Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ik weet hoe je voelt, maar maak je niet druk, hij heeft zichzelf verraden door zijn stijl en zijn posts op onzin en wij hebben het alleen maar opgemerkt. Ik zeg, punt voor onze opmerkzaamheid en verder met het spel!
|
Godallemachtig, wat gaat het hier snel, ik kan het maar nauwelijks bijbenen.
Uit zijn manier van discusseren vermoedde ik ook al dat michelangelo Archont was, maar daar kwam ik pas achter nadat ik mijn random.org deed. Hij trok weer s het complete spel naar zich toe. Archont, als je langer wil leven, moet je dat echt eens afleren ![]() Nou dit impliceert dus in ieder geval 1 wolf die zich onder Dott heeft geplaatst of dat de verrader op Dott heeft gestemd. Gaat zijn wens toch nog in vervulling, alleen niet op de manier die hij hoopte waarschijnlijk. Be careful what you wish for.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De verrader stemt meestal ook niet wat hij zegt. Dus daar moeten we dus rekening mee houden. Als die in het slechtse geval zegt op dott te stemmen en op michelangelo stemt dan heeft dott nog 1 stem meer dan michelangelo(aangenomen dat michelangelo niet op dott heeft gestemd) en dat moet dan wel die wolf zijn. Als michelangelo wél op dott heeft gestemd zijn er 2 wolven onder dott. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jullie wijzigen zelf ook vet veel. En jullie gaan zo snel met theorieën dat ik het niet meer bij kan houden. |
![]() |
|
Omg, wat ik me bedenk - en dit kan me de kop kosten in de eetronde - is dat de verrader niet wist dat Michelangelo slecht was en dus zijn/haar stem gewijzigd heeft naar hem. Hij kan dit gedaan hebben omdat hij/zij wist dat er een gelijkspel zou ontstaan, of anders omdat de kans dat er een gelijkspel zou ontstaan vergoot zou worden.
Nu, waarom zou hij/zij op Michelangelo stemmen? Ik denk dat Dott een wolf is dat de verrader het gevoel had dat hij/zij in actie moest komen. Vooral op het einde toen Dott zoveel stemmen kreeg. Dott is mijn hoofdverdachte. Mutant en VeGs zijn nummer 2 en 3, in een willekeurige volgorde. Edit: O ja, ik wil nog zeggen dat het waarschijnlijk geen zin heeft om Michelangelo's posts door te spitten, want hij heeft toch niemand kunnen opvragen. Ja, je zou het kunnen doen om te zien wie hij wel of niet verdacht, maar dat zou alleen maar misleidend zijn, aangezien hij niet aan onze kant stond.
|
Hmm, misschien heeft de verrader dan opruiïng veroorzaakt toen bleek dat Michelangelo Archont was. Immers, toen ik wegging was er nog geen enkele stem op hem, toen ik terug was was er ineens heel veel animo. Dat kan echt niet zomaar.
|
Verwijderd
|
Hm ik stap uit het ww-spel, het gaat nu wel donders hard hier en ik heb geen zin om iedere dag 5 pagina's te lezen dus aan mij heb je niks. Teveel werk.
Als in, ben hele dag op school aan het werk en de enkele uurtjes vrije tijd wil ik stiekem wel anders verdelen. ![]() Wie kan me even overnemen? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En succes wolven maar dat komt wel goed ![]() edit: En wat een topverhaal spelleider! Zo wil ik wel aan mijn einde komen ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 21:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dott 6. Röps 20. VeGs 22. Mr.Mark 23. Geel 25. Twinkebel ++ Queasy + eventueel Archont uit lijfsbehoud Michelangelo 15. Daboman 23. Etmakas 24. Mutant 25. Dott Even wat rekenen (sorry als het er verwarrend staat): Case dat het 7-4 is (Archont lijfsbehoud) - Stel de verrader staat onder Dott, maar stemt Archont, dan is het "6-5", wolf in Dott rijtje. Stel de verrader staat niet onder Dott, maar stemt Archont, dan zitten er 2 wolven in het Dott rijtje. Kan ook nog dat de verrader helemaal niet op Archont stemde en dan staan er 3 wolven maar dat is niet heel logisch mssn. Case dat het 6-4 is (Archont boeit het niet ofzo) - Verrader staat onder Dott, maar stemt Archont, dan is het 5-5 gelijkspel, en dus staat er niet noodzakelijk een wolf in het Dott rijtje, of mssn staat er wel een wolf in beide rijtjes. Stel de verrader staat niet onder Dott, maar stemt Archont, dan zit er 1 wolf in het Dott rijtje. Hmm, dikke kans dat er een wolf en/of verrader in het Dott-rijtje staat dus, maar dat Dott wolf is geloof ik nog niet zo op basis van deze uitslag. Laatst gewijzigd op 19-01-2011 om 22:20. Reden: lidwoorden toegevoegd :o |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Godver, wat een gekke ronde. Ik ging weg en toen stonden we nog met vier of vijf onder Geel, en inmiddels als evilziener Michael eruit gestemd en zijn we de leerling dus kwijt. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Maar het verhaal ![]() ![]() ![]() ![]() En nog iets stoms, ik heb gisteren dus de houten poot-hint totaal niet begrepen. Misschien dat stukje verhaal niet goed gelezen ofzo ![]() Wat betreft de rijtjes; interessant om te onthouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
rationeel:
aan de ene kant vind ik het lullig voor michelangelo, maar aan de andere kant roep je het op deze manier wel helemaal over jezelf af zeg. en ik vind actieve spellen natuurlijk stukken beter dan niet actieve spellen, maar om nog vóór ronde 1 al 5 pagina's met crap te moeten doorlezen (vingertjewijzen, meer niet)... ik word er niet vrolijk van ![]() verder ben ik volledig voor het zoeken van de wolf onder dott, want de analyse van röps laat zien dat er maar één (onwaarschijnlijk) scenario is waarbij er géén wolf onder dott staat. voor mij zijn vegs en geel op dit moment het meest verdacht, in die volgorde. geel vanwege zijn verraderbenoemingen na slechts een post of 10 ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Opzich hebben jullie daar wel een punt ja. Nog even niet aan gedacht. Ik ben een beetje spuit 11 in dit spel tot nu toe
![]() Ik noemde er eerst Queasy ook bij als verdachte-af, maar ik blijf haar geswitch, zeker ook naar een random forumer toen het waarschijnlijk heet onder haar voeten werd, vreemd vinden. |
![]() |
|
Ja maar dat begrijp ik nog steeds niet. Dat zou impliceren dat wolf is EN dat ze in de eerste instantie op een medewolf wilde stemmen. Dus die theorie gaat in mijn ogen wel uit van behoorlijk veel aannames. Natuurlijk kan je gelijk hebben, daar gaat het niet om, maar het is niet zo waarschijnlijk.
@Furby: ik lees het gewoon scannend door. En anders kan je altijd nog leren snellezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is natuurlijk maar een scenariootje, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk. In elk geval vind ik haar switch naar een speler met weinig stemmen vreemd, zeker als het op dat moment tussen twee(/drie?) andere spelers gaat. |
![]() |
||
Het is Archont wel gelukt om anderen te overtuigen van zijn onschuldigheid haha, de wolven hebben hem zelf gekozen. Maar het is nu wel jammer van de leerling, toch kan niet niet snel slechter dan archont als bad-guy.
Citaat:
Maar ik kan vanaf nu even een dagje wat minder reageren want ik moet m'n spullen voor morgen even op orde maken. Ook vroeg op bed dus. Zaterdag ben ik er weer, vanavond beslis ik wel even op wie ik stem.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic. Verwijderd | 500 | 06-05-2013 13:07 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86 Geel | 500 | 17-06-2011 18:21 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |