brief en dat ik wel heel veel om hem geef en hem alle geluk toewens. Daarop reageerde hij dat hij daar blij mee is en mij hetzelfde wenst.
Dat vind ik dan wel weer een heel erg knappe reactie voor iemand die zoveel pijn heeft.
Mannen houden zich wel vaker groot.
Maar wel weird allemaal...Is net een soap!

ot:
ik mis haar echt...komt denk ik ook doordat ik gewoon besef dat ik superblij ben met haar...en we hebben elkaar nog weinig gezien de afgelopen dagen. Vrijdag pas weer... maar dat is nog maar 2 nachtjes slapen!
Oud 19-01-2011, 18:51
Lente
Lente is offline
Citaat:
Mannen houden zich wel vaker groot.
aparte conclusie na het dramaverhaal dat eraan vooraf ging
Oud 19-01-2011, 18:57
Verwijderd
Ik heb het vorige week uitgemaakt.
Het is gewoon genoeg.. Het zou er toch niet beter op worden, ik heb echt alles geprobeerd. Ik merk nu pas hoeveel energie het me heeft gekost om steeds maar op mijn tenen te lopen zodat hij niet boos zou worden, wat hij uiteindelijk toch wel weer werd..
Het is natuurlijk heel vervelend voor hem dat het niet goed met hemzelf gaat, maar dat betekent niet dat hij mij maandenlang zo mag behandelen. Dit hele gedoe is nou eigenlijk al meer dan een half jaar bezig, en sinds toen is het niet langer dan twee weken achter elkaar goed gegaan.

En voor ik het uitmaakte was hij er opeens van overtuigd dat ik niet echt van hem hou. Dat was toch wel de druppel, ik heb álles voor ons over gehad.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten